Flagowy SUV za 109 900 zł. Aż trudno uwierzyć w tę ofertę

2 dni temu

Obecność około 20 nowych marek z Państwa Środka wyraźnie wpływa na polski rynek. Lokalni klienci z chęcią udają się do salonów, by poznać chińskie produkty. Co istotne, często są zadowoleni. I nic w tym dziwnego, skoro flagowy SUV MG jest dostępny w cenie przeciętnie wyposażonego Volkswagena Polo.

Flagowy SUV MG z bliska

Zacznijmy od marki, która ma brytyjskie korzenie. Kiedyś była pokrewna z Roverem – dobrze znanym producentem na Starym Kontynencie. W pewnym momencie doszło jednak do wykupienia udziałów i przejęcia znanego producenta. Azjaci zainwestowali potężne pieniądze w rozwój tej firmy, czego jednym z efektów jest właśnie flagowy SUV MG.

To model HS w najnowszym wydaniu, który wpisuje się w segment kompaktów. Potwierdzają to jego wymiary. Auto ma 4655 milimetrów długości, 1890 milimetrów szerokości oraz 1664 milimetry wysokości. Gwoli ścisłości, rozstaw osi wynosi 2765 milimetrów. Jego potencjalnymi rywalami są Renault Austral i Peugeot 3008.

Uroda to rzecz gustu, ale flagowy SUV MG ma powszechnie dobrą opinię w tej dziedzinie. Pas przedni z wąskimi reflektorami, maską o charakterystycznych przetłoczeniach i szerokim, zaokrąglonym grillem prezentuje się okazale, a przy tym naprawdę masywnie.

Nowe MG HS

Profil również nie budzi zastrzeżeń. Zwisy nadwozia są spore, a linia dachu lekko opada, dzięki czemu można liczyć na odrobinę designerskiej dynamiki. Do tego chodzą muskularne błotniki i nakładki chroniące dolne partie karoserii.

Tył jest stosunkowo prosty, ale nie można mu odmówić spójności. Lampy zachodzą na klapę bagażnika i łączą się w jeden pas świetlny dzięki centralnej blendzie. Nie zabrakło także dedykowanych oznaczeń i osłony zderzaka.

Odpowiedni układ napędowy

Pragmatykom na pewno spodoba się silnik, który stanowi złoty środek między osiągami a ekonomią jazdy. To doładowana jednostka benzynowa o pojemności 1,5 litra. Bez względu na konfigurację, generuje 170 koni mechanicznych i 275 niutonometrów.

W tym miejscu trzeba zaznaczyć, iż nie ma tu żadnego elektrycznego wsparcia. Prezentowane MG HS nie jest hybrydą, choćby miękką. Chińczycy postawili na prostotę, co wzbudza większe zaufanie wśród pragmatycznych klientów. W ofercie jest jednak jeszcze plug-in.

MG HS Excite

Niewielka konstrukcja spalinowa została zintegrowana z napędem na przednią oś. W przenoszeniu potencjału może pomagać sześciobiegowa przekładnia manualna lub automat o siedmiu przełożeniach. W podstawie jest ten pierwszy.

Osiągi? Akceptowalne. Flagowy SUV MG w bazowym wydaniu przyspiesza do setki w 9,4 sekundy i potrafi rozpędzać się do 190 km/h. Nie ma więc mowy o rozczarowaniu. To samo dotyczy zużycia paliwa. Według producenta można zmieścić się w 7,4 litra w cyklu mieszanym.

Flagowy SUV MG w świetnej cenie

Oferta promocyjna wciąż jest aktualna i dotyczy najnowszego wydania tego modelu. Flagowy SUV MG naprawdę kosztuje 109 900 złotych i nie ma w tym żadnych haczyków. Nic więc dziwnego, iż jest coraz częstszym bywalcem na europejskich ulicach.

W tej cenie klient otrzymuje biały egzemplarz wyposażony we wspomniany 170-konny silnik benzynowy zintegrowany z sześciobiegową skrzynią manualną i napędem na przednią oś. Dopłata do automatu to 9000 złotych.

Nowe MG HS – wnętrze

Podstawowe wyposażenie, czyli Excite też nie rozczarowuje. W jego skład wchodzą m.in.: alarm, centralny zamek, pakiet systemów bezpieczeństwa, czujnik deszczu, tempomat, reflektory LED, lampy LED, tylne czujniki parkowania, kamera cofania, elektrycznie sterowane szyby w obu rzędach, automatyczna klimatyzacja, skórzana, wielofunkcyjna kierownica, dotykowy ekran multimedialny, komputer pokładowy, cyfrowe wskaźniki, nawigacja i 19-calowe felgi aluminiowe.

Tak naprawdę trudno wskazać jakikolwiek istotny brak, który mógłby odbić się na komforcie czy bezpieczeństwie użytkowania tego samochodu. Podobnie wyposażone pojazdy konkurencji potrafią kosztować kilkadziesiąt tysięcy złotych więcej. To przepaść.

Flagowy SUV MG z pewnością przyczyni się do popularyzacji tej marki w naszym kraju. choćby jeżeli nie jest równie dobrze wykonany, jak europejska konkurencja, oferuje niebywały stosunek ceny do napędu i wyposażenia. I to wystarczy, by odnieść sukces.

Idź do oryginalnego materiału