ZF Aftermarket z nagrodą Equip Auto Paris 2025 Innovation Award

3 godzin temu

Firma ZF Aftermarket została uhonorowana nagrodą International Grands Prix for Automotive Innovation. Wyróżnienie to przyznano w kategorii „Rozwiązania cyfrowe i łączność”, a nagrodzona została platforma ZF [pro]Manager, która została doceniona przez niezależne jury podczas targów Equip Auto 2025.

Wyróżniona nagrodą platforma to innowacyjne rozwiązanie cyfrowe stworzone z myślą o warsztatach. Zaprojektowana, by wspierać mechaników i właścicieli warsztatów, oferuje praktyczne funkcje i narzędzia, które pomagają oszczędzać czas i zasoby oraz zapewniać najwyższy poziom obsługi klienta.

Wyróżnienie na targach Equip Auto 2025 potwierdza naszą misję, jaką jest przewodzenie cyfrowej transformacji rynku części zamiennych. Dzięki ZF [pro]Manager nie tylko wypełniamy lukę cyfrową w niezależnych warsztatach, ale także zapewniamy im realną przewagę konkurencyjną – powiedział Benoit Dessart, dyrektor ds. rozwiązań cyfrowych w ZF Aftermarket.

Czym jest ZF [pro]Manager?

ZF [pro]Manager to kompleksowa, cyfrowa platforma stworzona z myślą o nowoczesnych warsztatach. Łączy w sobie komunikację z klientami oraz zarządzanie procesem napraw w jednym, intuicyjnym interfejsie. Zaprojektowany, by maksymalnie usprawnić codzienną pracę, ZF [pro]Manager wspiera techników w planowaniu, realizacji i dokumentowaniu przeglądów oraz napraw pojazdów – z wyjątkową łatwością i efektywnością.

Najważniejsze zalety ZF [pro]Manager:

• Zwiększona wydajność – platforma automatycznie obsługuje rutynowe połączenia i wiadomości, dzięki czemu mechanicy mogą poświęcić więcej czasu w obsługę klientów i realizację zleceń.

• Lepsza komunikacja z klientami – umożliwia informowanie klientów

o postępach napraw, aktualizacjach i cyfrowych raportach serwisowych, budując większe zaufanie i lojalność.

• Przyjazny dla użytkownika interfejs – intuicyjna konstrukcja platformy minimalizuje czas potrzebny na szkolenie, a jednocześnie maksymalizuje wydajność pracy warsztatu.

• Rezerwacja z integracją Google – klienci mogą umawiać wizyty online bezpośrednio przez mapy Google lub wyszukiwarkę Google, co zwiększa dostępność i wygodę.

Dzięki ZF [pro]Manager firma ZF Aftermarket pomaga warsztatom wypełnić lukę cyfrową, oferując proste, konfigurowalne i wydajne rozwiązanie, którego wdrożenie nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej.

Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału