Nie jest tajemnicą, iż Toyota staje się pierwszym wyborem dla poszukujących solidnej i niezawodnej hybrydy w modnym nadwoziu SUV-a. Japońska marka ma opinię tej, której samochody nie mają karty stałego klienta w warsztatach. jeżeli jednak w portfolio japońskiej marki nie ma niczego, czego pragniesz, to Ford ma równie dobrą opcję. Solidna i oszczędna może mieć napęd na wszystkie koła, dając wiele euforii z prowadzenia i kosztować mniej.
Najgorszy rywal hybrydowej Toyoty RAV4 sięga po przekonującą zniżkę
Mechanika hybrydowa jest dziś dla wielu pierwszym wyborem, bo pozwala generować oszczędności i pochwalić się nabierającą dziś znaczenia etykietą eko. W czasach kiedy nie tylko Toyota specjalizuje się w tego typu mechanice, rywale proponują alternatywy w konkurencyjnych cenach. Ford Kuga gabarytowo jak Toyota RAV4 SUV ma teraz w ofercie zniżkę, która uwzględnia poszukiwany napęd hybrydowy (FHEV lub PHEV), a choćby napęd na 4 koła. To między innymi dlatego dziś warto wziąć go pod uwagę, jako dobrą opcję dla japońskiego hitu.
Dzięki promocji na zakupie Forda Kuga FHEV Titanium oszczędzamy teraz 24 000 zł. Względem Toyoty RAV4 w kieszeni pozostaje nam dodatkowo 16 000 zł. W ten sposób propozycja Forda z przestronną kabiną i bagażnikiem o pojemności 420 litrów (max. 1517 l) staje się okazją, której nie sposób przegapić. Tymbardziej, iż model Forda może się pochwalić lepszymi recenzjami użytkowników, jeżeli chodzi o adekwatności jezdne.
Ford Kuga AWD to idealny SUV, którego warto kupić
Ford Kuga to SUV, który nie tylko wielkością jest blisko Toyoty RAV4. Podobnie jak japoński model cieszy się zasłużoną opinią niesprawiającego problemów. Dzięki rabatom stoi bliżej wielu portfeli i stanowi świetną opcją dla poszukujących wydajności i technologii. Obniżka ceny nie wymusza rezygnacji z mocy, komfortu i jakości.
Kuga może się pochwalić zaawansowanym układem napędowym łączącym silnik benzynowy o poj. 2,5-l z silnikiem elektrycznym. Wariant FHEV niewymagający poszukiwania wtyczki i z napędem na wszystkie koła generuje moc 183 KM. Oszczędza względem RAV4 ponad 17 000 zł, zaczynając się w cenniku od 168 200 zł.
Wariant PHEV wyposażony w akumulator o pojemności 14,4 kWh i o mocy 243 KM pozwala pokonać bez paliwa do 88 kilometrów. To dziś poniżej wielu konkurentów, ale wystarczająco, jeżeli nasza Kuga ma nam głównie służyć do codziennego użytku w mieście. Średnie zużycie paliwa z naładowaną baterią wynosi od 0,9 l do 1,2 l/100 km. Wielu więc nie przeszkadza, iż nie nosi znaczka Toyoty i wystarczy, iż oszczędza względem rywala ponad 17 000 zł. Ford bowiem oferuje swojego SUV-a PHEV i FHEV AWD w tej samej cenie początkowej 168 200 zł.
Atutem oferty Forda jest fakt, iż stawia na różnorodność napędów w przystępnej cenie. Ponadto zakup wersji 4×4 nie wymaga wielkich pieniędzy, a stanowi plus jeden do bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy. Dodatkowo taka konfiguracja zużywa średnio 5,7-6,2 l/100 i w czasie 8,3 sekundy osiąga prędkość 100 km/h. To stanowi niewielką różnicę względem wersji PHEV z napędem na dwa koła. jeżeli mniejsza moc tego wariantu względem RAV4 nie jest problemem, to warto spojrzeć na relację ceny i wyposażenia modelu Forda.
Ford Kuga z pięciocyfrowym rabatem to najgorszy rywal Toyoty
Za oszczędnego SUV-a z napędem 4×4, który pojedzie z maksymalną prędkością 196 km/h zapłacimy teraz 168 200 zł. Tyle kosztuje poziom wyposażenia Titanium, którego lista funkcjonalności i ekwipunku uwzględnia m.in.:
– 17” obręcze kół ze stopów lekkich,
– czujniki parkowania – z przodu i z tyłu oraz kamerę ułatwiająca parkowanie tyłem,
– reflektory Full LED i tylne światła w technologii LED,
– lusterka boczne sterowane, podgrzewane i składane elektrycznie,
– tempomat,
– bezprzewodową obsługę Apple CarPlay i Android Auto i bezprzewodową ładowarkę do telefona,
– system nawigacji satelitarnej Ford SYNC 4 z 13.2” ekranem dotykowym,
– przesuwaną tylną kanapę,
– system wyboru trybu jazdy,
– Ford KeyFree – system centralnego zamka z kluczem elektronicznym,
– klimatyzację dwustrefową z automatyczną regulacją temperatury oraz wiele systemów wsparcia i bezpieczeństwa.
To bardzo kompletne wyposażenie, jak na podstawowy wariant samochodu w segmencie SUV-ów, który sięga po wielki atut w postaci napędu na wszystkie koła.
Podsumowanie
Duży rabat to okazja na to, by sięgnąć po wyższe poziomy wyposażenia Forda Kuga FHEV i PHEV. Oszczędny hybrydowy SUV w wersji ST-Line, uwzględniającej znacznie więcej technologii i komfortu to wydatek 166 720 zł lub 175 720 zł (AWD). Taki zakup uwzględniając promocję, oszczędza aż 24 000 zł. Najwyższa wersja Active X dziś pozostawia w kieszeni aż 25 000 zł.
Hybrydowy Ford Kuga podobnie jak rywal z Japonii zapewnia wydajność i spokój ducha. Model ma wiele do zaoferowania: wyrazistą stylistykę, innowacyjne technologie i teraz większą zdolność holowania. To zatem bardzo dobra propozycja w modnym segmencie.
Użytkownicy chwalą silnik za dynamikę i oszczędność, a napęd 4×4 poprawia trakcję i pewność prowadzenia, co sprawdzi się szczególnie na śliskich nawierzchniach. Funkcjonalny i przestronny SUV jest w sam raz dla rodzin oraz tych, którzy potrzebują większej przestrzeni i ładowności. Ostateczny wybór między modelem Toyoty i Forda jest zależny od indywidualnych potrzeb.