Wysyłaj taniej w szczycie sezonu. Specjalna promocja na wysyłki e-commerce do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii od Packety Poland

ewp.pl 3 tygodni temu

W ramach promocji „Sezon startuje – ceny dostaw spadają!” stawka za przesyłkę do automatów paczkowych Z-BOX i punktów odbioru zaczyna się od 10,99 zł, natomiast Home Delivery – od 13,90 zł. Im więcej paczek wyślesz w miesiącu, tym wyższy upust na każdej z nich otrzymasz. Zyskujesz jednak już od pierwszej przesyłki. Ile? Poznaj szczegóły na packeta.pl.

Stawka promocyjna obowiązuje do końca roku dla nowych klientów. Cena za paczkę jest taka sama niezależnie od kierunku oraz jej wagi (maksymalnie do 15 kg), a wolumeny na wszystkich czterech rynkach się sumują.

Od początku istnienia Packety Poland wspieramy polskie e-sklepy w skutecznej ekspansji zagranicznej. Naszym celem jest propagowanie działań cross-border. Chcemy, aby polski e-commerce był powszechnie znany w całej Europie, szczególnie Centralnej, w której się specjalizujemy. Stąd też wychodzimy do klientów ze specjalną promocją cenową na dostawy do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii. Atrakcyjne stawki będą obowiązywały do końca 2024 roku, czyli obejmą cały szczyt sezonu – powiedziała Agnieszka Haponik, marketing managerka w Packeta Poland.

6 zasad skutecznego zarządzania logistyką w pikach sprzedażowych

Atrakcyjna cena dostawy to ważny, ale nie najważniejszy czynnik sukcesu logistycznego e-sklepu. O co warto zadbać już dziś, aby dostawy cross-border przebiegały sprawnie?

1. Integracja z przewoźnikami przed sezonem

Podpisanie umowy i przeprowadzenie integracji z przewoźnikami przed końcem października jest niezbędne dla sprawnej obsługi wzrastającego ruchu. Zarówno e-sklep, jak i przewoźnik muszą mieć czas na testy, a przeprowadzanie ich w szczycie sezonu często kończy się niepowodzeniem ze względu na ograniczone zasoby czasowe i ludzkie po obu stronach.

2. Prognozowanie wolumenów przesyłek

Dokładne prognozy pomagają e-sklepom adekwatnie zaplanować zatowarowanie oraz potrzebne zasoby ludzkie do obsługi klienta. Podobnie jest z firmami logistycznymi – one również planują procesy na podstawie prognoz wolumenowych. W przypadku wysyłek cross-border adekwatne dane są szczególnie istotne, gdyż paczka pokonuje dużo dłuższą trasę niż w dostawach domestic.

3. Zarządzanie zasobami

Efektywne zarządzanie magazynem i personelem jest niezbędne w okresie zakupowym zarówno z perspektywy e-sklepu, jak i firmy logistycznej. E-commerce muszą mieć dostęp do wystarczającej liczby produktów oraz pracowników, aby sprostać zwiększonej liczbie zamówień w poszczególnych dniach, np. w trakcie Black Friday.

4. Obsługa klienta

Wzmożona sprzedaż wiąże się z większą liczbą zapytań i problemów, które muszą być gwałtownie rozwiązane. Wsparcie zespołów obsługi klienta oraz wykorzystanie narzędzi do automatyzacji mogą znacznie poprawić jakość obsługi.

5. Personalizacja doświadczeń zakupowych

Klienci oczekują spersonalizowanych ofert. Wykorzystanie technologii AI do analizy danych o klientach pozwala na tworzenie dopasowanych rekomendacji, co zwiększy ich zaangażowanie.

6. Kampanie promocyjne

Odpowiednie planowanie kampanii marketingowych oraz kooperacja promocyjna z partnerami logistycznymi mogą przynieść znakomite rezultaty. Packeta wspiera polskie e-sklepy w działaniach promocyjnych na wielu rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim oraz rumuńskim. Oferuje możliwość dotarcia do nowych klientów za pośrednictwem własnych kanałów komunikacyjnych.

Packeta, będąc liderem w branży logistyki e-commerce, nieustannie rozwija swoją sieć, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę klientów. Z niemal 7,7 tys. Z-BOX-ów, 9,6 tys. punktami odbioru oraz usługą Home Delivery firma zapewnia szeroki zasięg dostaw na terenie Europy.

Warto wykorzystać nadchodzący sezon zakupowy i skorzystać z oferty Packety. Promocje na dostawy do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii to doskonała okazja, by jeszcze bardziej zwiększyć liczbę zamówień w sezonie. Poznaj szczegóły oferty na stronie Packety.

Materiał reklamowy partnera

Idź do oryginalnego materiału