Segment SUV jest wciąż najpopularniejszy na świecie. Wybór samochodów jest spory, ale nie jest tajemnicą, iż wśród preferowanych opcji w europejskiej czołówce znajduje się RAV4 Toyoty oraz Kia Sportage. Ten drugi model ma bardzo mocnego rywala, który płynie na fali rosnącej popularności.
SUV Hyundaia wyróżnia się na tle swoich uznanych konkurentów od Kia i Toyoty
Śledząc dane z europejskich rynków widać ruchy w preferencjach zakupowych. W segmencie SUV-ów oprócz ikon od Toyoty i Kia dostrzeżono atrakcyjny design, technologie i wydajność Hyundaia Tucsona. W efekcie zdołał już pokonać Sportage i pozostawić daleko w tyle ulubioną RAV4 Toyoty w Hiszpanii. Zajmuje tam teraz bardzo dobre 6 miejsce.
Niewątpliwie rosnąca fala popularności Tucsona w Europie znajduje źródło w atrakcyjnym designie nadwozia i dużej funkcjonalności. W atrakcyjnej cenie nie rezygnuje z niczego choćby z osiągów. Ponadto ma poszukiwany napęd hybrydowy, co nie jest bez znaczenia dla etykiety eko. Hyundai połączył to wszystko z solidną konstrukcją, co sprawia, iż Tucson jest świetną opcją zarówno do miasta, jak i na długie podróże, gdzie komfort i technologia to podstawa. Pięciocyfrowy rabat to wisienka na torcie.
Hyundai z bestialską przeceną nie rezygnuje z walki o podium dla Tucsona
Dynamiczny i stylowy SUV Hyundaia część swojego sukcesu zawdzięcza technologii hybrydowej HEV. To najlepsza opcja dla tych, którzy poszukują efektywności energetycznej bez rezygnacji z mocy. Plus jeden względem atrakcyjności daje mu także stosunek jakości do ceny i wyposażenia.
Nowy Hyundai Tucson Hybrid jest już dostępny od 148 900 zł. To jednak wersje wyższe od podstawowej są szczególnie korzystne. To dlatego, iż producent przecenił je aż o 15 000 zł. W efekcie za 156 900 zł można mieć bogato wyposażonego SUV-a o mocy 215 KM. Na liście funkcjonalności wersji Smart, Executive, Platinum i N Line objętych zniżką jest wszystko, co potrzeba. Oprócz szeregu poduszek powietrznych są to m.in.:
– felgi aluminiowe 18” lub 19”,
– skórzana tapicerka,
– tylna kanapa składana zdalnie od strony bagażnika,
– cyfrowe zegary z wyświetlaczem 12,3”,
– inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go oraz szereg asystentów,
– ładowarka bezprzewodowa do telefonów, port USB w konsoli centralnej oraz 2 porty USB z tyłu konsoli centralnej.
To m.in. dlatego patrząc na ranking konwencjonalnych SUV-ów, widzimy, iż Tucson jest bliższy gustom i wymaganiom użytkowników w Europie. Odświeżenie modelu dodało mu atrakcyjności wizualnej oraz pod względem relacji innych kryteriów tj. moc, wydajność i osiągi. Hyundai nie zaniedbał aspektu ekonomicznego. Samochód, który rozpędza się do 186 km/h zadowala się zużyciem paliwa na poziomie 5,6 l lub 5,8 l/100 km (wersja 4×4). Pasażerowie pokochali go za komfort, przestronność i dużą przestrzeń na nogi.