Street Triple 765 w wersji RX na 2026 rok otrzymuje kierownicę clip-on oraz sportowe zawieszenie do jazdy torowej. Dołącza do niego limitowana wersja Moto2!
Triumph Triumph Street Triple 765 RX oraz Moto2 w skrócie:
- Triumph wprowadza na rynek nowe modele Street Triple 765 RX oraz Street Triple Moto2™ Edition, ustanawiając jeszcze wyższe standardy w zakresie osiągów i potencjału
- Wyposażone w najwyższej klasy odwrócony widelc Öhlins NIX30, zapewniający znaczną poprawę adekwatności jezdnych, oraz sportowe clip-on’y dla bardziej zorientowanej, wyścigowej ergonomii
- Wyraziste i sportowe malowanie z charakterystycznym oznaczeniem RX oraz ekskluzywnym brandingiem Moto2™
- Limitowana do 1 000 egzemplarzy na całym świecie, edycja Moto2™ wyróżnia się elementami z włókna węglowego oraz indywidualnie numerowaną górną półką
- Street Triple 765 RX trafi do salonów w styczniu 2026 roku, a edycja Moto2™ pojawi się w kwietniu 2026 roku
- Reszta tekstu pod zdjęciami i filmami
2026 Street Triple 765 RX – zdjęcia i film:
















2026 Street Triple 765 Moto2 Limited – zdjęcia i film:












Street Triple 765 RX oraz Moto2 na rok 2026 – opis:
Triumph Motorcycles wprowadza dwa ekscytujące modele do cenionej gamy Street Triple: RX oraz Moto2™ Edition. Wywodzące się z nagradzanego modelu Street Triple RS, nowe motocykle ustanawiają jeszcze wyższy standard w zakresie osiągów, ekskluzywności i torowego potencjału.
Dostępna tylko przez rok nowa edycja specjalna Street Triple RX otrzymuje pełen pakiet usprawnień, dzięki czemu staje się absolutnym, torowym potworem. Dołącza do niej Street Triple Moto2™ Edition, limitowana do zaledwie 1 000 egzemplarzy na całym świecie, stworzona z myślą o kolekcjonerach i pasjonatach wyścigów jako hołd dla ekskluzywnej współpracy Triumpha z Moto2™. Oba motocykle oferują wyścigowe udoskonalenia, łącząc najnowocześniejszą technologię z wyjątkowym, efektownym stylem.
Oba modele zostały wyposażone w pełni regulowany przedni zawias Öhlins NIX30, zapewniający doskonały feedback i kontrolę na torze. Ten pakiet premium obejmuje regulację tłumienia kompresji i odbicia, regulację wstępnego napięcia sprężyn oraz 115 mm skok koła, co gwarantuje precyzyjne prowadzenie w każdym zakręcie. Modele RX i Moto2™ Edition posiadają także kierownice typu clip-on, zapewniające bardziej agresywną, torową pozycję jazdy, która zmienia ergonomię motocykla, umożliwiając jeszcze bardziej dynamiczną jazdę.
RX wyróżnia się szeregiem ekskluzywnych detali, w tym precyzyjnie obrabianą górną półkę kierownicy, laserowo wygrawerowane logo RX na tłumiku oraz specjalnie zaprojektowane siedzeniem z logo RX. Wyraziste wykończenie Matt Aluminium Silver w połączeniu z odważnym malowaniem tylnej części ramy i dopasowanymi kolorystycznie kołami w kolorze Diablo Red tworzą dynamiczną, torową estetykę, która przyciąga wzrok. Ten charakterystyczny motyw jest hołdem dla oryginalnego Street Triple’a 675 RX by upamiętnić jego kultowe dziedzictwo.
Edycja Moto2™ wprowadza ekskluzywne, inspirowane wyścigami detale wykonane z włókna węglowego, w tym boczne panele, przedni błotnik, osłonę silnika i końcówkę tłumika, zapewniające lekkie, nowoczesne wykończenie. Motocykl posiada wyróżniające się siedzenie posiadające wytłoczone logo Moto2™ i charakterystyczny wzór dla lepszej przyczepności, do tego przezroczysty tylny reflektor oraz laserowo wygrawerowane logo Moto2™ na tłumiku. Wyrazista kolorystyka Mineral Grey i Crystal White jest uzupełniona żywym, żółtym malowaniem Triumph Performance Yellow tylnej części ramy i dopasowanym kolorystycznie paskiem na tylnym kole, tworząc charakterystyczny, wyścigowy wygląd. Każdy motocykl posiada indywidualny numer wygrawerowany na górnej półce kierownicy, na której znajduje się również logo Moto2™, umieszczone obok wyświetlacza TFT z ekranem startowym z logo Moto2™, podkreślając status limitowanej edycji i atrakcyjność kolekcjonerską.
Steve Sargent, Chief Product Officer Triumph Motorcycles, powiedział:
„Sukces modelu Speed Triple 1200 RX pokazał, iż motocykle naked o sportowym charakterze cieszą się dużym zainteresowaniem, łącząc precyzyjne prowadzenie z najwyższej klasy komponentami w sposób, który przemawia do kierowców ceniących osiągi i kontrolę. Dlatego teraz stosujemy tę samą filozofię w rodzinie Street Triple. Nowy Street Triple 765 RX oferuje ostrzejszą geometrię, najwyższej klasy podzespoły i specyfikację, dzięki której sprawdza się zarówno na szybkich trasach, jak i podczas dedykowanych sesji torowych.
Edycja Moto2™ jest hołdem dla naszej stałej współpracy z Moto2, która była kluczowa w poszerzaniu granic rozwoju naszych silników. Ten motocykl daje fanom i kolekcjonerom rzadką okazję, by stać się częścią wyścigowego świata Moto2.”
MISTRZOWSKI RX – Street Triple 765 2026
Nazwa RX niesie ze sobą dziedzictwo motocykli skoncentrowanych na osiągach sportowych w ofercie Triumpha. Po raz pierwszy wprowadzony w 2015 roku, oryginalny Street Triple RX oferował kierowcom ostrzejszą, bardziej agresywną alternatywę dla standardowego modelu, gwałtownie stając się ulubieńcem entuzjastów szybkiej jazdy.
Na rok 2026, RX powraca do gamy Street Triple, po jego wcześniejszym pojawieniu się na modelu Speed Triple 1200 RX w tym roku. Najnowsza wersja RX jest najbardziej torowo zorientowanym wariantem Street Triple’a, łączącym wyścigową ergonomię z najwyższej klasy komponentami. Uosabia on zaangażowanie Triumpha w tworzenie motocykli, które sprawdzają się zarówno na drodze, jak i na torze.
TRIUMPH W MOTO2 – Street Triple 765 2026
Jako wyłączny dostawca silników do Mistrzostw Świata FIM Moto2™ World Championship, Triumph dostarcza każdemu zespołowi wyczynowe trzycylindrowe silniki 765 cmł, zapewniające nieustające osiągi na jednym z najwyższych poziomów rywalizacji. Od momentu wejścia do mistrzostw w 2019 roku, silniki Triumpha osiągnęły imponujące wyniki: prędkość maksymalną 300 km/h, 76 rekordów okrążeń wyścigowych, 89 rekordów okrążeń wszech czasów oraz niesamowite 1 772 135 km przejechanych w warunkach wyścigowych.
Silniki Triumph 765 cmł są eksploatowane do granic możliwości w Moto2™, udowadniając niezwykłą trwałość w najbardziej wymagających warunkach. Ta ogromna baza danych pozwala inżynierom Triumpha na dalsze udoskonalanie silników, przenosząc wnioski z toru bezpośrednio do rozwoju każdego Street Triple’a. Podkreśla to wytrzymałość, możliwości i precyzję konstrukcji Triumpha na światowej scenie motocyklowej.
MOC NAPĘDZANA TRIPLE’EM
Street Triple 765 RX oraz Moto2™ Edition dzielą ten sam ekscytujący silnik co ceniona wersja RS, generujący 130 KM przy 12 000 obr./min i 80 Nm momentu obrotowego przy 9 500 obr./min. Ten wysokoobrotowy silnik trzycylindrowy został zoptymalizowany pod kątem błyskawicznej reakcji przepustnicy i ekscytujących przyspieszeń. Słynna inżynieria Triumpha zapewnia idealną równowagę między użytecznym momentem obrotowym a mocą maksymalną, dając motocyklistom pewność i kontrolę w całym zakresie obrotów.
PRECYZJA I ZWINNOŚĆ – Street Triple 765 2026
Nowe modele Street Triple 765 RX i Moto2™ Edition posiadają podwozie zaprojektowane z myślą o bezkompromisowej precyzji i zwinności, bazujące na cenionej konstrukcji RS i udoskonalone pod kątem jeszcze lepszej reakcji torowej. Posiadają one lekkie ramy, które w połączeniu z w pełni regulowanymi odwróconymi przednimi widelcami Öhlins NIX30 oraz w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem Öhlins STX40 typu piggyback, zapewniają wyjątkowy feedback i kontrolę w każdym zakręcie. Ten wysokiej klasy zestaw zawieszenia gwarantuje kierowcom doskonałą stabilność i responsywność, zarówno podczas atakowania wierzchołków zakrętów na torze, jak i przy pokonywaniu krętych dróg.
Uzupełnieniem zaawansowanego zawieszenia jest zestaw wyścigowych komponentów, mających na celu zwiększenie precyzji prowadzenia i pewności kierowcy. Kierownice typu clip-on zapewniają bardziej agresywną, pochyloną do przodu pozycję, idealną dla torowej ergonomii, podczas gdy podwójne czterotłoczkowe zaciski Brembo Stylema w połączeniu z dźwignią Brembo MCS ze skalowalnym przełożeniem zapewniają precyzyjne i kontrolowane hamowanie. Najwyższej jakości opony Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 gwarantują doskonałą przyczepność i trakcję. Kompaktowe, lekkie podwozie waży zaledwie 188 kg wraz z płynami.
TECHNOLOGIA SKONCENTROWANA NA KIEROWCY – Street Triple 765 2026
Wyposażone w zaawansowaną technologię skoncentrowaną na kierowcy, oba nowe modele oferują wyraźny, 5-calowy wyświetlacz TFT z intuicyjnym interfejsem oraz wysokiej jakości przełączniki. Edycja Moto2™ dodaje ekskluzywności dzięki specjalnemu ekranowi startowemu prezentującemu jej wyścigowe dziedzictwo, a także dzięki indywidualnie numerowanej górnej półce kierownicy, podkreślając status tej limitowanej edycji.
Motocykliści mogą korzystać z zoptymalizowanej elektroniki, w tym z dedykowanego trybu ABS Track z OC-ABS oraz kontrolą trakcji, zwiększającego stabilność podczas głębokiego przechyłu w zakrętach, a także quickshiftera Triumph Shift Assist umożliwiającego płynne zmiany biegów w górę i w dół bez użycia sprzęgła. Te funkcje razem zapewniają doświadczenie jazdy łączące technologie wywodzące się z wyścigów z codzienną użytecznością.
STYL – Street Triple 765 2026
Street Triple RX łączy agresywną stylistykę z najwyższej jakości detalami, tworząc maszynę, która wygląda równie szybko, jak się prowadzi. Charakterystyczne wykończenie Matt Aluminium Silver w połączeniu z odważnym kolorem Diablo Red tylnej części ramy i kołami w tym samym kolorze nadaje RX wyścigowy charakter, a także przyciąga spojrzenia. Siedzenie z logo RX podkreśla torowy charakter motocykla. Precyzyjnie obrabiana górna półka kierownicy z laserowo wygrawerowanym logo RX dodaje ekskluzywnego akcentu, a oznaczenia na tłumiku i siedzeniu dopełniają spójnego designu motocykla.
Edycja Moto2™ wynosi ekskluzywność i wyścigowe DNA na wyższy poziom. Wyrazista kolorystyka Mineral Grey i Crystal White, podkreślona żywym żółtym kolorem Triumph Performance Yellow tylnej części ramy oraz dopasowanym kolorystycznie paskiem na kole, tworzy elegancką, a jednocześnie wyraźnie sportową estetykę. Branding Moto2™ jest widoczny na zbiorniku, siedzeniu, tłumiku, a choćby na specjalnym ekranie startowym TFT, podkreślając bezpośrednie powiązanie z wyścigami Moto2™. Boczne panele, osłona silnika i wykończenie reflektora z włókna węglowego podnosi prestiż edycji Moto2™, która dodatkowo posiada indywidualnie numerowaną górną półkę kierownicy, czyniąc każdy egzemplarz naprawdę unikalnym.
WYŚCIGOWA PERFEKCJA NA DRODZE – Street Triple 765 2026
Dla kierowców, którzy chcą spersonalizować swój motocykl, Triumph oferuje szeroką gamę 35 oryginalnych akcesoriów, obejmujących designerskie elementy, ochronne oraz poprawiające osiągi, umożliwiając dopasowanie każdego Street Triple do indywidualnych preferencji i stylu jazdy.
Model RX można zamawiać już teraz w salonach Triumpha, ceny jego zaczynają się od 65 995 zł, a dostawy jego planowane są od stycznia 2026 roku. Edycja Street Triple Moto2™ jest również dostępna w przedsprzedaży za 76 995 zł, a dostawy przewidziane są na kwiecień 2026 roku. Po więcej informacji lub aby znaleźć najbliższego dealera odwiedź: www.triumphpolska.pl
Dane techniczne – Triumph Triumph Street Triple 765 RX oraz Moto2 na rok 2026
| STREET TRIPLE RX 2026 | STREET TRIPLE MOTO2 2026 | |
| SILNIK | ||
| Rodzaj | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym | Chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, z 3 cylindrami w układzie rzędowym |
| Pojemność | 765 cmł | 765 cmł |
| Średnica | 78.0 mm | 78.0 mm |
| Suw | 53.4 mm | 53.4 mm |
| Stopień sprężania | 13.25:1 | 13.25:1 |
| Maksymalna moc | 130 KM (95.6 kW) przy 12,000 obr./min | 130 KM (95.6 kW) przy 12,000 obr./min |
| Maksymalny moment obrotowy | 80 Nm przy 9,500 obr./min | 80 Nm przy 9,500 obr./min |
| Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy | Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z elektroniczną kontrolą przepustnicy |
| Układ wydechowy | System kolektora 3 w 1 ze stali nierdzewnej z nisko montowanym, jednostronnym tłumikiem ze stali nierdzewnej | System kolektora 3 w 1 ze stali nierdzewnej z nisko montowanym, jednostronnym tłumikiem ze stali nierdzewnej |
| Układ napędowy | Łańcuch X-ring | Łańcuch X-ring |
| Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist | Mokre, wielotarczowe, z systemem Slip Assist |
| Skrzynia biegów | 6-stopniowa | 6-stopniowa |
| PODWOZIE | ||
| Rama | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem | Kratownicowa typu Twin-Spar z aluminiowymi belkami, 2-elementowa rama pomocnicza odlewana pod wysokim ciśnieniem |
| Wahacz | Dwustronny, odlewany ze stopu aluminium | Dwustronny, odlewany ze stopu aluminium |
| Przednie koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 3,5 cala |
| Tylne koło | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala | Odlewane z aluminium, 5-szprychowe, 17 x 5,5 cala |
| Przednia opona | 120/70 ZR 17 | 120/70 ZR 17 |
| Tylna opona | 180/55 ZR 17 | 180/55 ZR 17 |
| Przednie zawieszenie | Öhlins NIX30 regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne. Skok: 115 mm | Öhlins NIX30 regulowane tłumienie kompresji, tłumienie odbicia i regulowane napięcie wstępne. Skok: 115 mm |
| Tylne zawieszenie | Öhlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym. Skok: 131.2 mm | Öhlins STX40 monoshock z pełną regulacją ze zbiornikiem wyrównawczym. Skok: 131.2 mm |
| Przedni hamulec | Twin 310 mm floating discs, Brembo Stylema 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder | Twin 310 mm floating discs, Brembo Stylema 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder |
| Tylny hamulec | 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS | 220 mm tarcza hamulcowa, pojedyncze zaciski hamulcowe Brembo, OC-ABS |
| Przyrządy | W pełni kolorowy 5″ ekran TFT | W pełni kolorowy 5″ ekran TFT |
| WYMIARY I MASA | ||
| Długość | 2051 mm | 2051 mm |
| Szerokość kierownicy | 765 mm | 765 mm |
| Wysokość bez lusterek | 1051 mm | 1051 mm |
| Wysokość siedzenia | 839 mm | 839 mm |
| Rozstaw osi | 1397 mm | 1397 mm |
| Kąt pochylenia główki ramy | 23.0° | 23.0° |
| Wyprzedzenie | 95.3 mm | 95.3 mm |
| Masa z płynami | 188 kg | 188 kg |
| Pojemność zbiornika | 15-litrów | 15-litrów |
| PRZEGLĄDY | ||
| Interwał | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. | 10 000 km lub 12 miesięcy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. |
| SPALANIE | ||
| Spalanie | 5.2 litra / 100km | 5.2 litrów / 100 km |
| Emisja | Dane dotyczące emisji CO2 i zużycia paliwa na poziomie 119 g/km EURO 5+ zostały zmierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i służą wyłącznie celom porównawczym. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wyników jazdy. | Dane dotyczące emisji CO2 i zużycia paliwa na poziomie 119 g/km EURO 5+ zostały zmierzone zgodnie z rozporządzeniem 168/2013/WE. Dane dotyczące zużycia paliwa pochodzą ze specyficznych warunków testowych i służą wyłącznie celom porównawczym. Mogą one nie odzwierciedlać rzeczywistych wyników jazdy. |

1 godzina temu














