Mercedes-Benz Malaysia wprowadza dziś na rynek całkowicie nowego Mercedesa-Benz GLC — na razie tylko jeden w pełni importowany wariant, linię GLC 300 AMG

1 rok temu

Nowy Mercedes-Benz GLC przyjechał do Malezji. W tej chwili wprowadzono na rynek tylko jeden wariant luksusowego SUV-a GLC – GLC 300 4MATIC w wersji CBU lub w pełni importowanej jest teraz dostępny jako łagodna hybryda z technologią 48-woltową i zintegrowanym rozrusznikiem-generatorem drugiej generacji. Ten pojedynczy wariant będzie oferowany na razie i będzie kosztował 429 888 RM na drodze przed ubezpieczeniem.




Ten popularny luksusowy SUV ma teraz większy rozstaw osi i wydaje się, iż siedzi niżej niż poprzedni model. Można zauważyć więcej miejsca na nogi z tyłu dla pasażerów z tyłu, a z przodu można zauważyć duży dotykowy ekran informacyjno-rozrywkowy pośrodku konsoli środkowej, podobnie jak w nowej Klasie C i Klasie S.

Zaimportowany na razie pojedynczy wariant oznacza, iż ​​nie masz wyboru i będziesz musiał poczekać, aż Mercedes-Benz Malaysia wprowadzi inne warianty, takie jak GLC200 dla osób, które chcą czegoś mniej szczegółowego. Oczywiście, będąc GLC serii 300, jest to w pełni przystosowane na rynek malezyjski.


Łagodny system hybrydowy jest w rzeczywistości przyzwoitym dodatkiem zapewniającym dodatkową wydajność, ale bez dodatkowej złożoności systemu hybrydowego. 190 KM i 400 Nm z dodatkowym momentem obrotowym 17 kW i 200 Nm sprawiają, iż ten SUV rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy i dalej do 240 km/h. Ma więc wystarczająco dużo zaczepów w większości sytuacji.

Sagree Sardien, CEO & amp; Prezes Mercedes-Benz Malaysia powiedział: „Witając zupełnie nowego GLC w Malezji, jesteśmy podekscytowani kontynuacją jego kultowej historii sukcesu w przyszłości. Jako najlepiej sprzedający się SUV Mercedes-Benz, GLC zyskał już wielu zwolenników w Malezji, gdzie od 2016 roku sprzedano ponad 12 000 egzemplarzy. Połączenie dynamicznej euforii z jazdy, nowoczesnego wzornictwa i zaawansowanych funkcji, takich jak Kokpit terenowy i nawigacja MBUX Augmented Reality obiecują ekscytację zarówno poszukiwaczom przygód, jak i rodzinom w Malezji. Dzięki niezrównanej kontroli w trudnym terenie nowy GLC ustanawia nowy standard w luksusowych SUV-ach, zapewniając bezproblemowe wrażenia z jazdy”.


Podsumowanie produktów linii MERCEDES-BENZ GLC 300 AMG 2023

Cechy zewnętrzne: zmysłowa czystość, inteligencja i emocje

Nowy GLC jest natychmiast rozpoznawalny jako członek rodziny SUV-ów Mercedes-Benz.

Ekspresyjna stylistyka linii AMG nadaje nadwoziu sportowy, ekskluzywny charakter. Takie jak

możesz złożyć jasne oświadczenie o potężnym projekcie. Konstrukcja nadwozia charakteryzuje się pełnym,

łączona konstrukcja powierzchni wzbogacona o precyzyjnie wyprofilowane krawędzie po bokach. Te podkreślają

proporcje, podkreślają muskularne nadkola i tworzą równowagę pomiędzy elegancją

i osiągi terenowe. Nowy GLC jest wyposażony w relingi dachowe z polerowanego aluminium i

listwy progowe o wyglądzie aluminium z gumowymi ćwiekami. Stylizacja AMG składa się z przodu AMG

spojler ze sportowymi wlotami powietrza i chromowanymi elementami ozdobnymi oraz spojler tylny AMG o wyglądzie dyfuzora.

Inne cechy sportowego, pewnego siebie wyglądu to szeroki rozstaw kół i płaskie 20-calowe AMG

wieloramienne obręcze kół ze stopu metali lekkich i osłona chłodnicy ze wzorem Mercedes-Benz. Nowy dwu-

Sekcja tylnych świateł ma wnętrze o trójwymiarowym wyglądzie i podkreśla szerokość

tylny koniec. To również ma symulowaną chromowaną osłonę dolną, która obejmuje symulowaną chromowaną

spójrz na rury wydechowe.

Nowy GLC jest wyposażony w DIGITAL LIGHT, rewolucyjną technologię reflektorów

dynamika i precyzja, tworzące niemal nieograniczone możliwości dla wysokiej rozdzielczości i celowania

rozsył światła w zależności od lokalnych warunków. Rezultatem jest doskonała widoczność dla kierowcy

bez uszczerbku dla innych użytkowników dróg.

Kluczowe wymiary nowego GLC podkreślają jeszcze bardziej dynamiczny i mocny charakter SUV-a

wygląd. Przy długości 4716 mm jest o 60 mm dłuższy i 4 mm niższy od swojego poprzednika

poprzednik. Rozstaw kół z przodu zwiększono o 6 mm (obecnie 1627 mm).

23 mm z tyłu (obecnie: 1640 mm). Dłuższa długość pojazdu jest korzystna dla rozstawu osi i

przednie i tylne zwisy. Szerokość pojazdu pozostała taka sama i wynosi 1890 mm.

W najbardziej korzystnej aerodynamicznie konfiguracji minimalny współczynnik oporu powietrza GLC wynosi

Cd = 0,29. To o dwie setne lepsze od swojego poprzednika (Cd = 0,31) – godne uwagi

zaliczka na SUV z konwencjonalnym napędem. Nowy GLC jest przyjemnie cichym pojazdem

spokojny dźwięk sygnatury oraz niski poziom hałasu toczenia i wiatru. Osiągnięto to dzięki akustyce

optymalizacja karoserii i wyrafinowana izolacja akustyczna. Membrana akustyczna w

Na przykład przednia szyba jest wyposażeniem standardowym. Efektywne akustycznie szkło termoizolacyjne

spełnia jeszcze wyższe oczekiwania w zakresie komfortu.

Najważniejsze cechy wnętrza: nowoczesny, sportowy luksus

Dostępny jako jedyny wariant, GLC 300 4MATIC ma wnętrze linii AMG, które zachwyca

pojazdowi bardziej widoczne i namacalne poczucie sportowego charakteru.

Do licznych atrakcji linii AMG należy tapicerka ze sztucznej skóry ARTICO

czarny w standardzie, mikrofibra MICROCUT i sportowe pedały AMG. Tapicerka dwukolorowa

w wersji ze sztucznej skóry ARTICO w kolorze brązowo-sjenno-czarnym jest również dostępny dla limitowanych jednostek CBU.

Te elementy wyposażenia zapewniają dynamiczną stylistykę wnętrza i podkreślają sportową jazdę

styl.

Wielofunkcyjna sportowa kierownica obszyta skórą nappa wyraźnie wyróżnia się na tle innych

kierownice: jego poziome szprychy są zaprojektowane jako podwójne szprychy. Ponadto posiada

spłaszczona dolna część – kształt przejęty ze sportów motorowych i podkreślający

dynamiczną estetykę kokpitu.

Deska rozdzielcza ma przejrzystą strukturę: górna część ma profil przypominający skrzydło z nowym, spłaszczonym profilem

okrągłe dysze przypominające gondole silnika samolotu. Dolna część ma

obszerna powierzchnia wykończenia, która harmonijnie przechodzi w zakrzywioną metalową konstrukcję środkową

konsola. Pojawia się 12,3-calowy (31,2 cm) ekran o wysokiej rozdzielczości przed kierowcą

swobodnie unosić się przed profilem skrzydła i strefą trymowania. Centralny wyświetlacz o przekątnej 11,9 cala (30,2 cm) podnosi się

płynnie i bez połączeń z konsoli środkowej, a także wydaje się unosić nad nią

obszar przycinania. Podobnie jak deska rozdzielcza, powierzchnia ekranu jest lekko pochylona w stronę kierowcy.

Wysokie standardy nowego GLC są widoczne w każdym szczególe. Na przykład najnowszy

generacja systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX (Mercedes-Benz User Experience) to wyrównuje

bardziej cyfrowy i inteligentny – zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie zrobiły duży krok naprzód:

doskonałe obrazy na wyświetlaczu kierowcy i centralnym ułatwiają sterowanie pojazdem i zapewniają komfort

Funkcje. Dwa ekrany zapewniają całościowe, estetyczne wrażenia z informacjami

przedstawione w uporządkowany i przejrzysty sposób. Pełnoekranowa nawigacja zapewnia kierowcy to, co najlepsze

możliwe prowadzenie po trasie wyposażone w MBUX Augmented Reality. Kamera rejestruje

otoczenie przed pojazdem. Centralny wyświetlacz pokazuje ruchome obrazy, a także

nakłada wirtualne obiekty, informacje i znaczniki. Należą do nich na przykład kierunkowe

strzałki, zalecenia zmiany pasa ruchu i numery domów. Może to znacznie ułatwić nawigację

łatwiej, zwłaszcza w obszarach miejskich.

Zdolność dialogu i uczenia się asystenta głosowego Hey Mercedes opiera się na najnowocześniejszych

algorytmy artystyczne; w coraz większym stopniu dostosowuje się do życzeń i preferencji użytkownika. Muzyka

dostawców transmisji strumieniowej można bezproblemowo zintegrować z MBUX, co oznacza, iż ​​klienci mogą

również cieszyć się spersonalizowaną muzyką w pojeździe dzięki wysokiej jakości Burmester® 3D

system dźwięku przestrzennego.

Dzięki większemu zwisowi tylnemu pojemność bagażnika znacznie wzrosła

620 litrów (+70 litrów w porównaniu z poprzednim modelem). Jest to zauważalne w codziennej jeździe,

jak również podczas wakacyjnych podróży z rodziną czy codziennych potrzeb transportowych. The

GLC jest standardowo wyposażony w tylną klapę EASY-PACK. To otwiera się lub zamyka wygodnie za dotknięciem

przycisku: dzięki przycisku na kluczyku zapłonu, przełącznika w drzwiach kierowcy lub odblokowania

uchwyt na tylnej klapie.

Silnik: Systematycznie elektryfikowana jednostka czterocylindrowa

GLC 300 4MATIC jest dostępny jako łagodna hybryda z technologią 48-woltową i zintegrowanym

rozrusznik-generator drugiej generacji. Silnik posiada czterocylindrową jednostkę od prądu

FAME (rodzina silników modułowych) Rodzina silników Mercedes-Benz.

Kluczowymi elementami dynamicznie zaprojektowanego układu zawieszenia GLC jest nowy czterowahaczowy

zawieszenie z przodu i niezależne zawieszenie wielowahaczowe z tyłu zamontowane na ramie pomocniczej.

Zawieszenie AGILITY CONTROL zapewnia optymalne trzymanie się drogi

kompromis w kwestii komfortu. Pasywny system selektywnej amortyzacji zapewnia doskonałą jazdę

wrażenia na każdej nawierzchni, ponieważ automatycznie optymalizuje adekwatności jezdne,

efekt tłumienia i stabilizacji.

Najnowsze systemy bezpieczeństwa i wspomagania: Wspomaganie kierowcy

Nowy GLC jest wyposażony w system ochrony pojazdu GUARD 360°, który zapewnia wszechstronną kontrolę

otoczenie pojazdu – np. z systemem alarmowym włamania i kradzieży z holowaniem

ochrona z dala. Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu to uważny obserwator, który stale utrzymuje

pilnować wskazówek dotyczących pasa ruchu. W przypadku wykrycia potencjalnego zagrożenia system wspomagający może aktywnie działać

zainterweniować i wykonać interwencję sterującą korygującą kurs. Inne godne uwagi systemy bezpieczeństwa

obejmują system Blind Spot Assist, Active Brake Assist, system PRE-SAFE i wiele innych.

Wyrafinowane systemy parkowania: Wsparcie podczas powolnych manewrów

Nowy GLC jest wyposażony w nowy pakiet Parking z kamerą 360 stopni i

funkcje aktywnego asystenta parkowania z PARKTRONIC. Oferuje najlepszą możliwą wszechstronność

widoczność i ułatwia pełny proces parkowania. Centralny wyświetlacz pokazuje bezpośredni pojazd

otoczenia podczas parkowania lub manewrowania. Wyświetlacz składa się z czterech

indywidualne obrazy z kamery z przodu, z tyłu i z obu stron pojazdu oraz obejmuje:

wirtualny widok z lotu ptaka. Ponadto wyświetlacz pokazuje różne kąty widzenia, takie jak przód, tył

lub tryb przyczepy. Kierowca za kierownicą decyduje, czy zaparkować manualnie, czy sterować manualnie

do aktywnego asystenta parkowania.

Przez wzgórza i doliny: Off-road z GLC

Tak jak poprzednio, nowy GLC został specjalnie zaprojektowany do jazdy terenowej i jest do tego przygotowany

do tego zastosowania z kilkoma nowymi funkcjami i systemami. Standardowe wyposażenie obejmuje teren

tryb jazdy i DSR (Downhill Speed ​​Regulation). W trybie terenowym GLC z 360-

kamera stopni oferuje „przezroczystą maskę”: centralny wyświetlacz pokazuje wirtualny widok pod

z przodu pojazdu, w tym z przednimi kołami i ich położeniem kierowniczym. To jest niezwykle

pomocny: umożliwia kierowcy rozpoznanie przeszkód, takich jak duże kamienie czy głębokie dziury w jezdni

swoją drogę na wczesnym etapie.

Nowy ekran terenowy wykorzystuje dwa wyświetlacze do przejrzyście ułożonych informacji, elementów sterujących i

Funkcje. Wyświetlacz kierowcy pokazuje między innymi nachylenie, nachylenie, topografię

wysokość, współrzędne geograficzne i kompas, a także prędkość jazdy i prędkość obrotową silnika, kiedy

praca jest z silnikiem spalinowym. Ponadto centralny wyświetlacz pokazuje np

na przykład aktualną pozycję SUV-a w terenie, a także kąt skrętu przedniego koła

kołami oraz, o ile dostępne jest kierowanie tylnymi kołami, kierunek kierowania tylnymi kołami. Wszystkie

funkcje jazdy istotne dla jazdy terenowej można bardzo łatwo kontrolować na jednym ekranie.

Dane techniczne 2023 Mercedes-Benz GLC 300 4MATIC

Pojemność skokowa (cc) 1999

Moc znamionowa (kW[hp]/obr/min) 190 [258]/5800

Znamionowy moment obrotowy (Nm/obr./min) 400/2000 – 3200

Moc znamionowa silnika elektrycznego (kW) 17

Znamionowy moment obrotowy silnika elektrycznego (Nm) 200

Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 6.2

Prędkość maksymalna (km/h) 240

Masa własna / ładowność (kg) 1925/585

Sugerowana cena detaliczna* z 10% podatkiem od sprzedaży 429 888 RM

Step Up Agility+ już od 3688 RM

* W trasie bez ubezpieczenia

Idź do oryginalnego materiału