W tym segmencie nic nie sprzedaje się lepiej, a Toyota i tak obniża cenę w Polsce. 89 400 zł za hicior spalający 3,8 l/100 km

3 dni temu

Najpopularniejszy subkompaktowy samochód osobowy w Polsce, czyli Toyota Yaris ma już rabaty choćby na rocznik 2025. Zniżki na hit segmentu B sięgają aż 12,5 tys. złotych. W efekcie hybrydowe auto z tegorocznej produkcji może kosztować od 89 400 zł brutto. Co ciekawe, to mniej niż za rocznik 2024, ale jest tutaj haczyk.

Skala obniżek może być zaskakująca

Toyota Yaris w Polsce od lat ma liczone grono klientów. To prawda, iż w segmencie B znajdziemy auta bardziej przystępne cenowo. Jednak to salony japońskiej marki wydają więcej hybrydowych „yarisek” niż dealerzy Skody taniej Fabii czy salony Dacii budżetowego Sandero. Z racji tego, iż wyprzedaż Yarisa z rocznika 2024 jest już na finiszu, to akcją promocyjną objęto już rocznik 2025.

fot. materiały prasowe

Jak to możliwe, iż auto z tegorocznej produkcji kupimy taniej niż egzemplarze z zeszłego roku? To zasługa dostępności najbardziej budżetowej wersji Active. Ta z rocznika 2024 jest już niedostępna w Polsce i wybór jest możliwy tylko między opcją Comfort (druga w hierarchii za 91 400 zł) a Style (trzecia za 100 300 zł). Jednak rocznik modelowy 2025, który uległ lekkiemu odświeżeniu, ma już oczywiście opcję Active. Z rabatem 11,5 tys. zł kosztuje w promocji od 89 400 zł.

Co na wyposażeniu ma Toyota Yaris?

Warto pamiętać, iż już w tej podstawowej wersji na wyposażeniu jest 9-calowy ekran dotykowy. Obsłużymy z niego nie tylko system multimedialny z bezprzewodowym Android Auto i Apple CarPlay. Zobaczymy też obraz z kamery cofania. W standardzie są co prawda obręcze stalowe, ale jak pokazuje historia alufelgi nie są warunkiem koniecznym do zakupu Yarisa. Gdyby jednak ktoś ich bardzo potrzebował to może zdecydować się na opcję Comfort. Tu ciekawostka, bo w promocji kosztuje dokładnie tyle samo co rocznik 2024, czyli 91 400 zł. Dochodzą do tego m.in. światła przeciwmgielna i regulacja wysokości fotela.

fot. materiały prasowe

Wyższe wersje wyposażenie nie mają już zniżek rzędu kilkunastu tysięcy złotych, ale na poziomie 6,6-6,9 tys. zł. Opcję Style z bezprzewodową ładowarką, podgrzewanymi fotelami i reflektorami LED przeceniono na 105 300 zł (drożej niż 2024). Z kolei od 116 100 zł kupimy już wersję Excecutive. To w niej dostajemy system bezkluczykowy, duży ekran (12,3″) za kierownicą, a rozmiar tego centralnego rośnie do 10,5 cala. Zyskujemy też fabryczną nawigację i łączność z internetem. Najdroższy wariant GR Sport z największymi alufelgami (18″) i tapicerką z ekologicznego zamszu startuje w promocji od 124 000 zł.

Szczegółowy cennik rocznika 2025, w którym sprawdzicie m.in. które lakiery są bez dopłaty, znajduje się tutaj.

fot. materiały prasowe
Idź do oryginalnego materiału