Ten koreański crossover po liftingu ma 27-calowy ekran. Pewnie nie zobaczysz go w Polsce

4 dni temu

Choć niektóre marki mają zadatki na powodzenie w Polsce, nie są tu dostępne. Gdzie szukać powodu? Chodzi przede wszystkim o strategię marki. W tym przypadku wybrano inne kraje europejskie. To jednak nie oznacza, iż ten koreański crossover po liftingu nie pojawi się za jakiś czas na naszych drogach.

Wróćmy jednak jeszcze na moment do marki, która już kiedyś miała być nad Wisłą. To Genesis, czyli twór stworzony pod skrzydłami Hyundaia. Kiedyś taką nazwę miały bardziej unikatowe i ekskluzywne modele tego producenta, ale w końcu stworzono osobny brand. Podobną historię na Starym Kontynencie miała CUPRA.

Koreański crossover po liftingu

Głównym bohaterem tego materiału jest Genesis GV60. To model, który wpisuje się w aktualne trendy, a także wymuszenia związane z normami emisji. Jest crossoverem coupe, co oznacza modną, dynamiczną sylwetkę.

Genesis GV60 2025

Ma 4,5 metra długości, dlatego należy do segmentu kompaktów. Właśnie doczekał się kuracji odmładzającej, która delikatnie zaktualizowała jego sylwetkę, a także dorzuciła nowe rozwiązania z zakresu technologii.

Warto zaznaczyć, iż pod względem konstrukcyjnym to bliski krewny Hyundaia IONIQ 5 oraz Kii EV6. To też sugeruje, jakiego układu napędowego należy się spodziewać. Koreański crossover po liftingu jest dostępny wyłącznie w wersjach elektrycznych.

Genesis GV60 2025

Zmiany stylistyczne są skromne. Tak naprawdę, tylko wierny fan tego auta rozpozna je od razu. Z przodu zmienił się kształt przedniego zderzaka, ale nie wpłynął na jego wymiary. Nowy jest także grill. Z kolei reflektory zyskały technologię Micro Lens Array.

Oprócz tego, Genesis GV60 2025 otrzymał większe możliwości konfiguracyjne. Klient może wybierać spośród odświeżonej palety lakierów. Ponadto, w ofercie pojawiły się również 21-calowe felgi dedykowane temu modelowi.

Więcej technologii

Nieco wyraźniejsze zmiany znalazły się w kabinie samochodu. Tę najbardziej znaczącą można dostrzec od razu. To 27-calowy ekran multimedialny Integrated Cockpit, który zawiera zarówno system informacyjno-rozrywkowy, jak i cyfrowe wskaźniki. We wnętrzu zagościła też kierownica, która została zaprojektowana na nowo.

Genesis GV60 2025

Szczegóły dotyczące układu napędowego nie zostały ujawnione. Podejrzewamy jednak, iż zmiany będą adekwatne do tych przeprowadzonych u Kii i Hyundaia. Na tej podstawie można wywnioskować, iż akumulator trakcyjny zaoferuje 84 kWh pojemności.

Koreański crossover po liftingu będzie dostępny na niektórych rynkach z tylnym napędem oraz 225-konnym silnikiem. Należy spodziewać się także układu dwusilnikowego z AWD, który odda do dyspozycji 429 koni mechanicznych.

Jak ujawnił portal Carscoops, iż Genesis GV60 po liftingu pojawi się na rodzimym rynku jeszcze w tym kwartale. Później trafi do Australii, Stanów Zjednoczonych i wybranych państw Europy.

Idź do oryginalnego materiału