Lexus RX 450h+: dynamiczny PHEV z realnym zasięgiem i rekordową obniżką cen

moto-przestrzen.pl 2 godzin temu

Lexus RX 450h+ to hybrydowy SUV typu plug-in, który łączy moc 309 KM z możliwością przejechania do 70 km wyłącznie na prądzie. Sprawdzamy, jak SUV radzi sobie w trybie EV, pełnej hybrydzie i codziennej jeździe miejskiej.

Lexus RX 450h+ – osiągi i zasięg EV

SUV napędzany jest silnikiem benzynowym 2,5 l (185 KM) oraz dwoma silnikami elektrycznymi: 182 KM na przedniej osi i 54 KM na tylnej, tworzącymi napęd E-FOUR na cztery koła. W trybie elektrycznym Lexus RX 450h+ rozpędza się do 135 km/h, a zasięg EV wynosi do 70 km. System Predictive Efficient Drive optymalizuje zużycie energii, ucząc się tras i stylu jazdy kierowcy.

Tryb pełnej hybrydy – moc bez kompromisów

Po rozładowaniu baterii RX 450h+ automatycznie przechodzi w tryb pełnej hybrydy. Auto utrzymuje niemal te same osiągi, a zużycie paliwa pozostaje niskie. Nisko umieszczona bateria poprawia prowadzenie SUV-a, zachowując przy tym wysoki prześwit i możliwość holowania przyczepy do 2 ton.

Ładowanie i infrastruktura plug-in hybrid

Ładowanie Lexusa RX 450h+ jest proste: od domowego gniazdka 230V, przez stacje Lexus HomeCharge, aż po publiczne punkty w Europie dzięki Lexus Charging Network. Wszystko można kontrolować z poziomu aplikacji Lexus Link+.

Lexus RX 450h+ – cena i wyposażenie

Obecnie Lexus RX 450h+ cena startuje od 351 000 zł w wersji Prestige, z rabatem 83 900 zł względem ceny katalogowej. Topowa odmiana Omotenashi kosztuje 385 700 zł (92 200 zł taniej) i oferuje:

  • HUD i panoramiczną kamerę 360°
  • Tapicerkę półanilinową
  • Ogrzewanie promiennikowe dla przednich pasażerów

Czy warto wybrać RX 450h+?

Lexus RX 450h+ to SUV plug-in hybrid dla kierowców, którzy chcą połączyć ekologiczny tryb EV, osiągi 309 KM i komfort premium. Dzięki zasięgowi do 70 km w trybie elektrycznym, wydajnej pełnej hybrydzie i bogatemu wyposażeniu, RX 450h+ sprawdza się w codziennej jeździe miejskiej i trasach długodystansowych.

Idź do oryginalnego materiału