Zrobili tak dobrego SUV-a, iż nie nadążają z produkcją. W Polsce cena spadła poniżej 80 000 zł

37 minut temu

Nie jest tajemnicą, iż wybór SUV-a zależy w dużej mierze od budżetu. Ten bywa często ograniczony, co sprawia, iż numerem jeden w Europie pod tym względem pozostaje oferta marki Dacia. Konkurencja jednak wyciągnęła wnioski. Citroën ze swoim SUV-em postawił na bezkompromisową strategię cenową. W efekcie zamówień jest tyle, iż nie nadążą z produkcją.

Z tego artykułu dowiesz się:
Toggle
  • Bezkonkurencyjna oferta na wszechstronnego rodzinnego SUV-a Citroena uruchomiła boom zakupowy
  • Citroen C3 Aircross doskonale wpisał się w potrzeby rodzin o napiętych budżetach
  • Z ceną jak Dacia SUV Citroena kładzie większy nacisk na komfort i technologię

Bezkonkurencyjna oferta na wszechstronnego rodzinnego SUV-a Citroena uruchomiła boom zakupowy

Citroën ze swoim SUV-em C3 Aircross stawia na bezkompromisową strategię cenową, doskonale łącząc relację jakości i wyposażenia. Udowodnił, iż można mieć modny rodzinny samochód, którego nie powstydziłaby się Dacia i chińscy rywale bez logo budżetowej marki.

Model Citroena, który może przewieźć choćby 7 pasażerów i oferuje pojemny bagażnik, gwałtownie stał się jedną z najbardziej wszechstronnych propozycji dla rodzin. Cena sięgająca poziomem wielu portfeli i oferta mechaniczna pozwala na wybór najlepszej dla siebie opcji. W efekcie Citroen C3 Aircross zdobył uznanie użytkowników i uruchomił prawdziwy boom zakupowy.

Popyt na ten model przekroczył najśmielsze oczekiwania francuskiego producenta. W związku z tym, iż jest znacznie większy, niż oczekiwano, Stellantis zamierza poświęcić znacznie więcej uwagi modelom C3 Aircross i miejskiemu C3. Fakt, iż zamówień jest więcej, niż producent jest w stanie wyprodukować, SUV Citroena od przyszłego roku model wyjedzie z fabryki w Serbii. Do tej pory zarówno C3, jak i Citroen C3 Aircross zjeżdżały wyłącznie z taśm montażowych słowackiej fabryki w Trnavie. Nowa produkcyjna strategia zwiększy produkcje do ok. 300 000 egzemplarzy rocznie.

foto: Media Stellantis

Citroen C3 Aircross doskonale wpisał się w potrzeby rodzin o napiętych budżetach

Citroen „wpisał w swoje DNA” produkcję niedrogich, „wygodnych i przestronnych” pojazdów. W czasach drożyzny, gdy za sprawą wyższych cen samochody stają się nieosiągalne dla wielu gospodarstw domowych, Citroen kładzie na stół ofertę C3.

Francuska marka, począwszy od listopada, przyjęła nową strategię cenową. Nowiutki Citroen C3 Aircross obciął cennik i jest do kupienia już za 79 610 zł. To jeżeli zdecydujemy się na konfigurację SUV-a z jednostką benzynową pod maską, a moc 100 KM w zupełności nam wystarcza. W opcji są jeszcze warianty z technologią mHEV oraz w pełni elektryczny. Te w promocji startują odpowiednio od 108 728 zł i 117 176 zł. Przy czym w pierwszym przypadku model ma moc 145 KM, a w drugim 113 KM.

Pierwsza opcja mechaniczna jest w sam raz na ograniczony budżet, która sprawdzi się, jeżeli poruszamy się głównie w mieście. Na trasie za sprawą niskich osiągów samochód może reagować zbyt ospale. C3 Aircross mHEV jest żwawszy i bardziej uniwersalny, jeżeli chodzi o podróżowanie. W związku z tym to opcja dla tych, którzy często są w trasie. Na dodatek cenią sobie lepsze osiągi, niższe spalanie oraz komfort automatycznej skrzyni biegów.

Elektryczny ë-C3 Aircross wymaga dostępu do ładowarek, a osiągi i zasięg pozycjonują go jako najlepszą opcję do miejskich podróży i na krótkie trasy podmiejskie. To opcja w sam raz dla tych, którzy wykorzystają m.in. przywileje z jazdy bus pasami i mają możliwość ładowania SUV-a w domu lub w pracy.

7-osobowy Citroen C3 Aircross to przystępna cenowo alternatywa dla budżetowych i chińskich marek

Z ceną jak Dacia SUV Citroena kładzie większy nacisk na komfort i technologię

Nowa oferta C3 Aircross jest bardzo korzystna cenowo. Oprócz promocyjnego cennika Citroen dokłada 5% rabat na egzemplarze dostępne od ręki.
Najwyższy poziom MAX wyposażenia hybrydowego SUV-a kosztuje 115 758 zł. Wersja PLUS benzynowego C3 to wydatek 89 585 zł. W tej cenie dostajemy nowy model z wyposażeniem ponad wersję bazową YOU. Na dodatek mamy możliwość zamówienia dwóch dodatkowych foteli, by wozić 7 pasażerów. W ofertach dealerów można upolować takie okazje.

Gdyby Dacia pokusiła się o odpowiednik Citroena C3 Aircross, to byłby numerem jeden w segmencie modeli dostępnych z ilością 7 siedzeń. Tymczasem to Citroen cieszy się z wielkiej popularności swojego SUV-a, który jest teraz niemalże na każdy budżet. Etykieta eko i oszczędności, nie wymagają poświęcania wyposażenia i nowych technologii. W efekcie C3 Aircross jest jedną z najrozsądniejszych opcji dostępnych na rynku, co dostrzegła cała Europa.

foto: Stellantis
Idź do oryginalnego materiału