Dziesięć lat to długi czas, aby poświęcić się czemukolwiek. Tak wiele może się zmienić w ciągu dziesięciu lat, iż potrzeba naprawdę zmotywowanej osoby lub grupy osób, aby rok po roku wielokrotnie poświęcać swój czas i energię na bezpłatne wydarzenie.
Oddział Majestics Car Club w Toronto jest doskonałym przykładem grupy, która robi wszystko, co w jej mocy, aby wspierać swoją pasję motoryzacyjnego stylu życia. Od dziesięciu lat oddają i okazują miłość nie tylko jeźdźcom z Toronto, ale także z Ottawy, Montrealu i nie tylko.
Technicznie rzecz biorąc, rok 2022 oznaczałby dwunastą rocznicę, ale Covid uznał za stosowne nieco zmodyfikować liczby. Czyniąc to dziesiątym wydarzeniem, które miało miejsce dwanaście lat po pierwszym. Dwa dodać dwa równa się tutaj 6, ale jest w porządku.
Cudem udało mi się uczestniczyć w większości z nich po drodze. To ulubione wydarzenie mojego syna, więc nie widzę tego trendu w najbliższym czasie.
Jak zwykle grill odbył się w parku nad Lakeshore, na zachód od Toronto. Majestics byli oczywiście obecni obok innych znanych lokalnych ekip, takich jak Luxurious, Rollerz Only i Affiliated.
Nie zabrakło również świetnej obecności Oldies i Aftermath, klubu, który powstał całkiem niedawno.
Wiele samochodów z Aftermath jest dość znanych. Prawdopodobnie robiłem bardzo podobne zdjęcie temu samochodowi co roku, kiedy go widziałem. Trudno się jednak oprzeć. Wyszukaj lowrider Impala w słowniku, a ten samochód spełnia wszystkie wymagania. Chrom, przewody, hydraulika, stereo. Wykonane znakomicie.
Po drugiej stronie parkingu „Oldies” zaparkowali coś nieco innego, obok kilku swoich klasycznych bomb. Tropiciele są na ogół rzadkimi ptakami w Ontario. Widzenie ich poza wydarzeniem jest czymś, co nigdy się nie zdarza.
Nie mam pojęcia, gdzie udało im się znaleźć tak cholernie czyste. Jak podano na tabliczkach; nie zrobiono z tym nic szalonego, po prostu zachowali G. Może na następne wydarzenie przyniosą zieloną kroplę Foxbody na złotych drutach?
Słyszę teraz grę Computer Love.
Kiedy odwróciłem się od Geo, byłem zszokowany, widząc, ile samochodów wypełniło to miejsce. Wyglądało na to, iż wjeżdżanie pojazdów odbywało się bez przerwy przez cały dzień.
Grupa nigdy wcześniej nie korzystała z tego parkingu i być może już z niego wyrosła.
Wiele powracających wydarzeń ucierpiało z powodu następstw Covid, a frekwencja spada. Ten grill nie miał tego problemu, daleki od tego. adekwatnie musieli zacząć parkować samochody na ulicy, próbując zatrzymać wszystkich przynajmniej w tej samej okolicy.
Nie mam dokładnych liczb, ale nie zdziwiłbym się, gdyby Majestics powiedzieli, iż był to jeden z największych, jakie do tej pory zorganizowali.
Jako fotograf i zdecydowany fan lowriderów, więcej samochodów oznacza więcej okazji do uchwycenia bogactwa szczegółów, jakie właściciele wpatrują się w te samochody. jeżeli już, to miałem mały problem z nadmiernym skupieniem się na niektórych samochodach, poświęcając szerszy zasięg.
Więc jeżeli przegapiłem twój samochód, moja zła, nie zamierzona uraza, po prostu łatwo rozpraszają mnie błyszczące rzeczy.
Jak widać, zapas błyszczących rzeczy był nieskończony.
Impalas i druty są obfite, co jest dla mnie więcej niż ok.
Ten wózek też był niezły. Chciałem zbudować coś fajnego dla mojego syna do mojego projektu, ale bądźmy szczerzy, zanim skończę, będę musiał po prostu zbudować mu samochód.
Być może zauważyłeś, iż ten post jest dość lekki, jeżeli chodzi o szczegóły dotyczące każdego samochodu, ponieważ szczerze mówiąc, już wcześniej rozłożyłem naukę o tych samochodach i naprawdę nie jest to wymagane.
Dzięki tym samochodom po prostu łatwiej jest pozwolić, by zdjęcia przemówiły i dać tym z Was, którzy nie mogą uczestniczyć, możliwość obejrzenia wszystkiego.
Tak, uwzględnienie tego wszystkiego obejmuje ulubione przez fanów skakanie. Skakanie to jedna z tych rzeczy, które albo się dostaje, albo nie.
Dla mnie to jak drifting, te samochody są budowane do celów, które są trochę inne niż przeznaczenie fabryczne.
Z funkcjonalnego i praktycznego punktu widzenia może to nie mieć większego sensu, ale mimo wszystko jest niesamowicie fajne. Życie jest zbyt krótkie, aby nie robić tego, co kochasz, choćby jeżeli niektórzy ludzie nigdy tego nie osiągną.
W te samochody włożono również dużo czasu i poświęcenia, aby robiły to, co robią tak dobrze. Jako ktoś, kto ceni fabrykację, uwielbiam patrzeć, jak samochody uderzają w zderzak.
Jeśli kiedykolwiek będziesz miał okazję zobaczyć to z pierwszej ręki, polecam.
Tak więc, jak zawsze, chylę czoła przed lokalną społecznością lowriderów za ich powitanie i gościnność. Do zobaczenia na kolejnym.