Znakomite wyniki MG w roku 2024

moto-przestrzen.pl 3 godzin temu

Marka MG zakończyła rok 2024 z imponującym wynikiem 6763 zarejestrowanych pojazdów i uplasowała się na 20. miejscu w rankingu marek w zestawieniu rejestracji aut osobowych w Polsce. Tym samym, MG Motor dołączyło do grona takich marek jak Opel, Suzuki czy Nissan, potwierdzając swoją rosnącą popularność wśród polskich kierowców.

Od swojej premiery z końcem listopada 2023 roku marka MG sprzedała już blisko 7000 egzemplarzy. Według danych z raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w kategorii rejestracji samochodów osobowych marka prześcignęła sprzedażą szereg marek obecnych w Polsce od wielu lat. Swoimi wynikami za 2024 rok model MG HS wyprzedził między innymi takie modele jak KIA Xceed, Skoda KAROQ czy Suzuki Vitara, co wskazuje na zaufanie do marki, która pomimo bycia stosunkowo świeżym graczem na polskim rynku, może się poszczycić swoją 100-letnią historią i doświadczeniem na Starym Kontynencie.

Marka MG na polskim rynku motoryzacyjnym oferuje pełną gamę pojazdów, dostosowaną do zróżnicowanych potrzeb kierowców. Portfolio produktowe MG Motor odzwierciedla kompleksowe podejście marki do swojej oferty. Obejmuje zarówno przestronne SUV-y, które cieszą się dominującą pozycją w sprzedaży w Polsce, jak i modele hybrydowe oraz nowoczesne auta elektryczne. Ta wszechstronność produktowa świadczy o dojrzałości marki i pozwala jej skutecznie konkurować z liderami rynku, umacniając pozycję jako jednego z graczy wśród największych marek motoryzacyjnych w Polsce.

„Znalezienie się w TOP20 na polskim rynku motoryzacyjnym już w pierwszym pełnym roku działalności jest dla nas ogromnym sukcesem i dowodem na to, iż nasza oferta doskonale odpowiada na potrzeby polskich konsumentów. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i cieszymy się, iż MG staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką w Polsce.”– skomentował Marcin Buczek, Sales Manager SAIC Motor Poland.

Najchętniej wybierane modele w Polsce

Jednym z kluczowych modeli, który przyczynił się do sukcesu marki, jest nowoczesny SUV MG HS. Model uplasował się na 17. pozycji wśród rejestracji nowych modeli osobowych dla klientów indywidualnych, przy sprzedaży na poziomie 2557 egzemplarzy. Nowy MG HS, łączący przestronność, zaawansowane technologie i atrakcyjną cenę, zdobył uznanie polskich kierowców.

Innym ważnym elementem sukcesu jest rosnąca popularność elektrycznego modelu MG4, który stanowi odpowiedź na wzrastające zapotrzebowanie na przystępne i nowoczesne samochody elektryczne w Europie. Wśród rejestracji nowych, osobowych samochodów elektrycznych oraz hybrydowych – obejmujących zarówno hybrydy klasyczne, jak i plug-in – marka uplasowała się na 11. miejscu w Polsce.

Dynamiczny rozwój i przyszłość MG w Polsce

Marka MG nie zamierza zwalniać tempa i planuje dalszy rozwój swojej oferty w Polsce. W 2025 roku planowane jest wprowadzenie kolejnych nowości, które mają umocnić jej pozycję na rynku i tworzyć zróżnicowane portfolio oferujące samochody różnych segmentów i dające możliwość wyboru jednostki napędowej. Dzięki unikalnej ofercie obejmującej konkurencyjne ceny, innowacyjne technologie i bogaty pakiet gwarancyjny, marka zdobywa zaufanie coraz szerszego grona klientów.

Jednym z zapewnień marki o swojej jakości jest fakt, iż wszystkie modele MG dostępne w Polsce są objęte pakietem gwarancyjnym 3×7 (Triple-7 Care Warranty), w tym 7-letnią standardową gwarancją producenta (lub do 150 000 kilometrów), 7-letnim programem Assistance, oraz 7 lat bezpłatnych przeglądów (tzn. coroczna bezpłatna kontrola 7 głównych układów pojazdu). Dodatkowo 7-letnią ochrona przed perforacją karoserii z powodu korozji. Dodatkowo, w przypadku samochodów elektrycznych, zakres gwarancji obejmie elektryczny układ napędowy HV na 7 lat / 150 000 km oraz zestaw zasilający (akumulator HV) na 7 lat / 150 000 km

Idź do oryginalnego materiału