BYD partnerem motoryzacyjnym Interu Mediolan

22 godzin temu

Grupa BYD ogłosiła rozpoczęcie trzyletniego partnerstwa strategicznego z FC Internazionale Milano (Inter Mediolan), obejmując rolę Globalnego Partnera Motoryzacyjnego słynnego klubu. Tym samym po 18 latach współpracy z Volvo zawodnicy i osoby funkcyjne Nerazzurri przesiądą się do samochodów koncernu BYD. Pomyślano też o kibicach…

Partnerstwo, o globalnym charakterze łączy dwie dynamicznie rozwijające się marki o silnej obecności na kluczowych rynkach. Inter Mediolan, który może pochwalić się ponad 533 milionami fanów na całym świecie, zajmuje drugie miejsce wśród klubów piłkarskich pod względem wzrostu liczby sympatyków w ostatnich pięciu latach. W Chinach – gdzie swoją siedzibę ma BYD – Nerazzurri należą do najbardziej lubianych drużyn, gromadząc ponad 154 miliony kibiców. W Ameryce Południowej, kluczowym rynku dla Grupy BYD, Inter cieszy się niemal 90 milionami fanów, co jest zasługą wielu południowoamerykańskich gwiazd, które na przestrzeni lat tworzyły historię klubu.

Z kolei BYD umacnia swoją pozycję jako lider technologiczny w segmencie pojazdów nowej energii (NEV). W 2024 roku firma sprzedała ponad 4,2 miliona pojazdów, co oznacza wzrost o 41% w porównaniu z rokiem poprzednim, a już w pierwszej połowie bieżącego roku osiągnęła wynik przekraczający 2 miliony sprzedanych egzemplarzy, notując dwucyfrowy wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

Stella Li, wiceprezes wykonawcza BYD, powiedziała: Nazwa BYD oznacza Build Your Dreams, czyli buduj swoje marzenia. Uważam, iż to partnerstwo jest spełnieniem marzeń dla młodych ludzi oraz wszystkich, którzy pasjonują się piłką nożną. Inter Mediolan jest znany ze swojej energii, niezłomności, nieustannej walki o sukces. Rozwija się gwałtownie jako globalna marka, z bazą kibiców sięgającą daleko poza stadion San Siro i rozgrywki Serie A. To cechy, które BYD doskonale rozumie, jako gwałtownie rosnąca marka – jesteśmy globalną firmą technologiczną, której marzeniem jest walka ze zmianami klimatycznymi i ochłodzenie planety o jeden stopień. Pracujemy nad tym niezwykle intensywnie – 120 tysięcy naszych inżynierów dzień i noc tworzy 45 patentów każdego dnia roboczego, bo kochają to, co robią, i chcą osiągać sukcesy. Ta determinacja, ciągłe dążenie do zmian i ciężka praca, by je urzeczywistnić, to wartości, które naprawdę łączą BYD i Inter.

Zdjęcie z dedykowaną, spersonalizowaną koszulką. Od lewej: Giuseppe Marotta – prezes i dyrektor generalny FC Internazionale Milano; Stella Li – wiceprezes wykonawcza BYD; Giorgio Ricci – dyrektor ds. przychodów FC Internazionale Milano.

Z ogromną satysfakcją ogłaszamy nowe partnerstwo, które łączy dwie globalne marki napędzane nieustannym dążeniem do doskonałości. Jesteśmy dumni, iż grupa, wraz ze swoimi markami BYD i Denza, nawiązała współpracę właśnie z Interem Mediolan jako pierwszym klubem piłkarskim. To dowód na rosnący globalny prestiż naszej marki. Partnerstwo otwiera nowe możliwości międzynarodowych działań i tworzenia treści, które zaangażują fanów oraz konsumentów na całym świecie. Wspólnie chcemy realizować innowacyjne projekty, które jeszcze mocniej ugruntują pozycję grupy jako punktu odniesienia w światowym krajobrazie zrównoważonej mobilności – powiedział Giorgio Ricci, dyrektor ds. przychodów FC Internazionale Milano.

Umowa zakłada kompleksową, wielowymiarową współpracę, w ramach której grupa – poprzez swoje marki BYD i Denza – będzie ściśle współdziałać z Interem, aby w pełni wykorzystać potencjał partnerstwa, wzmocnić pozycję obu stron oraz realizować wspólne cele sprzyjające ich wzajemnemu rozwojowi.

Ponadto Grupa BYD dostarczy około 70 pojazdów, które zostaną przekazane kadrze zarządzającej, sztabowi szkoleniowemu oraz zawodnikom pierwszej drużyny. Dla Nerazzurri będzie to wyjątkowa okazja, by korzystać z najnowocześniejszych technologii i najwyższego komfortu oferowanego przez BYD, a jednocześnie stać się częścią zielonej transformacji napędzanej przez markę dzięki jej samochodom elektrycznym oraz hybrydom plug-in (DM-i).

Na początku Inter Mediolan otrzyma specjalną edycję modelu BYD Sealion 7 – flagowego samochodu technologicznego marki – zawierającą elementy inspirowane barwami Nerazzurri. Co ciekawe, ten sam model, w limitowanej edycji, zostanie udostępniony kibicom i sympatykom Interu, którzy dzięki temu będą mogli podróżować w kolorach swojego ulubionego zespołu.

Trwają również prace nad dedykowanymi programami zakupu i wynajmu pojazdów BYD skierowanymi do kibiców Interu na całym świecie. Więcej informacji zostanie ogłoszonych w nadchodzących tygodniach.

Wraz ze zbliżającą się premierą marki Denza w Europie, partnerstwo z Interem stanie się kluczowym elementem strategii grupy, której celem jest wprowadzenie marki premium na rynki całego kontynentu.

Partnerstwo z Interem wpisuje się w strategię BYD, zakładającą umacnianie obecności marki na międzynarodowych wydarzeniach futbolowych. Przypomnijmy, iż grupa już wcześniej mocno stawiała na widoczność na europejskiej scenie piłkarskiej, zostając oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2024 oraz Mistrzostw Europy UEFA do lat 21 w tym roku.

(red) Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału