Unhinged: Czy są jakieś nowe samochody, na które warto zwrócić uwagę w 2023 roku? Dowiedzmy Się!

1 rok temu

Zapomnij o wygłaszaniu kazań lub pisaniu jakiejś prozy… to proste pytanie, które zasługuje na prostą odpowiedź. Jaki nowy pojazd z roku modelowego 2023 byłby wart zakupu i posiadania? Ponieważ „warto obejrzeć” jest subiektywne, to będzie z mojego własnego punktu widzeniaale możesz wyrazić zgodę (lub przygotować wrzącą smołę i pióra) w komentarzach poniżej.

Wszystkie obrazy są pobierane z odpowiednich stron internetowych po tym, jak „zbudowałem” moją wymarzoną maszynę.

Będę skąpić oczywistych „ultra” marek, takich jak Aston Martin, Ferrari, Bentley itp., ponieważ spójrzmy prawdzie w oczy… nieliczni mają sześć lub siedem cyfr do wyrzucenia na samą opłatę za samochód. Zaczynajmy, dobrze?

Acura:

Byłem gotowy zaakceptować Integrę ze względu na sześciobiegową manualną skrzynię biegów, ale kiedy poszedłem zbudować kopię na stronie internetowej, ta opcja była MIA. Zamiast tego zaproponowano mi bagażniki dachowe i dywaniki podłogowe na każdą pogodę. Przechodzić.

Alfa Romeo:

Gulia Quadrifoglio jest kusząca… dopóki nie zobaczysz ceny w niskim przedziale 80 000 USD. Przechodzić.

Audi:

Seria dwudrzwiowych coupe Audi A5 jest przystojna, trzeba powiedzieć. Podczas gdy RS5 zwróciłby moją uwagę, w rzeczywistości A5 Coupe poradziłoby sobie dobrze. R8 to wymarzony materiał, a RS7 też bym nie odrzucił. Ale jeżeli to mój portfel, pozostanę przy A5 Coupe jako opcji premium.

BMW:

M4 Coupe jest za drogie, M2 za małe. Samochody z serii 8 są odpowiednie pod względem wielkości, ale znowu drogie. Przechodzić.

Buick:

Wolałbym nie.

Cadillac:

CT5-V Blackwing kosztuje 90 000 $… za daleko. CT4-V Blackwing to więc… 6-biegowa, pakiet klimatyczny (wentylowane fotele) i kilka więcej. 67 890 $. Myślę, iż na rynku używanych mogłoby być lepiej. Może jakiś fajny CTS-V…

Chevroleta:

Silverado, Tahoe i Suburban nie wzbudzają pożądania tak jak starsze modele. Korweta i Korweta Z06 byłaby zabawą, gdyby dealerships nie próbowali loterować ich jak złote losy. Wszystko inne, w tym „jak to jeszcze nie umarło?” Malibu, nie pasuje. Mój wybór to Camaro 1LT coupe z V6, sześciobiegową manualną skrzynią biegów, pakietem RS, wytrzymałym pakietem chłodzenia i przednimi hamulcami Brembo. Za 35 825 USD za przykład, który zbudowałem online, jest twój codzienny kierowca, który daje przyjemność z jazdy, który może być dobry na paliwo, jeżeli prowadzisz go rozsądnie. Szkoda, iż ​​umrze w przyszłym roku, świetnie się bawiłem w szóstej generacji.

Chryslera:

300C V8. Grupa Comfort, pomiń grupę SafetyTec Plus. 48 030 $… i wziąłbym to za równą ładowarkę 5,7 l. Szkoda, iż ​​umiera w tym roku, większy wstyd, iż tylko niewielka garstka samochodów ma 6,4 l. Pacifica jest kompetentna dla furgonetki, ale po prostu nie robi tego dla mnie.

Unik:

Ostatni rok Challengera? Ok, oto jak bym to rozłożył: Challenger Scat Pack Widebody z pakietem wyglądu T/A, sześciobiegową skrzynią biegów, systemem dźwiękowym Harmon Kardon i wspornikiem przedniej kolumny Mopar. 64 925 $. Uroni łzę, gdy Challenger i jego kolega z sedana Charger zostaną ostatecznie wycofani na dobre. Mając to na uwadze, nie wykopałbym też ładowarki Hellcat ani Scat Pack z podjazdu. Dopóki nie zaczną budować Hornetów GLH z fabryki, nie są zainteresowani.

Bród:

Ford to mieszana torba: wciąż jest trochę do polubienia, jak S550 Mustang (mach 1, ktoś?) I większość ciężarówek z serii F / Super Duty, ale jest też wiele „nie”. Płacisz za grę, ale to żaden szok. Intryguje mnie oferta Bronco, ale ponieważ 7-biegowa manualna skrzynia biegów jest w przerwie, zmusza mnie to do działania: Maverick XLT z pakietem terenowym FX4, silnikiem 2,0 l z napędem na wszystkie koła, 4000 funtów. pakiet holowniczy i 17-calowe koła z obrabianą powierzchnią. Dodaj spray-in bedliner, potrójnie składaną osłonę skrzyni ładunkowej i osłony przeciwbryzgowe, a szkody wyniosą 33 360 $. Nic dziwnego, iż Ford nie może ich zbudować wystarczająco szybko.

GMC:

Pamiętasz, kiedy GMC oznaczało „ciężarówkę roboczą”? Nie, ja też nie, ale wolałbym mieć służbową ciężarówkę niż luksusowego chevroleta ze skórzaną podszewką. Korzystając ze zwykłej kabiny Sierra 3500HD z napędem na 2 koła (pamiętasz te?), decyzje były następujące: 6,6-litrowy gaz V8 i 10-biegowa automatyczna Allison, ocena DMC 14 000 funtów, mocowania ładunku, natryskowa wyściółka łóżka i kurze światła dla dachu. Dodaj farbę „Downpour Metallic”, a otrzymasz 50 080 $. Ładny. Chcesz niezdarną ciężarówkę lub SUV-a? Znajdź dealera Land Rovera.

Geneza:

Kto by pomyślał, iż Hyundai zbuduje luksusową markę, która kopie dupy?! Podczas gdy koncepcje Genesis X i Speedium X skupiają moją pełną uwagę, „koncepcje” oznaczają niedostępne. SUV-y choćby dobrze wyglądają, a to nie jest coś, co często powtarzam. Moim wyborem byłby G80 3.5L AWD Sport. Jedyna opcja: pomaluj kopalnię Hallisan Green. To 375 koni mechanicznych i wyjątkowo wygodne wnętrze za 65 000 $. jeżeli nie chcesz AWD, możesz zejść do 300-konnego silnika 2.5 turbo i zaoszczędzić sobie 12 000 $.

Hyundaia:

Podoba mi się Santa Cruze ute, ale jeżeli chodzi o mnie, chcę Elantrę N. Każdy samochód na tyle hałaśliwy, iż kalifornijska gliniarze grożą grzywnami i konfiskatą, wydaje mi się na wyciągnięcie ręki. 276 koni mechanicznych, sześciobiegowa i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu za 32 000 $ działa dla mnie! Po prostu pomaluj moje na czarno, proszę… ten wielkanocny niebieski nie jest w moim stylu.

Honda:

2023 Rebel 1100 – nieco ponad 10 000 USD po kilku akcesoriach. Chwila, miałem trzymać się samochodów? No cóż.

Jeep:

Wagoneer/Grand Wagoneer są niesamowicie drogie. Cherokee umiera wkrótce, Compass jest kompetentny, jeżeli chcesz mniejszego CUV, a ja unikałbym renegata jak zarazy. Byłem gotowy zbudować Gladiatora Willysa Sport za około 44 000 $, dopóki nie zobaczyłem, iż zarówno gaz Pentastar 3,6 l, jak i EcoDiesel 3,0 l V6 mają systemy start / stop, choćby z ręcznymi skrzyniami biegów. Co?! Nieważne. Przynajmniej Jeep był na tyle miły, żeby coś powiedzieć. Automatyczne systemy start/stop to najgorszy pomysł, jaki pojawił się w świecie motoryzacyjnym od czasów systemów blokady zapłonu z 1974 roku.

PROSZĘ:

Powiedziałem, iż rozkołyszę Stingera, kiedy testowałem go w 2018 roku i podtrzymuję to. Pomaluj mojego GT2 na zielono i zostaw RWD. 53 065 $. Polecam również Carnival, jeżeli potrzebujesz furgonetki. Po tym… nie chodzi o to, iż są złe, po prostu meh.

Lincolna:

Nikt nie chce małego Lincolna. 80 000 $ za Navigatora to nie w moim stylu. Weź podpowiedź z Księgi Rodzaju, Ford. Przechodzić.

Mazda:

Śmiej się, ile chcesz, nie możesz zaprzeczyć zabawnemu czynnikowi Miaty w porównaniu z jego rozmiarem. Chciałbym pracować z Grand Touring Miata RF za 37 000 $, chociaż z perspektywy czasu prawdopodobnie powinienem wybrać roadstera. I gogle. I maska ​​na twarz. Robią inne samochody, ale… ech.

Nissana:

GT-R daje radę, ale ten samochód nie zmienił się od końca mojego drugiego wdrożenia. Z jest intrygujący, ale to nowa wersja 370Z. Mam pozytywne doświadczenia z mniejszymi ciężarówkami, więc spójrzmy na nowego Frontiera. Weź goły samochód 4×4, dodaj czarną farbę, sportowy drążek do łóżka, pakiet holowniczy, bezprzewodową ładowarkę do telefonu i zdalny rozruch silnika, a wynik wyniesie 36 105 USD. Szkoda, iż ​​nie ma manualnej opcji trans, inaczej byłbym skupiony na odrodzeniu Hardbody.

Baran:

Biorąc pod uwagę, iż w zeszłym roku zamówiłem i odebrałem 1500 Laramie, powinno to być po prostu „tak” i iść dalej. Ale skorzystam z okazji i zbuduję swój wymarzony przykład, a nie pojazd, na który zgodziliśmy się z żoną. Począwszy od zwykłej kabiny Ram 2500 Big Horn, skrzynia z silnikiem wysokoprężnym Cummins o pojemności 6,7 l była zaznaczona, wraz z tylną osią o ograniczonym poślizgu i biegami 3,73. 20 000 funtów. Siodło Mopar, haki holownicze z przodu, natryskowa wyściółka łóżka i stopień łóżka, pakiet zapewniający przyjemne wnętrze, wysokiej jakości oświetlenie zewnętrzne, zestaw czarnych stopni rurowych, gniazdko 115 V w środku mniejszy ekran informacyjno-rozrywkowy z dostępnymi mapami i asystentem parkowania, a rachunek sięga 71 470 USD. Co zgadza się z tym, gdzie wylądowało nasze prawie załadowane 1500.

Subaru:

Pomijając SUV-y, kombi udające SUV-y oraz podstawowe modele Impreza i Legacy, masz dwie opcje: WRX i BRZ. Historycznie rzecz biorąc, WRX otrzymałby skinienie głową, ale tym razem wygrywa BRZ. Nie zawracaj sobie głowy modelem podstawowym… wszystko, czego możesz chcieć, jest w zasadzie standardem w modelu Premium. Dodanie jednej opcji, „V-bar” (czytaj: usztywnienie przedniej kolumny), podnosi cenę do 30 045 USD. Ładny.

Toyota:

Toyota ma wiele solidnych opcji do wyboru. Camry jest kompetentna, Corolla to świetna opcja dla początkujących, 4Runner jest tak samo żądna przygód jak zawsze, a Tacoma jest przez cały czas popularną opcją. Ale… i nie mogę uwierzyć, iż to piszę… kiedy pojawi się Prius Prime 2023, proszę bardzo, sukcesor Chevroleta Volta ostatniej generacji. Hybryda, która ma sens i nie wygląda jak rolowana antykoncepcja. Śmiej się, gadaj bzdury, rób co musisz. Ale dla codziennego kierowcy, którego po prostu poruszasz się po mieście, zaufaj właścicielowi Volta: tankowanie samochodu może cztery razy w roku ma zalety. Wiesz… jak karmienie tej drugiej bestii w garażu. Ta wersja to XLE (nie Prime), więc utkniesz z liczbami MPG, które mogą dostać się tylko do lat 50-tych. Pakiet audio i osłona katalizatora ze stali nierdzewnej za 32 925 USD.

Volkswagena:

Nie.

Volvo:

W pełni wyposażony VNL. Bo to moja pieprzona lista. A ponieważ coupe Polestar 1 jest wycofane z produkcji i na terytorium sześciocyfrowym. jeżeli mam wydawać takie pieniądze, to życie w nich i zarabianie na tym wydaje mi się całkiem niezłe.

Wniosek:

Każdy wybrany pojazd został zbudowany zgodnie z moim zdaniem najlepszym połączeniem opcji, użyteczności, zabawy i kosztów. Ale kiedy cena wyjściowa dla tej listy zawiera albo motocykl Hondy, albo 30-tysięczny Scooby, być może nadszedł czas, aby ponownie przemyśleć zakup nowego. Nie jestem wcale żartobliwy, kiedy sugeruję zamiast tego przeznaczyć 40 000 $ na projekt pojazdu. Pomyśl o tym… gdybyś był na rynku szybkiego czterodrzwiowego samochodu, którym mogłaby jeździć cała rodzina, co 40 000 $ mogłoby zrobić z Impala z połowy lat 90. lub Caprice z lat 80.? Czy wkładasz 35 tysięcy dolarów w Camaro drugiej lub trzeciej generacji i masz więcej zabawy za swoje pieniądze? Jestem prawie przekonany, iż można było kupić dwie ciężarówki Dodge’a za cenę Ram… jedną ciężarówkę Cummins pierwszej generacji ze zgniłym nadwoziem i serię W z lat 1972-1980 z solidnym nadwoziem, pod które można było wtoczyć to podwozie. Trochę do myślenia, BangShifters!

Idź do oryginalnego materiału