Strategie wzrostu w social mediach

1 rok temu
Wzrost w social mediach dla każdej marki oznacza coś zupełnie innego. Każda z nich ma jednak różne możliwości na wspieranie rozwoju społeczności, co sprawia iż możliwe jest nie tylko wyróżnienie na tle konkurencji, ale też poszukiwanie innowacyjności niezależnie. fot. depositphotos.com
Komunikacja w mediach społecznościowych jest dzisiaj dla marek koniecznym elementem budowania wizerunku. W zależności od branży fanpage spełniają inne cele – dla branży bankowej są punktem kontaktu w obsłudze klienta, dla branży motoryzacyjnej są miejscem wsparcia wizerunku i promowania kampanii taktycznych, a dla FMCG – miejscem budowania połączeń z lifestylem i aktywacji konsumenckich. Każda marka jednak, bez względu na branżę i cel swojej komunikacji, powinna dbać o wzrost w ramach danego kanału. Może on mieć różne oblicza, co działania research & development wprost pokazują.
R&D i social media
Wzrost w kontekście social mediów może być interpretowany...
Idź do oryginalnego materiału