Mogłoby się wydawać, iż dzień przed wigilią w salonach samochodowych w Polsce każdy będzie już myślami przy świątecznym stole. Jednak przedstawicielstwo Toyoty w naszym kraju postanowiło spróbować zagonić ludzi do i tak obleganych dealerów japońskiej marki. 23 grudnia 2024 r. opublikowano nowy cennik Toyoty C-HR Plug-In Hybrid, którą przeceniono o 24 tys. zł.
Technologia PHEV wyjątkowo tanio w salonach Toyoty
Nowy cennik Toyoty C-HR Plug-In Hybrid zawiera dwie wiadomości: dobrą i złą. Dobra jest taka, iż podkręcono rabaty na rocznik 2024 do wspomnianych 24 tys. zł. Zła jest taka, iż wszystkie najtańsze egzemplarze, czyli w wersji wyposażenia Comfort Plus są już wyprzedane. Niemniej lepsza wersja wyposażenia Style oferowana jest teraz dużo taniej, niż „bieda edition” w ciągu roku. Ceny PHEV-a Toyoty zaczynają się bowiem od 161 900 zł (cena katalogowa 185 900 zł).
Co otrzymujemy w takiej cenie? Jak w każdej Toyocie C-HR w wersji plug-in hybrid, pod maską znajduje się dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 113 KM oraz 163-konny silnik elektryczny. Układ hybrydowy jest w stanie zaoferować do 223 KM, co gwarantuje sprint do setki w 7,4 sekundy. Jednocześnie z bezstopniową automatyczną skrzynią biegów e-CVT zużycie paliwa w pomiarze WLTP w cyklu mieszanym wyniosło 0,8-0,9 l / 100 km. Bateria o pojemności 13,6 kWh zapewnia 66 km zasięgu na samym prądzie. Kabel do ładowania dostajemy za darmo, więc niektórzy będą mogli użytkować ten samochód jak elektryka.
Bogaty standard
W wersji wyposażenia Style mamy już w standardzie bezprzewodową ładowarkę telefona, przednie i tylne czujniki parkowania (+kamera) czy 18-calowe alufelgi. Do tego system multimedialny na 12,3-calowym ekranie dotykowym z nawigacją i 4-letnią darmową transmisją danych. Do tego system automatycznego hamowania po wykrycie ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu (RCTAB) i wiele innych systemów. Reflektory LED, klima automatyczna dwustrefowa, podgrzewane fotele przednie, bezkluczykowy dostęp… można by jeszcze wymieniać.
Jeszcze wyższe wersje wyposażenia, czyli Executive, GR Sport, Executive Premiere Edition oraz GR Sport Premiere Edition także przeceniono o 24 tys. zł. Dzięki temu choćby obie najdroższe wersje w technologii PHEV kupimy za mniej niż 200 tys. zł (198 900 zł). Warto przypomnieć, iż model C-HR występuje też jako tradycyjna hybryda HEV. Promocyjne ceny zaczynają się od 119 900 zł.