Continental po raz czwarty z rzędu liderem rankingu „Marka nr 1”

1 dzień temu

Firma Continental po raz kolejny zdominowała kategorię „Opony samochodowe” w plebiscycie „Marka nr 1”. Producent opon klasy premium zajął pierwsze miejsce w gronie 30 uwzględnionych w plebiscycie marek. Continental nieznacznie poprawił swój rezultat względem poprzedniej edycji zestawienia, uzyskując wynik 74,9%. Oznacza to, iż taki odsetek głosujących uznało opony tego producenta za „dobre” lub „bardzo dobre”, czyli przyznało 4 lub 5 na 5 możliwych gwiazdek.

„Marka nr 1” jest niezależnym programem badania satysfakcji klientów w branży motoryzacyjnej, prowadzonym od ponad 10 lat przez serwis internetowy Wybór Kierowców, który odwiedzany jest miesięcznie przez 1,5 mln użytkowników. W edycji na rok 2024 respondenci wypełnili ok. 80 tysięcy ankiet, w których ocenili różnorodne produkty i usługi motoryzacyjne w dziewięciu kategoriach.

– Jesteśmy niezwykle dumni, iż opony Continental zdobywają uznanie zarówno w profesjonalnych testach ekspertów, jak i w plebiscytach konsumenckich, gdzie to właśnie opinie końcowych użytkowników, czyli polskich kierowców, odgrywają kluczową rolę. To oni, korzystając z naszych produktów na co dzień, najlepiej oceniają ich jakość i niezawodność. Pierwsze miejsce zdobyte po raz kolejny to dowód, iż nasze opony niezmiennie odpowiadają na potrzeby choćby najbardziej wymagających użytkowników – mówi Ewa Ostapczuk, PR Manager w Continental Opony Polska.

Ponad 150 lat tradycji

Continental już od ponad 150 lat opracowuje innowacyjne i zrównoważone produkty dla swoich klientów, dbając o to, aby ogumienie w każdych warunkach zapewniało doskonałą siłę hamowania, maksymalne bezpieczeństwo oraz przyjemność z jazdy. W 2024 roku producent klasy premium zaprezentował nową oponę zimową WinterContact 8 S, spełniającą najwyższe wymagania stawiane przez mocne samochody sportowe. W ofercie znajduje się również wielokrotnie nagradzane ogumienie całoroczne oraz letnie.

Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału