Wyciekły dane techniczne Royal Enfield Guerilla 450 przed premierą – Bike News

oen.pl 3 dni temu


Oczekujemy, iż Royal Enfield Guerilla 450 będzie tańszy od swojego odpowiednika ADV o pewną marżę, a jego cena detaliczna prawdopodobnie wyniesie około 2,30–2,40 lakh rupii (ex-showroom).

Szum wokół premiery każdego nowego Royal Enfield jest nierealny i wynika to z silnego globalnego pozycjonowania marki motocyklowej. Dlatego producent motocykli z siedzibą w Chennai wykorzystuje swój wizerunek najlepiej jak potrafi i wprowadza swój kolejny model w Hiszpanii. Guerilla 450, której premiera zaplanowana jest na 17 lipca, to kolejny duży zakład firmy w segmencie średniej wagi.

Opierając się na nowej generacji Himalayan 450, Royal Enfield niedawno zapowiedział Guerilla 450 na swoich kontach w mediach społecznościowych, ujawniając mnóstwo szczegółów. Później wyciekły zdjęcia reklamy telewizyjnej roadstera 450cc dały wgląd w opcje kolorystyczne, warianty i funkcje motocykla.

Wyciek specyfikacji Royal Enfield Guerilla 450

Teraz, ostatni raport mediów internetowych ujawnił pewne krytyczne specyfikacje Guerilla 450. Według nowego raportu RushLane, Royal Enfield Guerrilla 450 będzie miał 2134 mm długości, 834 mm szerokości, 1115 mm wysokości i rozstaw osi 1491 mm. Dzięki temu Guerrilla 450 będzie o 111 mm mniejsza, 18 mm węższa, 201 mm krótsza wysokości i 19 mm krótsza rozstawu osi w porównaniu do Himalayan 450.

Sprzedaż samochodów w czerwcu 2024 r. na żywo – Maruti Suzuki, Tata Motors, Ather, Honda odnotowują spadek sprzedaży

BS-VI Royal Enfield Classic 350 wprowadzony na rynek w cenie 1,65 lakh rupii z dwoma nowymi opcjami kolorystycznymi

Porównanie specyfikacji BSA Gold Star i Royal Enfield Interceptor

5 skuterów w Indiach z najniższą wysokością siedzenia dla niskich kierowców: TVS Scooty, Honda Activa i inne!

Royal Enfield Guerilla 450 (Zdjęcie: Instagram/Sid Lal)

Ponadto w raporcie wspomniano, iż Guerilla 450 waży 183 kg (masa własna), co czyni ją o 13 kg lżejszą od Himalayan 450 i tylko o 2 kg cięższą od Royal Enfield Hunter 350. W raporcie zasugerowano również, iż Guerrilla 450 zostanie wyposażona w przednią oponę o szerokości 120 sekcji i tylną o szerokości 160 sekcji, które najprawdopodobniej zostaną owinięte wokół 17-calowych felg aluminiowych.

Projekt Royal Enfield Guerilla 450

Jak widać na poprzednich zdjęciach szpiegowskich i teaserach, Guerilla zachowuje pewne charakterystyczne elementy stylistyczne Royal Enfield, takie jak okrągły reflektor, przesunięta okrągła konsola instrumentów i okrągłe lusterka wsteczne. Jednak większość komponentów jest zupełnie nowa, jak rzeźbiony, ale muskularny zbiornik paliwa, pływający ogon, jednoczęściowe siedzenie, rozdzielone poręcze, płyta ochronna podwozia i krótki tłumik wydechowy, taki jak ten widoczny w Himalayan 450.

Jeśli chodzi o funkcje, wersja o najwyższej specyfikacji otrzyma tę samą w pełni cyfrową konsolę instrumentów, co Himalayan 450, która ma wbudowaną nawigację Google Maps, łączność Bluetooth z alertami połączeń i wiadomości tekstowych, odtwarzaniem muzyki i wieloma trybami jazdy. Wersje o niższej specyfikacji będą wyposażone w prostszą, półcyfrową konfigurację widoczną w Meteor 350 i Super Meteor 650, która może otrzymać nawigację Tripper jako opcjonalne akcesorium. Inne oczekiwane funkcje obejmują reflektory LED, kierunkowskazy LED, wiele trybów jazdy i port ładowania USB.

Dane techniczne silnika Royal Enfield Guerilla 450

Można śmiało założyć, iż Guerilla 450 będzie korzystał z tego samego 452-centymetrowego, jednocylindrowego, chłodzonego cieczą silnika z serii Sherpa, co Himalayan, ale tuning będzie odbiegał od wersji adventure tourer. Zgodnie z ostatnim raportem, w Guerilla 450 silnik ten wystrzeli 39,52 KM przy 8000 obr./min i 40 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 5500 obr./min. Podczas gdy moc pozostaje podobna, w Guerilla silnik ten może otrzymać inne mapowanie silnika. Za przeniesienie napędu będzie odpowiedzialna 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem poślizgowym i wspomagającym.

Źródło: RushLane




Źródło

Idź do oryginalnego materiału