Hyundai lubi na nowo definiować znaczenie SUV-ów i to samo robi z modelami typowo do miasta. Ci, którzy nie potrzebują wielkiego samochodu, mają nową tanią alternatywę z cennikiem bliżej Dacii. Z modnym nadwoziem typu SUV ma wiele atutów, co oznacza, iż jest dużo lepszą opcją.
Nowiutki SUV wspierany świetnym cennikiem jest gotowy na podbój miast
Hyundai od niedawna ma w ofercie niedrogą i wydajną opcję do codziennego użytku, która nie boi się również tego, co poza asfaltem. Model zaprojektowano z adekwatną dla marki solidnością, nie zapominając o nowczesnym designie. Wspierany atrakcyjnym cennikiem jest odpowiedzią Hyundaia na niedrogie modele marek tj. Citroen, czy Dacia. W związku z tym, iż producent bardzo angażuje się z nową mobilność, to jego nowy przebojowy Inster pod względem mechaniki jest najbardziej wydajną elektryczną opcją.
Oprócz bardzo kompaktowych rozmiarów pozwalających mu na bezproblemowe poruszanie się w miastach Inster wyróżnia się funkcjonalnością. To dlatego, iż projektanci Hyundaia czerpali inspiracje m.in. z bestsellerowego terenowego Suzuki Jimny. Nowoczesny przykuwający uwagę design i bagażnik o pojemności 280 litrów stanowią o tym, iż jest praktycznym i znacznie ciekawszym od wielu modeli pojazdem do codziennego użytku. Spójrzmy zatem na cennik i wyposażenie.
Hyundai oferuje upust zbliżając cenę Instera do poziomu Dacii
Hyundai Inster już sam w sobie ma bardzo atrakcyjny cennik, co czyni go jednym z tych modeli, które elektryczną mobilność zbliżają do wielu portfeli. Najtańszy Inster to wydatek 103 900 zł. Uwzględniając upust inauguracyjny, obniżający cenę o 4 000 zł. Biorąc pod uwagę dofinansowanie z programu „Mój Elektryk” to wydamy znacznie mniej na nowy samochód z salonu. Możemy go naładować od 0 do 80% w 30 minut, wydając średnio na pokonanie 100 km jedynie nieco ponad 30 zł (na szybkich ładowarkach).
Hyundai Inster w opcji wyposażenia Pure dysponuje dwoma rodzajami akumulatorów do wyboru: 42 kWh i 49 kWh. Co odpowiednio stanowi o mocy pojazdu 97 i 115 KM. Na liście wyposażenia znajdziemy na przykład:
– system multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym, cyfrowym radiem DAB,
– nawigację z usługami Hyundai LIVE i system telematyczny Bluelink,
– łączność Android Auto i Apple Car Play,
– cyfrowe zegary z 10,25” wyświetlaczem,
– kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi,
– automatyczną klimatyzację,
– tylne czujniki parkowania,
– ładowarkę pokładową 11 kW i wiele innych funkcjonalności.
Bardziej zaawansowane wyposażenie i ciekawszy design stawiają Instera powyżej Dacii, czyniąc go mądrą alternatywą dla poszukujących równowagi pomiędzy wydajnością i ekonomią.
Dzięki dwóm wariantom mocy zasięg Instera wynosi od 327 do 370 km. Średnie zużycie energii kształtuje się na poziomie 15,6 kWh na 100 km. Dlatego można śmiało wybierać wśród 5 opcji wykończenia. Najwyższa Inster Cross, nie uwzględniając dopłat to wydatek 143 900 zł. To zdecydowanie najciekawsza opcja. Nie dość, iż umożliwia przewożenie dodatkowej liczby bagażu, to jest idealna dla tych, którzy lubią wyprawy poza asfalt. Rzecz jasna bez konieczności posiadania specjalistycznego pojazdu. Hyundai oferuje szeroki zakres finansowania pojazd oraz gwarancję. Na przykład ta na baterię wysokiego napięcia jest na okres 8 lat.
Powyższa publikacja jest subiektywną oceną autora i nie nosi znamiom płatnej promocji modelu