To SUV, który jest teraz numerem jeden aut dla Kowalskiego. Dzięki cenie i wyposażeniu przeżywa swój najlepszy okres

1 dzień temu

Kompaktowy SUV do miasta to dziś wariant, na który decyduje się wielu kierowców. W czołówce ulubionych marek Polaków jest numer jeden samochodów w Europie idealny dla przeciętnego Kowalskiego. Zawdzięcza to solidności, wydajności i cenie oraz temu, iż należy do marki słynącej z niezawodności.

Japończycy nieustannie liderem wyników sprzedaży

Kilka lat temu wszyscy usłyszeliśmy, iż Toyota zapewnia, iż pracuje nad nowym, miejskim SUV-em. Nie brakowało osób, które nie do końca rozumiały taki ruch ze strony japońskiej marki. Dopiero prezentacja Toyoty Yaris w bardziej modnym nadwoziu Cross wyjaśniła, iż Toyota wcale nie zamierzała oferować bezpośredniego rywala modelu C-HR.

Yaris Cross jest świetną propozycją dla tych kierowców, którzy szukali modelu w bardziej miejskim stylu i gabarytach i niekoniecznie bardzo wyszukanego pod względem designu. Taki „mini RAV4” patrząc na wyniki sprzedaży, po raz kolejny okazuje się hitem. Sprzedaje się na pniu – wcale nie tylko ze względu na cenę i atrakcyjne promocje na zakup samochodu.

źródło:Toyota

Miejski SUV Toyoty z ponadprzeciętnym wyposażeniem jest gwiazdą garaży w Polsce i w Europie

Wyniki sprzedaży w Polsce, nie pozwalają na jakiejkolwiek wątpliwości, co do tego, iż japoński miejski kompaktowy SUV był strzałem w dziesiątkę. Toyota Yaris Cross kolejny rok z rzędu świętuje swój komercyjny sukces.

To zasługa tego, iż nowy samochód z salonów mistrza hybrydowych silników można dostać z więcej niż przeciętnym wyposażeniem. Dodatkowo w atrakcyjnej relacji jakości i ceny.

O sukcesie tego modelu nie decyduje jedynak jedynie atrakcyjny cennik. Główny atut tego modelu to bez wątpienia napęd hybrydowy o mocy wystarczającej do sprawnego poruszania się w miastach, a także przestrzeniach między nimi. Dalekie podróże autostradami mogą być nieco mniej komfortowe ( zwłaszcza gdy obciążymy samochód bagażami). To jednak nie oznacza, iż kupując Yarisa Cross, trzeba z nich zrezygnować.

Model dzięki neutralnemu i atrakcyjnemu dla wielu wzornictwu udowadnia, iż wysiłki Toyoty, by podbić sprzedaż, nie poszły na marne. Miejski kompaktowy SUV jest najważniejszy w swoim segmencie nie tylko w Polsce, ale w całej Europie. W zaledwie 3 miesiące od debiutu Polacy złożyli 1450 zamówień. Przez 12 miesięcy 2022 roku tylko w samej Francji Toyota zaś sprzedała 161 508 egzemplarzy miejskiego SUV-a.

Yaris Cross GR Sport, źródło: Toyota

W Polsce Toyota Yaris Cross to pierwszy wybór w segmencie SUV dla statystycznego Kowalskiego

Polska stała się szóstym co do wielkości rynkiem Yarisa Cross w Europie. Od 2021 roku nieustannie płynie na fali popularności.
Dziś w cenniku Toyoty podstawowa wersja Active to wydatek poniżej 100 tys. zł, jeżeli chcielibyśmy zakupić model z wyprzedaży rocznika 2024. Lepiej wyposażony Yaris Cross Comfort kosztuje 111 200 zł, a z poziomem wyposażenia Style 123 000 zł.

W sumie w katalogu modelu są jeszcze trzy inne poziomy wyposażenia, ale skoro mówimy o czołówce segmentu to, pozostałe opcje Toyota w tym najtańsza najzwyczajniej zniknęły z zasobów Toyoty, znajdując właścicieli. Nie jest to jednak żaden powód do zmartwienia. Toyota Yaris Cross wyprodukowana w 2025 od 26 lutego także ma bardzo atrakcyjny stosunek jakości i ceny.

Taki model z silnikiem hybrydowym z rabatem to dziś wydatek 106 300 zł. Miłośników czegoś ostrzejszego uszczęśliwi prawdopodobnie wersja GR Sport lub wariant z napędem na cztery koła Premiere Edition. Taka konfiguracja japońskiego SUV-a to odpowiednio wydatek 140 700 zł i 152 600 zł. Gwiazdę od Toyoty można sobie sfinansować na wiele sposobów. Zakupić na kredyt, w leasingu lub w ramach wynajmu długoterminowego.

Cennik Toyoty Yaris Cross MY2025 jest tak samo atrakcyjny jak na wyprzedaży rocznika 2024

Atrakcyjny japoński kompaktowy SUV już w standardzie oferuje świetne wyposażenie

Gwiazda Toyoty już w wersji podstawowej oferuje szereg przydatnych technologii, m.in.:
– system wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC),
– system wykrywania zmęczenia kierowcy (SWS),
– układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z przydatnym dziś systemem wykrywania pieszych i rowerzystów,
– inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC)
– automatyczną klimatyzację,
– oświetlenie do jazdy dziennej LED,
– tylne światła pozycyjne, stopu i przeciwmgielne (LED),
– interfejs Apple CarPlay*, interfejs Android Auto, Bluetooth,
– system multimedialny Toyota Touch® 3 z kolorowym ekranem dotykowym (9″),
– gałka dźwigni zmiany biegów oraz kierownica obszyte skórą.

Nad bezpieczeństwem podróżujących czuwa szereg poduszek powietrznych: z przodu, z boku, centralne pomiędzy kierowcą a pasażerem, a także kurtyny powietrzne.

Zużycie paliwa to kolejny mocny atut japońskiego kompaktowego SUV-a. Producent zapowiada spore oszczędności, bo zapotrzebowanie na paliwo mieści się w granicach od 4,4 l ( 116 KM) do 5,4 litrów (130 KM) na 100 kilometrów.

Świetny produkt, jakim jest Yaris Cross w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem i wyposażeniem pozwolą Toyocie jeszcze długo cieszyć się sprzedażowym podium SUV-a.

Idź do oryginalnego materiału