OMODA & JAECOO podsumowuje wejście na rynek i zapowiada nowe modele

moto-przestrzen.pl 2 dni temu

W czerwcu 2024 roku marka OMODA & JAECOO oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku. Wprowadzeniu marki towarzyszyła konferencja dla mediów oraz przyszłych partnerów biznesowych, podczas której zaprezentowano wizję marketingową i strategię produktową. Marka OMODA & JAECOO reprezentuje odpowiednio fuzję mody, sztuki, technologii, innowacji i głębokie zaangażowanie na rzecz zrównoważonej przyszłości (OMODA) oraz styl życia, który łączy miejski zgiełk ze spokojem natury (JAECOO).

Oferta produktowa i sieć dystrybucji

Podczas półrocznej obecności na polskim rynku, od czerwca do grudnia, marka OMODA & JAECOO wprowadziła do sprzedaży trzy komfortowe, nowoczesne SUV-y: OMODA 5 z silnikiem benzynowym, OMODA E5 z silnikiem elektrycznym oraz JAECOO 7 z silnikiem benzynowym.

OMODA 5 z silnikiem benzynowym oferuje nowoczesne wnętrze wykończone wysokiej jakości materiałami, które zostało zaprojektowane, by sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Samochód jest dostępny w Polsce w dwóch wersjach wyposażenia Comfort i Premium, z silnikiem spalinowym 1.6 TGDI 147 KM i automatyczną dwusprzęgłową skrzynię biegów o siedmiu przełożeniach (DCT7) w standardzie. Ceny nowego modelu OMODA 5 wynoszą odpowiednio 115 500 zł za wersję Comfort oraz 129 500 za wersję Premium. Producent nie przewiduje ponadto dopłaty za kolor. OMODA E5, oferowana w jednej wersji wyposażenia Premium, została wyposażona w wydajny silnik o mocy 204 KM (150 kW) i momencie obrotowym 340 Nm. Pojemność baterii wynosi 61 kWh i gwarantuje zasięg do 402 km (WLTP). OMODA E5 posiada napęd na przednie koła (FWD) i przyspiesza 0-100 km/h w 7.6 s. OMODA E5 zaspokoi oczekiwania polskich klientów, poszukujących nowoczesnego, bezpiecznego, komfortowego samochodu elektrycznego, w atrakcyjnej cenie. Zarówno OMODA 5, jak i OMODA E5 uzyskały najwyższą ocenę pięciu gwiazdek w rygorystycznych testach bezpieczeństwa EURO NCAP, dzięki kompletowi systemów wspomagających kierowcę.

We wrześniu marka OMODA & JAECOO zaprezentowała oficjalnie model JAECOO 7 z silnikiem benzynowym. To nowoczesny SUV segmentu C, zaprojektowany zarówno do miasta, jak i do jazdy terenowej. Dla polskich klientów dostępne są dwie wersje wyposażenia modelu JAECOO 7: Urban, z napędem na przednie koła (FWD) w cenie 139 900 zł i Offroad z napędem na wszystkie koła (AWD) w cenie 157 900 zł. Obydwie wersje wyposażone są standardowo w silnik 1.6 T- 147 KM, oraz automatyczną, dwusprzęgłową skrzynię biegów o siedmiu przełożeniach (DCT7). JAECOO 7 został wyposażony w komplet technologii zwiększających komfort podróżowania i bezpieczeństwo, w tym system kamer 540 stopni, umożlwiający nie tylko obserwowanie otoczenia wokół pojazdu, ale również pod nim, dzięki temu, iż nadwozie na ekranie staje się przezroczyste, asystent ruchu poprzecznego podczas cofania z funkcją automatycznego hamowania (RCTA+RCTB) czy czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Obie wersje wyposażenia dostępne są z systemem obsługi głosowej Hello JAECOO, dzięki którego pasażerowie mogą m. in. otworzyć okna, okno dachowe, ustawić temperaturę układu klimatyzacji. Wyjątkową atmosferę kabiny podkreśli system oświetlenia ambientowego, umożliwiający ustawienie ulubionego koloru podświetlenia wnętrza. Podobnie, jak w przypadku OMODA 5, producent nie przewiduje dopłaty za kolor.

Wszystkie trzy modele objęte są znakomitymi warunkami gwarancji 7 lat lub 150 tys. km, a OMODA E5 dodatkowo gwarancją na baterię 8 lat lub 160 tys.km.

Zarówno model OMODA 5, jak i JAECOO 7 gwałtownie zyskały popularność wśród polskich klientów, dodatkowo wsparte komunikacją PR oraz medialną. Po zaledwie kilku miesiącach sprzedaży, marka spodziewa się zakończyć rok z wynikiem rejestracji w Polsce na poziomie ponad 1 500 sztuk. Modele OMODA i JAECOO są też coraz łatwiej dostępne dla klientów, dzięki silnej sieci dystrybucji, która obejmuje już 30 punktów sprzedaży i serwisu zlokalizowanych strategicznie w całej Polsce.

2025 pod znakiem superhybryd i rozwoju sieci dealerskiej w Polsce o kolejne punkty

Rok 2025 dla marki OMODA & JAECOO będzie obfitował w nowe modele, wyposażone w silniki benzynowe, elektryczne oraz hybrydowe. Wśród nich, marka zamierza wprowadzić modele wyposażone w nowatorską technologię SHS Super Hybrid System. JAECOO 7, jako pierwszy wprowadzony model, zostanie wyposażony w tę nową technologię hybrydową. System ten oparty jest na trzeciej generacji technologii hybrydowej i łączy zalety pojazdów spalinowych z komfortem jazdy aut elektrycznych. Wyróżnia go wydajność, zwiększony zasięg, minimalna emisja spalin oraz wysoki poziom bezpieczeństwa akumulatora. Filary technologii SHS to silnik 1.5 TDGI piątej generacji ze skrzynią 1 DHT dedykowaną dla układów hybrydowych oraz baterią wysokonapięciową o pojemności 18.3 kWh z możliwością ładowania prądem stałym o mocy 40 kW. Łączna moc układu wynosi 347 KM. JAECOO 7 Super Hybrid oferuje znakomity zasięg 1 200 km (WLTP), przy średnim zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 6l/100 km w trybie tradycyjnej hybrydy. Launch tego modelu planowany jest w marcu 2025 roku.

Następnie w ciągu roku, kolejno wprowadzane będą modele OMODA 9 segmentu D-SUV (planowany launch w kwietniu), OMODA 7 segmentu C-SUV (planowany launch w drugiej połowie roku), JAECOO 5 segmentu B-SUV (planowy launch w drugiej połowie roku). Informacje dotyczące cen i szczegółowego wyposażenia będą przekazywane wraz z ich zatwierdzaniem dla rynku polskiego.

Ponadto modernizację przejdzie model OMODA 5, która zyska nowy design zewnętrzny i nowe wnętrze (druga połowa roku).

Dzięki rozszerzeniu gamy modelowej o nowe produkty oraz napędy, marka zamierza rozszerzyć grupę docelową klientów, poszukujących wyjątkowego połączenia stylu, komfortu, wydajności i przystępnej ceny.

Wraz z wprowadzaniem nowych modeli będą uruchamiane także nowe punkty sprzedaży i serwisu, których w roku 2025 ma być już 50. W wymiarze strategicznym w 2025 roku, głównym celem OMODA & JAECOO będzie rozszerzenie i stabilizacja obecności na polskim rynku, utrzymanie konkurencyjności i dynamiki sprzedaży oraz działania marketingowe i medialne, wzmacniające świadomość marki i oferty modelowej oraz angażujące klientów.

Idź do oryginalnego materiału