Mercedes-Benz zbada i pokaże "nastrojowe kolory Polski" dzięki nowego modelu Klasy T

1 rok temu
Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z nową Klasą T. Mapa emocji kluczem do poznania nastrojów
Przez najbliższe dwa tygodnie marka Mercedes-Benz będzie monitorować nasze nastroje w Internecie. Obserwowane będą wszystkie platformy on-line: social media jak Facebook, Instagram, Twitter, a także miejsca dzielenia się opiniami jak blogi, fora, a choćby dyskusje toczące się przy podcastach i filmach video. Pomogą jej w tym nowoczesne technologie, które umożliwią precyzyjną analizę wyselekcjonowanych hasztagów, jakich społeczeństwo używa, by wyrazić, co w danym momencie czuje.


Producent najnowszej Klasy T chce skupić się na pozytywnych treściach, udowadniając w ten sposób, iż choć na co dzień nasza mimika bywa uboga, to wewnętrznie przeżywamy...
Idź do oryginalnego materiału