Hybrydowy Peugeot 3008 już w salonach. Znamy ceny i wersje

2 dni temu
Zdjęcie: Peugeot 3008 Plug-In Hybrid Źródło: Stellantis


Po premierze nowego, w pełni elektrycznego modelu E-3008 i 3008 Hybrid, marka Peugeot otworzyła na polskim rynku zamówienia na wersję Plug-In Hybrid 195 e-EAT8 swojego SUV-a typu fastback.


Wraz z wprowadzeniem tej nowej jednostki napędowej oferującej zasięg do 87 km w trybie w 100 proc. elektrycznym, nowy 3008 dostępny jest we wszystkich pożądanych rynkowo wersjach.


Marka Peugeot wprowadziła już na rynek nowego, w pełni elektrycznego Peugeota E-3008. Teraz Peugeot rozszerza gamę swojego nowego SUV-a typu fastback, otwierając zamówienia na Peugeota 3008 Plug-In Hybrid. Nowy model, wyposażony w układ napędowy o mocy 195 KM uzupełnia obecną ofertę, plasując się pomiędzy wersją hybrydową o mocy 136 KM, a wersją w pełni elektryczną o mocy 210 KM.


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid. Technologia


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid 195 e-DCS7 łączy silnik elektryczny o mocy 125 KM (92 kW) z 4-cylindrowym silnikiem spalinowym z turbodoładowaniem o pojemności 1,6 litra i mocy 150 KM (110 kW), zapewniając łączną moc 195 KM (143 kW). Jego 7-stopniowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów jest produkowana w zakładzie Metz we Francji.


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid. Osiągi i zużycie


Dostępny w Peugeocie 3008 Plug-in Hybrid akumulator o pojemności 17,8 kWh pozwala na osiągnięcie zasięgu 87 km w przypadku jazdy tylko na napędzie elektrycznym (cykl mieszany WLTP). Akumulator można naładować w 2 godziny i 55 minut, używając ładowarki o mocy 7,4 kW lub w 9 godzin i 5 minut, podłączając go do standardowego domowego gniazdka. Nowa hybrydowa wersja o mocy 195 KM pozwala nowemu 3008 na uciąg wynoszący 1550 kg, jeden z najlepszych w swoim segmencie.


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid. Wydajność


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid zużywa paliwa na poziomie 0,9 l/100 km i ma emisje od 19 g CO2/km (cykl mieszany WLTP). Montowany w zakładzie w Sochaux, nowy Peugeot 3008 jest pierwszym samochodem Stellantisa opartym na platformie STLA Medium. Ta platforma obsługująca wiele źródeł energii pozwala na integrację nowego hybrydowego układu napędowego plug-in (4-cylindrowy silnik, duży akumulator 21 kWh, 55-litrowy zbiornik paliwa), zachowując jednocześnie niezmienioną przestrzeń wewnętrzną oraz wielkość bagażnika.


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid. Ceny auta


Peugeot oferuje nowego Peugeot 3008 Plug-In Hybrid w następujących cenach:


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid Allure: 211 900 zł


Najważniejsze elementy wyposażenia oferowanego w standardzie to: bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania pojazdu, kamera cofania HD, tylne czujniki parkowania, przednie reflektory i tylne światła LED, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, Peugeot i-Cockpit z dwoma 10-calowymi ekranami cyfrowymi, system informacyjno-rozrywkowy Peugeot i-Connect z dostępem do internetu.


Peugeot 3008 Plug-In Hybrid GT: 229 950 zł


Najważniejsze elementy wyposażenia oferowanego w standardzie, dodatkowo do elementów z wersji Allure to: nadwozie z czarnym dachem, tapicerka z alcantary, 20-calowe aluminiowe obręcze kół, reflektory Pixel LED, przednie czujniki parkowania, elektrycznie otwierane drzwi bagażnika, podgrzewane przednie fotele i kierownica, bezprzewodowa ładowarka do telefonów, personalizowane oświetlenie ambientowe, Peugeot Panoramic i-Cockpit z zakrzywionym 21-calowym ekranem, konfigurowalne przełączniki i-Toggles, system informacyjno-rozrywkowy Peugeot i-Connect Advanced z dostępem do internetu.


Nowego Peugeota 3008 Plug-In Hybrid można już zamawiać we wszystkich salonach Peugeota w Polsce.
Idź do oryginalnego materiału