Wielu Polaków marzy o kupnie nowego samochodu z salonu. jeżeli chodzi o segment pojazdów kompaktowych, które świetnie radzą sobie w miejskiej dżungli, Hyundai daje im taką okazję. Najmniejszy model koreańskiego producenta jest jednym z najtańszych, jednocześnie pozostając w grupie tych ekonomicznych.
Najmniejszy Hyundai to doskonała opcja dla niedrogiego Fiata 500
Hyundai ze swoją najtańszą opcją trafia w gusta poszukujących wydajnego, dobrze wyposażonego i bardzo wygodnego samochodu miejskiego.
Fabrycznie nowy samochód kusi zniżką względem ceny katalogowej, która nie umknie łowcom okazji. jeżeli cena jest problemem, to nowy i20 to salonowa perełka. Hyundai jest od dawna postrzegany jako jedna z marek referencyjnych w Polsce, ze względu na to, iż stawia na szeroką gamę modeli o doskonałym stosunku jakości do ceny.
Ograniczony budżet, z jakim najczęściej mają do czynienia klienci indywidualni, kieruje ich do salonów koreańskiego producenta. Tam często mamy do czynienia z interesującymi promocjami na niektóre z najlepiej sprzedających się modeli. Nowy i10 zbiera pozytywne oceny za zwrotność, ekonomiczne silniki i niskie koszty utrzymania. Spójrzmy zatem na cennik i specyfikację tego atrakcyjnego modelu, który doskonale łączy zalety kompaktu i przystępną cenę.
Kompaktowy i10 to prawdziwy kolekcjoner zalet
Wśród pojazdów za kwotę poniżej 100 000 zł Hyundai i10 stanowi jedną z najbardziej niezawodnych opcji. Udowodnił, iż doskonale sprawdza się w zatłoczonych miastach. Fabrycznie nowy jest dziś dostępny od ręki już za nieco ponad 69 000 zł.
Koreański producent podzielił gamę tego modelu na 4 poziomy wyposażenia: Pure, Modern, Smart, N Line. Trzeba za nie odpowiednio zapłacić: 69 300 zł, 72 800 zł, 82 300 zł, 83 300 zł. jeżeli chcemy i20 z automatyczną skrzynią biegów, trzeba odpowiednio dopłacić 3500 zł. Ponadto Hyundai przewidział 3 warianty mocy dla i20: 63 KM, 79 KM i 90 KM. W standardzie Hyundai i20 Pure oferuje m.in.:
– asystentów i systemy czuwające nad bezpieczeństwem jazdy,
– kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi i tylne czujniki parkowania,
– system multimedialny z 8″ calowym ekranem dotykowym, cyfrowe radia DAB,
– nawigację z usługami Hyundai LIVE, system telematyczny Bluelink,
– Android Auto i Apple Car Play,
– dźwignię zmiany biegów i kierownicę obszyte skórą ekologiczną,
– system Bluetooth z obsługą komend głosowych,
– tempomat,
– przednie szyby elektryczne.
Nie jest to najgorsza opcja, ale ze względu na fakt, iż dość okrojona warto sięgnąć po lepiej wyposażone egzemplarze. Na przykład i20 Modern z automatyczną skrzynią biegów. Taki samochód o mocy 63 KM kupimy od ręki za 72 800 zł. Mocniejszy (79 KM) to wydatek 73 800 zł. Taka wersja dysponuje na przykład przydatną dwupoziomową podłogą bagażnika.
Najwyższą wersję N Line z rocznika 2025 oferuje się klientom teraz za 85 300 zł. To czyni dostępnego od ręki i10 interesującą opcją dla tych, dla których jest oczywiste, iż nie jest to samochód zbyt wszechstronny, ale idealny do poruszania się w środowisku miejskim i podmiejskim. Zwłaszcza iż mamy do czynienia z doskonałym silnikiem do poruszania się w środowisku miejskim i międzymiastowym.
Podsumowanie
Hyundai i10 bardzo komfortowy i wydajny oferuje także solidne wykonanie. Bagażnik ma 252 litry pojemności, ale po złożeniu tylnej kanapy zwiększają się do 1050 litrów. Dodatkowymi atutami są niskie zużycie paliwa i koszty utrzymania. Ze zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 5,3 litra na 100 kilometrów i z wygodną automatyczną skrzynią biegów, idealnie nadaje się do poruszania się po mieście.
Po modernizacji i10 otrzymał bardziej sportową sylwetkę i sprawia wrażenie odważniejszego. To dzięki zgrabnej linii dachu i dużemu rozstawowi osi. Usportowiona wersja N Line i10 oferuje lepsze prowadzenie i większą euforia z jazdy. Ostatecznie przed podjęciem decyzji warto przetestować auto i wybrać opcję, która spełnia nasze oczekiwania.