Toyota C-HR to jeden z topowych modeli hybrydowych w gamie pojazdów typu SUV. Swoją popularność zawdzięcza między innymi innowacyjnej konstrukcji i modnej technologii. Nie jest jednak tajemnicą, iż na rynku pojawiła się alternatywa dla japońskiego modelu, która otrzymała kuszący cennik. Tym samym jest teraz świetną opcją dla topowej Toyoty.
Konkurent dla Toyoty C-HR to SUV premium japońskiego producenta
Stylowe wzornictwo, luksus i specjalna oferta uwzględniająca pięciocyfrowy rabat, czyni kompaktowego SUV-a Lexusa bardzo dobrą opcją dla poszukujących hybrydowego japońskiego SUV-a.
Marka premium należąca do japońskiego koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Corporation wyposażyła LBX w kompaktową, ale przestronną konstrukcję. Samochód może więc konkurować z modelami tj. Toyota C-HR, Toyotą Yaris Cross czy hybrydowym Mitsubishi ASX. Ponadto ma atrakcyjny nowoczesny design i pojemność bagażową, która, choć mniejsza niż w większości większych modeli typu SUV, to jest wystarczająca na codzienne potrzeby. W przypadku wersji z napędem na przednie koła bagażnik oferuje 332 litry pojemności. W przypadku wersji z napędem na wszystkie koła 284 litry.
Kluczowym atutem jest w tej chwili bardzo atrakcyjny cennik z rabatem, który pozwala na zakup modelu premium japońskiej marki z samoładującym się system hybrydowym HEV. Technologia współpracująca z silnikiem benzynowym o poj. 1,5 l pozwala uzyskać w pojeździe bardzo konkurencyjne zużycie paliwa. W efekcie kompaktowy SUV o mocy 136 KM (185 Nm) osiąga setkę w 9,3 sekundy i spala średnio 4,5 l paliwa na 100 km.
Lexus LBX wyróżnia się pod względem relacji ceny i wyposażenia
Alternatywa premium dla Toyoty C-HR zyskuje na atrakcyjności także pod względem relacji ceny do oferowanego wyposażenia. SUV doskonale nadający się bliższe i dalsze podróże wyróżnia się pod tym względem.
W ofercie już w standardzie widzimy bogate wyposażenie. Uwzględnia ono m. in. automatyczną skrzynię biegów, najnowszą wersję Lexus Safety System +3, kamerę cofania czy 17-calowe aluminiowe felgi. w tej chwili jednak najlepszą opcją jest LBX z pakietem Comfort w nowej niższej cenie.
W cenie 140 000 zł można mieć Lexus LBX wyposażonego w reflektory LED, czujniki parkowania z funkcją samoczynnego hamowania (ICS), ładowarką indukcyjną, podgrzewanymi fotelami czy systemem E-latch.
Inną opcją jest LBX z pakietem COMFORT+SAFETY w cenie 146 900 zł. Tu na liście funkcjonalności pojawią się m. in.:
-tylne lampy z sygnalizacją gwałtownego hamowania wykrywające najeżdżający z tyłu pojazd (FHL),
– szereg systemów czuwających nad bezpieczeństwem.
Niezależnie od wyboru klienci mogą liczyć na oszczędność od 19 000 zł do 26 000 zł. Nie jest tajemnicą, iż Lexus LBX to alternatywa dla Toyoty C-HR zapewniająca pasażerom komfort i zaawansowaną technologię. Nie tylko atrakcyjny wygląd. Obecna oferta wyróżnia się w segmencie kompaktowych SUV-ów, pozostawiając LBX na zwycięskiej pozycji jako solidną alternatywę dla Toyoty.
Powyższa publikacja jest subiektywną oceną oferty producenta i nie nosi znamion płatnej promocji oferty marki Lexus.