Nowy Voge 625 DSX. Prawie taki sam, jak 900 DSX, ale tańszy

3 tygodni temu

DS625X czerpie liczne rozwiązania techniczne od większego brata – DS900X, dzięki czemu jest dopracowany i godny zaufania, ale jednocześnie tańszy i dostępny dla posiadaczy prawka kategorii A2.

W segmencie adventure Voge od dawna ma mocną reprezaentację – modele takie jak 525 DSX, czy 900 DSX zdążyły zyskać już uznanie i zaufanie nabywców. 625 DSX ma za zadanie wypełnić lukę pomiędzy tymi dwoma modelami, oferując kompromis między osiągami, funkcjonalnością oraz przystępną ceną. Nowy model korzysta z tego samego silnika o pojemności 581 cmł, który napędza również popularny roadster 625R. Osiąga on moc 63 KM przy 9000 obr/min. Dla posiadaczy prawka A2 ma pojawić się także wersja, w której moc ograniczono do 47 KM.

Pod względem konstrukcyjnym 625 DSX prezentuje szereg rozwiązań znanych z 900 DSX. Motocykl został wyposażony w hamulce Nissin, zawieszenie firmy Kayaba oraz opony Metzeler Tourance zamontowane na tradycyjnych, szprychowych felgach. Wysokość siedzenia wynosi 835 mm, a zbiornik paliwa ma pojemność 17,6 litra. Masa sucha to 191 kg, w stanie gotowym do jazdy motocykl waży 206 kg.

Typowo dla marki Voge, w 625 DSX znajdziemy rozbudowaną elektronikę, na przykład dwa tryby jazdy (Eco i Sport), system kontroli trakcji z możliwością odłączenia, system monitorujący ciśnienie w oponach, kolorowy wyświetlacz i oświetlenie LED.

Voge postawiło również na bogate wyposażenie standardowe. 625 DSX oferuje między innymi: handbary, centralną podstawkę, gmole, regulowaną szybę, a w wersji bogatszej także kufry. Dodatkowe udogodnienia obejmują podświetlane schowki, dwa porty USB, aluminiową osłonę silnika oraz wbudowaną kamerę. Takie bogactwo funkcji sprawia, iż DS625X jest jednym z najlepiej wyposażonych modeli w tej klasie, a cena ustalona na poziomie 31 990 zł (z kuframi 35 990 zł) sprawia, iż to łakomy kąsek w tym segmencie.

Idź do oryginalnego materiału