Dacia Bigster rusza na podbój rynku!

moto-przestrzen.pl 1 tydzień temu

Zgodnie z zapowiedzią ze stycznia 2021 roku w ramach prezentacji planu strategicznego Renaulution Dacia, europejski lider z segmentu B, rusza na podbój segmentu C. Marka wkracza dziś na rynek C-SUV z unikalną ofertą w postaci modelu Bigster, stanowiącego uosobienie jej wartości – skupienie na tym, co najważniejsze, essential but cool, przyjazność dla środowiska, solidność i outdoorowy charakter – i dopasowanego do specyficznych wymagań klientów na tym stale rosnącym rynku. w tej chwili wielu użytkowników aut z segmentu C-SUV, którzy pragną zmienić je na nowszy model, nie rezygnując z odpowiedniego poziomu komfortu, osiągów i przestronności, powstrzymuje się z decyzją z powodu inflacji.

Denis Le Vot, dyrektor generalny Dacii: Po wprowadzeniu planu Renaulution w 2021 roku, całkowicie zmieniliśmy koncepcję marki i stworzyliśmy jej nową tożsamość: nowe kolory, nowe logo, nowe segmenty, nowe punkty sprzedaży. Pozostaliśmy wierni naszej strategii, a jednocześnie dzięki naszym działaniom Dacia stała się bardziej atrakcyjna i ambitna niż kiedykolwiek wcześniej. I jak zawsze oferuje najlepszy stosunek ceny do zalet użytkowych. Dziś, z Bigsterem, lepiej niż kiedykolwiek spełnia oczekiwania klientów z segmentu C.

Dacia wkracza na rynek aut z segmentu C-SUV ze starannie przemyślaną strategią produktową. Po nowym Bigsterze na rynek mają trafić dwa kolejne modele.

Idź do oryginalnego materiału