Zbliż się do BMW X5 i X6 2024 w ekskluzywnych filmach

2 lat temu

W miniony weekend wzięliśmy udział w Amelia Concours d’Elegance, aby odkryć najnowsze aktualizacje BMW w szerokiej gamie „X”. Zarówno X5, jak i X6 otrzymały Life Cycle Impulse na rok modelowy 2024, wprowadzając znaczące zmiany wewnątrz i na zewnątrz. Dwa pojazdy, które Horatiu miał okazję sfotografować, miały zastąpić starą hybrydę plug-in i pochodne M Performance.

Mówimy o X5 xDrive50e i X6 M60i, które zastępują odpowiednio xDrive45e i M50i. Tak jak poprzednio, możesz mieć oba SUV-y w przebraniu M Performance, ale tylko konwencjonalnie stylizowany model jest oferowany z konfiguracją PHEV. jeżeli zastanawiasz się nad kolorami, X5 w specyfikacji xLine ma atrakcyjny lakier Blue Ridge Mountain, podczas gdy X6 w stylu coupe jest wykończony w kolorze Atlantis Blue.

Wraz z LCI BMW całkowicie przeprojektowało reflektory, odchodząc od technologii laserowej na rzecz matrycowej technologii LED. Nowe zespoły są znacznie smuklejsze i zawierają parę świateł do jazdy dziennej w kształcie strzałek skierowanych na zewnątrz. Zainstalowano nieco bardziej pochyloną osłonę chłodnicy, a na M60i otrzymujesz znaczek M, który nawiązuje do liftingu M850i ​​wprowadzonego około rok temu.

Będąc tylko aktualizacją w połowie cyklu, profil boczny pozostaje praktycznie niezmieniony. Jednak BMW oferuje nowe lakiery i wzory felg aluminiowych w zależności od wersji. W modelu X5 xDrive50e pod zaślepką portu ładowania na przednim lewym błotniku znajduje się plakietka „zelektryfikowana przez i”. Mówiąc o tym, wersja PHEV jest standardowo wyposażona w wygląd xLine.

Z tyłu X5 ma zmienione tylne światła z motywem „X”, podczas gdy X6 otrzymuje błyszczący czarny spojler tylnej klapy wraz z dyfuzorem w kolorze nadwozia. Podobnie jak M760e wprowadzony na rynek w zeszłym roku, M60i otrzymuje czterorurowy układ wydechowy, który jeszcze w tym roku będzie spływał aż do M135i LCI i X1 M35i.

Wewnątrz 2024 X5 i X6 współdzielą iDrive 8 z 12,3-calowym cyfrowym wyświetlaczem kierowcy i 14,9-calowym ekranem dotykowym umieszczonym w jednym kawałku zakrzywionego szkła. BMW uprościło konsolę środkową, usuwając większość konwencjonalnych elementów sterujących, a także zmniejszyło środkowe wloty powietrza, aby pasowały do ​​większego wyświetlacza. Po stronie pasażera na desce rozdzielczej nowy pasek oświetlenia ambientowego ma „X” w zwykłych wersjach lub „M” w pikantnych wersjach M60i i M.

Produkcja wszystkich odmian BMW X5 i X6 rozpocznie się w przyszłym miesiącu w Spartanburgu. W przyszłości topowe M będzie sprzedawane wyłącznie jako model Competition.

Idź do oryginalnego materiału