Recenzje małego elektrycznego SUV-a Hyundaia, który mógłby Czy kapie Wi jasne jest, iż Inster to wspaniały sposób na poruszanie się po mieście – niezależnie od jego mniejszej szybkości w porównaniu z innymi pojazdami elektrycznymi podobnej wielkości. Maksymalna prędkość Instera w wersji dalekiego zasięgu wynosi około 93 mil na godzinę (150 km/h), a przyspieszenie od 0 do 62 mil na godzinę (100 km/h) zajmuje 10,6 sekundy – wynika z danych specyfikacje Hyundai opublikowane dzisiaj.
Hyundai ujawnił także więcej szczegółów na temat ceny Instera, a europejscy recenzenci stwierdzili, iż jest on drogi w porównaniu do podobnej konkurencji i wynosi 23 495 funtów (około 25 477 dolarów). Jednak w USA jest to cena, o której możemy tylko marzyć, ponieważ nasze najtańsze opcje obejmują 35 000 dolarów Chevy Equinox EV lub nadzieja, iż Tesla to zrobi dostarczyć tańszy samochód za około 25 000 dolarów.
Hyundai używa nazwy Casper tylko w Korei.Zdjęcie: Hyundaia
Jeden nowszy kompaktowy pojazd elektryczny, który dotarł do USA jest Fiat 500e. Przy długości 143 cali jest tylko o około 7 cali krótszy niż Inster o długości 150,59 cala. Jednakże Inster ma więcej pamięci wewnętrznej, ponieważ ma kształt SUV-a, a ponadto ma zasięg około 300 km (WTLP) na akumulatorze o pojemności 49 kWh dalekiego zasięgu w porównaniu do 500e, która wynosi niecałe 300 km.