DHL eCommerce przejmie APM Solutions. Rozbudowa sieci automatów paczkowych w Polsce.

2 tygodni temu

Firma DHL eCommerce ogłosiła zamiar przejęcia wszystkich udziałów w spółce APM Solutions. Decyzja ta ma być kluczowym krokiem w strategicznej ekspansji firmy w sektorze logistyki e-commerce w Polsce. Dzięki tej transakcji, której finalizacja zależy od zgody odpowiednich organów regulacyjnych, DHL uzyska pełną kontrolę nad siecią automatów paczkowych, która wcześniej była rozwijana we współpracy z firmą Cainiao.

Przejęcie ma na celu przyspieszenie rozwoju sieci automatów DHL Box 24/7. Firma planuje do końca przyszłego roku posiadać 10 000 automatów, co ma zapewnić wygodną i niezawodną alternatywę dla konsumentów i sprzedawców.

DHL przejmuje APM Solutions

– Ta transakcja to kamień milowy na naszej drodze do bycia wiodącym dostawcą usług
logistycznych dla rynku e-commerce w Polsce. Przejmując pełną kontrolę nad APM Solutions, będziemy jeszcze szybciej reagować na potrzeby rynku, dając sprzedawcom i konsumentom realny wybór oraz oferując innowacyjne, niezawodne usługi – powiedział Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce.

Inwestycja w Polsce wpisuje się w szerszą, europejską strategię DHL. W ciągu ostatnich trzech lat firma inwestowała w Polsce średnio 235 milionów euro rocznie, a na rozwój w Europie zamierza przeznaczyć około 1 miliarda euro w ciągu pięciu lat. Dzięki temu DHL planuje rozbudować sieć automatów paczkowych również w Wielkiej Brytanii, Włoszech, krajach Beneluksu, Turcji i Czechach.

– Tak dynamiczny rozwój naszej sieci automatów paczkowych w Polsce nie byłby możliwy bez
determinacji naszych pracowników oraz sprawdzonego partnera. Teraz nadszedł czas, by
postawić następny krok w realizacji naszej strategii, opartej na dostarczaniu prostych i wygodnych rozwiązań dla naszych klientów – tłumaczy Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.

Strategia DHL eCommerce opiera się na dostarczaniu niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych rozwiązań logistycznych. Przejęcie ma umożliwić firmie przyspieszenie innowacji, wzmocnienie zaangażowania klientów oraz długoterminowy rozwój w Polsce i poza nią

Idź do oryginalnego materiału