Japoński i niezawodny jak Toyota, ale z napędem 4×4 i dużo tańszy. To dobra, a mało znana opcja na oszczędnego SUV-a

3 dni temu

Nie jest tajemnicą, iż jeżeli chodzi o udział marek w naszym kraju, to największym wygranym jest Toyota. Ma rozbudowany katalog modeli cieszących się uznaniem ze względu na wydajność i niezawodność. Alternatywą, na którą warto zwrócić teraz uwagę, jest oferta innego japońskiego producenta. Zwłaszcza jeżeli poszukujemy taniego, hybrydowego SUV-a z napędem 4×4.

Japoński jak Toyota C-HR, ale mniej znany jest teraz dobrą opcją na oszczędnego SUV-a

Prawdą jest, że japońskie Suzuki nie należy do marek, które mają największy udział w naszym rynku. Być może to zasługa tego, iż marka ma znacznie mniej rozbudowany katalog modeli niż zdecydowana większość jej bezpośrednich rywali.

Poszukując niezawodnego SUV-a, niewielu bierze pod uwagę ofertę Suzuki, a szkoda, bo w katalogu japońskiego producenta możemy znaleźć naprawdę interesujące opcje. Dobrą alternatywą dla Toyoty C-HR jest teraz S-Cross. Nie dość, iż także może pochwalić się etykietą eko, to jest teraz tańszy i można go kupić choćby w wersji 4×4.

Jak możemy zobaczyć w cenniki Suzuki, model ten objęto promocją, więc teraz może pochwalić się ceną wywoławczą od 99 9000 zł. W najbardziej interesującej wersji 4×4 można go mieć już od 119 900 zł. W zależności od potrzeb do wyboru jest oszczędny wariant MHEV lub Hybrid. To oprócz napędu na cztery koła niewątpliwie duża zaleta, generująca oszczędności.

Wariant z lekkim systemem mikrohybrydyzacji o mocy 129 KM charakteryzuje się stosunkowo niskim zużyciem paliwa, na poziomie nieco ponad 5 l na 100. Suzuki S-Cross Strong Hybrid 1.5 DualJet o mocy systemowej 116 KM jest lepszą opcją dla tych, którzy większą ilość czasu poruszają się w miejskiej dżungli. Spójrzmy zatem na cenniki i poziomy wyposażenia.

Suzuki S-Cross- funkcjonalny, bogato wyposażony i oszczędny SUV jest dobrą, tańszą alternatywą dla Toyoty C-HR

S-Cross to dobra opcja na samochód z napędem 4×4 uwzględniając rabaty

Susuzki S-Cross można dowolnie skonfigurować. Napęd na wszystkie koła uwzględniając promocje, na pewno jest ciekawszą opcją. Wydając 119 900 zł mamy miejskiego SUV-a z etykietą eko, 4×4 i wyposażeniem na poziomie Premium. Lista funkcjonalności i udogodnień jest bardzo długa i zawiera mi.in.:
– automatyczną 2-strefową klimatyzację,
– Interaktywny system multimedialny z 7’ ekranem dotykowym,
– adaptacyjny tempomat,
– multifunkcyjną kierownicę wykończoną skórą,
– kolorowy wyświetlacz wielofunkcyjny 4,2″,
– czujniki parkowania (przednie i tylne),
– kamerę cofania ,
– połączenie ze telefonem (Apple CarPlay, Android Auto), Bluetooth
– Pakiet usług Suzuki Connect za darmo przez 3 lata,
– pakiet zimowy (podgrzewane fotele przednie + nawiew na nogi pasażerów tylnych siedzeń) oraz wiele innych.

Ponadto Suzuki S-Cross można skonfigurować również w opcji PHEV za 129 900 zł z napędem na wszystkie koła. W rezultacie jest w tej chwili naprawdę atrakcyjnym modelem dla tych, którzy chcą móc bez problemu zjechać z drogi. Trzeba jednak mieć na uwadze, iż nie jest to model, który można porównać do dużych SUV-ów dostępnych na rynku. Kompletnie wyposażony miejski SUV w wielu opcjach napędu do wyboru dzięki promocji staje się opcją wartą rozważenia w stosunku do modelu, jaki oferuje Toyota.

maksymalna pojemność bagaznika Suzuki S-Cross MHEV to 1230 litrów
Wyposażenie standardowe nowego modelu S-CROSS spełni oczekiwania najbardziej wymagających foto: Suzuki
wnętrze Suzuki S-Cross 2024
Idź do oryginalnego materiału