Dzień przed wigilią salony Toyoty otrzymały nakaz wprowadzenia jeszcze niższych cen. Japoński SUV spalający 0,8 l/100 km za bezcen

4 godzin temu

Mogłoby się wydawać, iż dzień przed wigilią w salonach samochodowych w Polsce każdy będzie już myślami przy świątecznym stole. Jednak przedstawicielstwo Toyoty w naszym kraju postanowiło spróbować zagonić ludzi do i tak obleganych dealerów japońskiej marki. 23 grudnia 2024 r. opublikowano nowy cennik Toyoty C-HR Plug-In Hybrid, którą przeceniono o 24 tys. zł.

Technologia PHEV wyjątkowo tanio w salonach Toyoty

Nowy cennik Toyoty C-HR Plug-In Hybrid zawiera dwie wiadomości: dobrą i złą. Dobra jest taka, iż podkręcono rabaty na rocznik 2024 do wspomnianych 24 tys. zł. Zła jest taka, iż wszystkie najtańsze egzemplarze, czyli w wersji wyposażenia Comfort Plus są już wyprzedane. Niemniej lepsza wersja wyposażenia Style oferowana jest teraz dużo taniej, niż „bieda edition” w ciągu roku. Ceny PHEV-a Toyoty zaczynają się bowiem od 161 900 zł (cena katalogowa 185 900 zł).

Toyoty C-HR charakteryzują się finezyjnym designem i malowaniem. // fot. Toyota

Co otrzymujemy w takiej cenie? Jak w każdej Toyocie C-HR w wersji plug-in hybrid, pod maską znajduje się dwulitrowy silnik benzynowy o mocy 113 KM oraz 163-konny silnik elektryczny. Układ hybrydowy jest w stanie zaoferować do 223 KM, co gwarantuje sprint do setki w 7,4 sekundy. Jednocześnie z bezstopniową automatyczną skrzynią biegów e-CVT zużycie paliwa w pomiarze WLTP w cyklu mieszanym wyniosło 0,8-0,9 l / 100 km. Bateria o pojemności 13,6 kWh zapewnia 66 km zasięgu na samym prądzie. Kabel do ładowania dostajemy za darmo, więc niektórzy będą mogli użytkować ten samochód jak elektryka.

Bogaty standard

W wersji wyposażenia Style mamy już w standardzie bezprzewodową ładowarkę telefona, przednie i tylne czujniki parkowania (+kamera) czy 18-calowe alufelgi. Do tego system multimedialny na 12,3-calowym ekranie dotykowym z nawigacją i 4-letnią darmową transmisją danych. Do tego system automatycznego hamowania po wykrycie ruchu poprzecznego z tyłu pojazdu (RCTAB) i wiele innych systemów. Reflektory LED, klima automatyczna dwustrefowa, podgrzewane fotele przednie, bezkluczykowy dostęp… można by jeszcze wymieniać.

Tak w środku wygląda Toyota C-HR Plug-In Hybrid. // fot. Toyota

Jeszcze wyższe wersje wyposażenia, czyli Executive, GR Sport, Executive Premiere Edition oraz GR Sport Premiere Edition także przeceniono o 24 tys. zł. Dzięki temu choćby obie najdroższe wersje w technologii PHEV kupimy za mniej niż 200 tys. zł (198 900 zł). Warto przypomnieć, iż model C-HR występuje też jako tradycyjna hybryda HEV. Promocyjne ceny zaczynają się od 119 900 zł.

Idź do oryginalnego materiału