Renault po raz pierwszy w swojej historii uruchamia unikatowe wirtualne muzeum, połączone ze sklepem internetowym z artykułami firmowymi. Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to okazja do podsumowania 123 lat francuskiej pasji motoryzacyjnej i sprezentowania sobie odrobiny magii Renault pod choinkę.
Muzeum online
Renault przypomina o historii marki i oficjalnie inauguruje swoje pierwsze wirtualne muzeum online The Originals. W wirtualnym muzeum znajduje się również nowa witryna sklepu online The Originals Store. Można tu zamówić artykuły firmowe, dostępne także w Atelier Renault na Polach Elizejskich. Obie strony są dostępne na całym świecie w sześciu wersjach językowych (francuskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej). W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne języki.
Nowe wirtualne muzeum Renault oferuje zwiedzającym z całego świata swobodny dostęp do francuskiego dziedzictwa marki, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i przestrzennych, co jest prawdziwą nowością. Zwiedzanie muzeum jest niczym nieograniczone, oddziałuje na wyobraźnię, zapewnia dostęp do archiwów i prostych danych technicznych. Idzie z duchem czasu i jest utrzymane w swobodnej, interaktywnej i zabawnej konwencji.
21 kultowych modeli Renault
Dwadzieścia jeden kultowych modeli marki ożywa dzięki innowacyjnej technologii obrazowania z wykorzystaniem technik fotogrametrycznych . Technika ta została wybrana ze względu na możliwość wywoływania wrażenia fizycznej obecności w muzeum. Dzięki niej kultowe modele marki prezentowane są z niezwykle wiernym odwzorowaniem szczegółów. W tym celu Renault stworzyło unikatowe studio do skanowania samochodów w idealnych warunkach oświetleniowych. Pojazdy zostały w pełni zeskanowane w technice 3D, a elementy niedostępne dla skanera zostały wymodelowane i uzupełnione w postprodukcji.
Do końca grudnia br. muzeum wzbogaci się o szereg nowych modeli. Kolejnych 50 pojawi się do końca stycznia 2022 roku. Docelowo, do końca grudnia 2022 roku, ich liczba wzrośnie do 80.
Wirtualne muzeum Renault możecie znaleźć tutaj.
„Renault, kultowa marka popkultury, w pełni zasłużyła na muzeum z prawdziwego zdarzenia. Dzięki wirtualnej galerii goście mogą na nowo przeżywać naszą historię, która jest jednocześnie także ich historią. Świat marki Renault odnajdziemy również w gamie produktów The Originals. Są one dostępne w naszym nowym sklepie internetowym” – podkreśla Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu Renault.
Informacja prasowa