Volvo pokazało nowego elektrycznego minivana – EM90. Pozwala on cieszyć się niezwykle komfortową przestrzenią w trakcie podróży z bliskimi. Pojazd może pełnić także funkcję ekskluzywnego środka transportu, oferującego niezwykle wygodne środowisko do spotkań i rozmów biznesowych. To jednocześnie też model, który jest potwierdzeniem podążania drogą innowacji oraz odpowiedzią marki Volvo na nowo pojawiające się potrzeby jej klientów.
Najpierw Chiny
Segment pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) zyskał znaczną popularność w ostatnich latach, zwłaszcza w Azji. Między innymi z tego powodu, Volvo EM90 pojawia się najpierw w Chinach, największym rynku samochodowym na świecie.
Po prezentacji nagradzanego już w tym roku, w pełni elektrycznego najmniejszego z gamy Volvo SUV-a EX30, Volvo EM90 poszerza gwałtownie rozwijające się portfolio wywodzącego się ze Szwecji producenta. Zarówno EX30, jak i EM90 stanowią atrakcyjną ofertę dla nowych grup odbiorców.
EM90 jest więc kolejnym z modeli, potwierdzającym wypełnianie zobowiązania Volvo do bycia producentem samochodów w pełni elektrycznych do 2030 roku. W nadchodzących latach koncern wprowadzi na rynek całą ich gamę, odpowiadając zatem na oczekiwania, jakie klienci mają wobec Volvo. To oczekiwania głównie dotyczące zerowej emisji spalin. Model ten to także wypełnienie istotnego obszaru zobowiązań związanych ze zrównoważonym rozwojem, a zarazem element strategii stabilnego wzrostu i umacniania pozycji lidera branży w zakresie zrównoważonej mobilności.
„W pracach nad modelem EM90 wykorzystaliśmy całe dziedzictwo Volvo Cars w zakresie bezpieczeństwa. Wraz z nim wprowadzamy je do nowego segmentu elektrycznych minivanów” – powiedział Jim Rowan, dyrektor generalny Volvo Cars. „Dzięki temu możemy odpowiedzieć też na nowe potrzeby rynkowe, w kategorii której dotąd nie eksplorowaliśmy. Wierzymy, iż istotnie zwiększamy tym samym atrakcyjność marki Volvo wśród nowej grupy klientów.”
Volvo EM90 stanowi także ważne uzupełnienie portfolio w pełni elektrycznych samochodów. Jest potwierdzeniem pozycji firmy, jako jednej z najszybciej rozwijających się marek w segmencie w pełni elektrycznych pojazdów premium. Model w pierwszej kolejności jest dostępny w przedsprzedaży dla klientów w Chinach.
Informacja prasowa
Pozostałe wiadomości tutaj
Jeśli podoba Ci się Overdrive i to co robimy, to będzie nam miło jeżeli będziesz nas wspierać za pośrednictwem PATRONITE. Poza naszą wdzięcznością uzyskasz też dostęp do dodatkowych materiałów i atrakcji.