Triumph wprowadził na rok 2025 odświeżoną wersję swojego modelu Speed Twin 900. Pojawiło się kilka istotnych zmian zarówno w wyglądzie, jak i technologii – nowoczesne podwozie, bardziej sportowy design oraz dodatkowe technologie wspierające jazdę.
Nowy Speed Twin 900 został wyposażony w widelce typu upside-down oraz aluminiowy wahacz. Z przodu pojawiły się sportowe błotniki i osłony widelców, natomiast z tyłu węższa rama, smuklejszy błotnik oraz kompaktowe tylne światło. Siedzenie zostało zmodyfikowane, aby lepiej wspierać kierowcę podczas jazdy, oferując więcej miejsca na nogi i większy komfort podczas pokonywania zakrętów. Zbiornik paliwa został bardziej uwypuklony, co nadaje motocyklowi sportowy charakter, a krótsze tłumiki oraz smuklejsze osłony podkreślają nowoczesny wygląd maszyny.
Pod maską przez cały czas pracuje sprawdzony, znany z Bonneville’a, dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 900 cmł, generujący 80 Nm momentu obrotowego przy 3800 obr/min i moc 65 KM przy 7500 obr/min. Na pokładzie znalazły się dwa tryby jazdy – „Road” i „Rain” – które dostosowują reakcję przepustnicy do warunków drogowych. Motocykl wyposażony jest w system ABS oraz kontrolę trakcji, a widelce upside-down Marzocchi i opony Michelin Road Classic, mają zapewnić lepszą kontrolę nad maszyną.
Nowy model oferuje także wyświetlacz LCD, który dostarcza informacji o prędkości, biegu oraz trybie jazdy. Dodatkowo dostępne są takie funkcje, jak łączność Bluetooth, nawigacja zakręt po zakręcie oraz opcjonalny tempomat.
Nowy Speed Twin 900 jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych: Pure White, Phantom Black oraz Aluminium Silver, a szeroka gama akcesoriów Triumph – obejmująca ponad 120 elementów – umożliwia dalszą personalizację motocykla. Dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2 przygotowano specjalny zestaw ograniczający moc, który można łatwo zdemontować po uzyskaniu pełnych uprawnień.
Nowy Triumph Speed Twin 900 trafi do salonów sprzedaży od lutego 2025 roku.