W porządku, nie jestem ranny. 80% z was powiedziało, żeby trzymać się z daleka od tego Z. Ale przez cały czas uważam, iż początek XXI wieku był złotą erą dla samochodów, więc spójrzmy na E46 M3 w tym tygodniu. Skoro już tu jesteśmy, możemy spojrzeć na dwa? To bitwa BMW M3 Cabrio.
BMW M3 Cabrio z 2003 r. kontra BMW M3 Cabrio z 2010 r
Zobacz listę E46
Zobacz listę E93
Wiem wiem. Kabriolety M3 to herezja. Nie sądzę, żeby to była prawda, ponieważ silnik najlepiej słychać bez dachu. I naprawdę, czy te dwa silniki nie zasługują na wysłuchanie?
Wybrałem te dwa, ponieważ oba są teraz gorące na rynku. Cóż, nie dokładnie te dwa. Jak lubię to robić, obaj widzieli pewne rzeczy. Ale czy ceny wynikają z historii, czy też z faktu, iż vertery są dla pozerów, podczas gdy my, hardtopowcy, w każdą niedzielę zabieramy nasze 500-konne samochody na parking na specjalny czas w kółko?
Czekaj, który z nas jest pozerem?
BMW M3 Cabrio z 2003 roku
E46 w kolorze Jet Black. Zdjęcie: CarFax
Idź w prawo w tę stronę, mała E46:
125 677 mil Uh, SMG. Jestem pewien, iż to zadziała dobrze. Trzech właścicieli. Mieszkał w Kalifornii, Nowym Meksyku, Wirginii Zachodniej i Wirginii Jet Black na czerni, więc nie jest to kombinacja kolorów nr 1. Naprawdę dobra cena 14 997 USD.
Pamiętaj, iż niektóre z nich mogą kosztować 100 000 $. Rozumiem, iż to coupe z niskimi przebiegami, pożądanymi kolorami i manualnymi skrzyniami biegów. Ten samochód tego nie ma.
Ale możemy naprawdę łatwo naprawić pistolet maszynowy! Polega na pozostawieniu samochodu na TySpeed, wyrzuceniu skrzyni biegów na złomowisko i przykręceniu instrukcji na jej miejscu. Wycofanie poduszki powietrznej Takata jest również przez cały czas otwarte w samochodzie, ale jest to wizyta dealera, która nie jest problemem. Aby złagodzić żywioły, E46 M3 miał opcjonalny twardy dach, który przez cały czas jest opcją, jeżeli chcesz jeździć nim przez cały rok.
Pewnie chcesz Coupe. Ale może nie być tak zabawnie!
W przeciwnym razie wygląda to świetnie. Wnętrze zadbane, blat bez przetarć. Potrzebuje nowej plakietki M3 z tyłu. Aha, i nie ma wzmianki o wymianie ramy pomocniczej, więc możesz na to liczyć.
Naprawdę kopię ten samochód. Ale może być jeden lepszy.
BMW M3 Cabrio z 2010 roku
E93 M3 w kolorze Jerez Black. Zdjęcie: CarFax
E93, mów do mnie.
124 241 mil DCT Uszkodzenie tylnego zderzaka wydaje się być naprawione. Odcienie okien. Znowu z czarnym na czarnym. Tym razem Jerez. Mieszkał na Florydzie, Massachusetts i Connecticut
23 500 $
Ta dwójka to prawie pokoleniowe bliźniaki. Za dodatkowe dziesięć tysięcy dostajesz DCT, który jest znacznie lepszy od SMG, oraz S65 V-8, również lepszy niż S54. Chodź do mnie bracie.
To, co nie jest lepsze, może być tym hardtopem – to pokochaj lub zostaw to dyl (myślę, iż wygląda dziwnie). W gorszym stanie jest też wnętrze – dużo gorsze. Jak przy retapicerce fotela kierowcy. To, jak je tak rozdzierasz, jest poza mną, choćby biorąc pod uwagę mile.
Pewnie chcesz sedana. Ale chodź, zdejmij górę i pokaż nam swój V-8.
Oczywiście nie byłoby to M3 bez pewnych wbudowanych problemów. Żadnych uwag na temat łożysk silnika i innych gadżetów S65, więc to konieczność. Hardtop może czasem przeciekać, ale jego naprawa jest o wiele droższa niż softtop E46. Jest też ciężki, waży około 4000 funtów.
Wreszcie, nigdy nie rozumiałem, dlaczego BMW nie zastosowało wykończenia Shadowline do obramowania okna. Srebro jest okropne. Równie dobrze można włożyć drewno do kabiny. adekwatnie to też była opcja.
M3 kontra M3
Myślę, iż oba te samochody to całkiem niezłe oferty. Potrzebują drobnej miłości, a ponieważ są tak tanie, nie masz nic przeciwko poświęceniu kombinacji kolorów lub opcji transmisji.
Umieść wlot i wydech na obu, a będziesz mieć kilka słodkich dźwięków bez dachu, który mógłby je zablokować. A jeżeli ktoś w niedzielę zrobi mi kciuk na nosie, to nieważne. Po prostu pójdę znaleźć najbliższy tunel.
Chcesz sprawdzić swój samochód?
Jeśli mieszkasz w okolicy trzech stanów i chcesz, żebym to sprawdził, wyślij mi e-mail!
Wspieraj sprawę
Prowizje mogą być otrzymywane za linki do produktów na tej stronie. Pomóż, jeżeli możesz.
Używam korpusów i obiektywów aparatu Nikon, Westcott Ice Light 2, statywu Manfrotto, filtrów B + W oraz iMaca Pro, aby tworzyć dzieła sztuki, które tu widzisz.
Śledź nas na Instagramie @machineswithsouls