Zupełnie nowy Nissan LEAF wyznacza przełomowy moment w historii modelu, która zapoczątkował erę elektryfikacji na masową skalę. Nowa generacja tego pionierskiego samochodu ponownie wyznacza kierunek strategii elektryfikacji marki Nissan, łącząc elegancki design, znacznie zwiększony zasięg oraz intuicyjne technologie stworzone z myślą o współczesnym kierowcy.
Opracowany z myślą o przełamaniu kluczowych barier w popularyzacji pojazdów elektrycznych oraz płynnej integracji z szeroko pojętym ekosystemem elektromobilności, zupełnie nowy LEAF oferuje bezkompromisowe wrażenia z jazdy. Stanowi atrakcyjną alternatywę dla użytkowników samochodów spalinowych, oferując teraz znacznie zwiększony zasięg — do 604 km, szybsze ładowanie — do 417 km w 30 minut, oraz pakiet nowoczesnych technologii, które ułatwiają prowadzenie i podnoszą komfort codziennego użytkowania auta elektrycznego.
Od debiutu w 2010 roku Nissan LEAF sprzedał się w niemal 700 000 egzemplarzy na całym świecie, zapisując się w historii jako pierwszy masowo produkowany samochód elektryczny. Dziś Nissan otwiera nowy rozdział w historii tego modelu — zaprojektowanego i skonstruowanego od nowa, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych użytkowników pojazdów elektrycznych, pozostając jednocześnie wiernym swoim innowacyjnym korzeniom.
„Dzięki całkowicie nowemu Nissanowi LEAF oferujemy samochód elektryczny, który łączy elegancję, pewność prowadzenia i przełomowy zasięg – opakowane w design, który jest równie inteligentny, co emocjonalny” – powiedział Arnaud Charpentier, wiceprezes Nissana ds. marketingu i mobilności w regionie AMIEO. „To esencja innowacyjności Nissana w wydaniu dostępnym dla szerokiego grona odbiorców. Nie możemy się doczekać, aż nowy LEAF pojawi się na europejskich drogach”.
Zamówienia na nowego Nissana LEAF ruszą tej jesieni, a pierwsze dostawy do klientów zaplanowano na wiosnę przyszłego roku.