Hyundai Tucson to nowoczesny SUV, który jest bestsellerem koreańskiej marki w Polsce. Krajowe przedstawicielstwo poinformowało, iż od 27 maja wystartuje loteria, w której będzie można wygrać ten model do użytkowania na rok. Konkurs będzie częścią obchodów 20. rocznicy powstania Tucsona.
Pod koniec maja Hyundai Motor Poland zamierza ruszyć z intensywną kampanią swojego najpopularniejszego SUV-a. Akcja pod hasłem „Masz szczęście, iż to Tucson” będzie widoczna w telewizji, kinach oraz na nośnikach outdoorowych. Celem jest dalsza popularyzacja modelu, który w ubiegłym roku sprzedano w naszym kraju w liczbie ponad 10 tys. egzemplarzy. Ten nowoczesny SUV stanowił aż 37 proc. ogólnej sprzedaży Hyundaia w Polsce.
Jak wziąć udział w loterii?
Akcja zbiegnie się z 20 rocznicą powstania modelu Tucson, a uświetni ją urodzinowa loteria. Do wygrania będzie 20 Hyundaiów Tucson na rok. SUV-y będą w bogatej opcji w jednym z nowych kolorów, czyli Cypress Green i Serenity White. Oczywiście zwycięskie auta będą miały nie tylko ubezpieczenie OC, ale i AC. Do tego przewidziano komplet opon zimowych, aby zwycięzcy loterii mogli w pełni cieszyć się użytkowaniem Tucsonów.
W loterii można wziąć udział w dniach od 27 maja do 4 sierpnia 2024 r. Udział jest darmowy, ale warunkiem zarejestrowania losu jest odbycia jazdy testowej. Można jej dokonać dowolnym modelem Hyundaia z kręgu naszych zainteresowań. Formalności można załatwić u każdego autoryzowanego dealera koreańskiej marki (lista salonów tutaj). Ten wymóg ma sprawić, iż zwycięzcy będą dobrze zaznajomieni z samochodem, którego w przyszłości może też kupią.
Ten nowoczesny SUV zyskał uznanie Polaków
Hyundai Tucson przeszedł niedawno gruntowne odświeżenie. Futurystyczny wygląd zewnętrzny i całkowicie przeprojektowane wnętrze wyróżniają się na rynku. Nabywcy mogą wybierać między wersją spalinową, miękką hybrydą z 48-woltową instalacją, tradycyjną hybrydą lub hybrydą plug-in. W 2024 r. to już jeden z najpopularniejszych nowych samochodów. Nowoczesny SUV Hyundaia od stycznia do kwietnia znalazł aż 4 181 nabywców. Głównie dzięki temu modelowi dziś koreańska marka jest piątym najpopularniejszym producentem nowych aut w Polsce.