Mopars osiąga wysokie wyniki w Barrett-Jackson Palm Beach

2 lat temu

Na południu Florydy padał deszcz niedawno, a Palm Beach nie uniknęła fali powodzi, którą mogliście zobaczyć w wiadomościach. Jednak w bezpiecznych terenach targowych południowej Florydy entuzjaści motoryzacji mogli pozostać suchymi i cieszyć się aukcją Barrett-Jackson w Palm Beach 2023.

Podobnie jak to, co wydaje się być prawdą na każdej aukcji Barrett-Jackson, Mopars wzbudził duże zainteresowanie wśród koneserów klasycznych samochodów. W przeciwieństwie do styczniowej ekstrawagancji w Scottsdale, najlepsze Mopary w Palm Beach nie były restomodami — większość z nich to klasyki i demony prędkości późnych modeli (gra słów zamierzona). Oto przegląd kilku najlepiej sprzedających się produktów.

1970 Dodge Challenger T/A
Tutaj mamy Challengera T/A, który został zbudowany w celu homologacji wpisu Dodge’a do wyścigów Trans-Am. Jedynym dostępnym silnikiem był 340 Six Pack, jednak w przeciwieństwie do swoich konkurentów Dodge nie używał 5-litrowego silnika w samochodach ulicznych. T/A odróżniał się od innych Challengerów ciekawymi ciekawostkami, takimi jak maska ​​​​z włókna szklanego „N94” (opcja dla innych Challengerów o wysokich osiągach), spojler typu ducktail, przesunięte opony i boczne trąbki wydechowe. Ten czterobiegowy metaliczny T/A Dark Burnt Orange został przywrócony do specyfikacji OEM, więc prawdopodobnie jest jednym z najlepszych w kraju. Za 117 700 $ ktoś się zgodził.

2018 Dodge Challenger SRT Demon
Czy Demony są przestarzałe teraz, gdy ma powstać Challenger SRT Demon 170? Nigdy w życiu! W opisie nie podano, ile mil drogi przejechał pod tym Destroyer Grey Challenger, ale wyróżnia się on spośród innych Demonów dzięki rozsądnym modyfikacjom, takim jak dwupaliwowa pompa wspomagająca Kenne Bell z wtryskiwaczami o pojemności 1500 cm3, wspornik dyferencjału DIRS firmy Per4Mance Development i zawieszenie KW. Sprzedany gościowi z tyłu za 220 000 $!

1970 Plymouth Cuda 383
Przyzwoita liczba hardtopów „Cuda” została zbudowana w 1970 roku, ale ragtopy są rzadkością: zbudowano tylko 635 egzemplarzy. Ten ma standardową 335-konną moc 383 i opcjonalną czterobiegową (jak większość samochodów tamtej epoki, trzybiegowa była standardem). High Impact Lemon Twist (kod FY1) w połączeniu z przednim zderzakiem z elastomeru (A21) tworzą czysty wygląd. Ktoś po drodze dodał Shakera, ale prawdziwe są rzadsze niż ragtopy Hemi, wierzcie lub nie. Bycie najfajniejszym facetem w okolicy kosztowałoby cię 198 000 $.

1969 Plymouth GTX
Więcej osób skłaniało się ku Road Runner, ale GTX miał te same geny w bardziej wyrafinowanym opakowaniu. Standardem był 440 Super Commando — niedostępny w Road Runner — ale ten przedstawia samego King Konga, 426 Hemi wspieranego przez czterobiegową skrzynię biegów z tą szaloną, pokręconą manetką Hurst. Odrestaurowany z wieloma częściami NOS, ten metalik Ivy Green (kod F8) GTX zawiera również Super Track Pak z biegami 4,10 i Dana z tyłu zamiast Track Pak (wymagany przy czterobiegowej) z 3,54 i Dana. Za 165 000 $ mógłbyś mieć ten samochód Hemi.

2009 Dodge Viper ACR
Vipery są szalone, ale wersja American Club Racing była tą dla masochistów, którzy chcieli jeździć na tor iz powrotem. Chociaż moc 600 koni mechanicznych nie różniła się od standardowego Vipera, to ulepszone zawieszenie, hamulce, koła i opony ACR wyróżniały ACR. Jednak to tylne skrzydło i przedni splitter z włókna węglowego, przyczyniające się do ponad 1000 funtów docisku (w porównaniu do 100 w przypadku zwykłego Vipera) przy 150 mil na godzinę, naprawdę sprawiły, iż był doskonały. Nowy właściciel zapłacił 156 200 $ za ten 1000-milowy ACR.

1970 Dodge Challenger R/T
Ten samochód ma wszystko: V-code 440 Six Pack, czterobiegową manualną skrzynię Pistol Grip, lakier High Impact Go Mango (kod EK2) z wypalonym pomarańczowym wnętrzem, maskę typu Shaker, tylny spojler i luksusowy winylowy dach aligatora. Wierzcie lub nie, entuzjasta po raz pierwszy zauważył tego Challengera w parku przyczep na Alasce w 1975 roku. W swoim obecnym stanie samochód jest całkiem ładnie odwzorowany, więc ci, którzy chcą jechać do lokalnego lodziarni, powinni byli wybrać inny pojazd. Kiedy młotek spadł, Chally przyniósł fajne 236 500 $.

1970 Dodge Challenger R/T SE
Tutaj mamy kolejnego klasycznego Challengera, ale ten dodaje kilka elementów do miksu. Ten Plum Crazy code FC7) R/T jest również SE, więc ma listwy paskowe i inne bardziej wyszukane wykończenia zewnętrzne, a także ulepszone wnętrze (w tym przypadku pepitkę) i winylowy blat z mniejszym podświetleniem. On również ma 440 Six Pack, chociaż ten jest wspierany przez automat z biegami 4.10 z tyłu Dana. Podobno bycie jednym z 15 wyprodukowanych dzięki Shakera dodaje element intrygi, którego brakuje większości Pretendentów. Za 154 000 $ mógłbyś mieć e-body, które pozornie ma wszystko.

Hołd „Black Ghost” Dodge Challenger Hellcat Redeye Widebody 2022
To, co mamy tutaj, to najlepszy Challenger w danym roku, wraz z pakietem Widebody, do którego dodano szczegóły – takie rzeczy jak biały pasek trzmiela, dach z ziarna aligatora, chromowany korek wlewu paliwa i wiele innych – które naśladują Black Ghost, Hemi Challenger z 1970 roku Street-racer ocalały z R/T SE, który zostanie wystawiony na aukcję jeszcze w tym roku. Najwyraźniej kupujący nie mógł się doczekać „Ostatniego wezwania” Black Ghost, ponieważ zapłacił za niego 132 000 $.

1971 Plymouth Cuda 383
Oto kolejny ragtop Cuda, tym razem Rallye Red 1971, którego zbudowano 374. Moc spadła o 35 do 300, ale Cuda może wyglądać gorzej niż kiedykolwiek dzięki fantazyjnym funkcjom, takim jak osłona chłodnicy w kolorze i opcjonalne podłużne paski „Billboard”. Ten samochód jest wyposażony w czterobiegowe, podwójne lusterka wyścigowe z uchwytem pistoletowym i pilotem po stronie kierowcy, koła Rallye, wskaźniki Rallye, Go-Wing i wiele innych. Cuda z 1971 roku zawsze była ulubieńcem hobby, a ten Plymouth nie zawiódł, przyciągając wysoką ofertę w wysokości 123 200 $.

Dodge Power Wagon z 1953 roku
Aktor Tom Selleck był kiedyś właścicielem tego pickupa Power Wagon o niskim przebiegu, który pierwotnie był wozem strażackim wyposażonym w wyciągarkę WOM i system pompy wodnej. Selleck odrestaurował i zmodyfikował „Wagon” do użytku na swoim ranczu, co obejmowało drewniane nakładki w skrzyni ładunkowej, przerobioną tapicerkę i stojak na broń. Moc pochodzi z sześciocylindrowego rzędowego silnika 230ci w połączeniu z czterobiegową manualną skrzynią biegów, a układ elektryczny został zaktualizowany do 12 woltów. Wystarczyło 115 500 $, aby kupić to do swojego bunkra.

Idź do oryginalnego materiału