Ta nowa Honda jest tańsza niż wygląda. W polskich salonach podwojono rabaty na i tak przystępnego cenowo niby crossovera

5 godzin temu

Honda w Polsce postanowiła podwoić dotychczasowy rabat na swój najtańszy model. Zaskakująca pakownością, wyposażeniem oraz niskim spalaniem Honda Jazz Crosstar kosztuje teraz o 10 tys. zł mniej niż wynosi i tak nie za wysoka cena katalogowa. Z taką ofertą polskie salony japońskiej marki nie będą raczej narzekać na brak zainteresowania.

Ile teraz kosztuje nowa Honda Jazz Crosstar?

Jeszcze około miesiąca temu wspominaliśmy, iż Honda Jazz Crosstar na wyprzedaży dostała rabat 5 tys. zł. Oznaczało to, iż tego niby crossovera można nabyć od 125 400 zł. Nowy cennik dla modeli wyprodukowanych w 2024 r. podkręca zniżkę dwukrotnie do 10 tys. zł. Tym samym nowa Honda Jazz Crosstar kosztuje teraz tylko 120 400 zł. Wiele egzemplarzy jest dostępnych od ręki. Niektórzy dealerzy dają dodatkowe rabaty, bo przykładowo poznański dealer oferuje Jazza za 115 600 zł i to bez dopłaty za czerwony lakier metalik.

fot. materiały prasowe

Honda Jazz Crosstar to samochód niby segmentu B, ale nacechowany rozwiązaniami znanymi z crossoverów. Mamy tu do czynienia z bardzo oszczędną hybrydą, która opiera się na silniku 1.5 o mocy 107 KM oraz silniku elektrycznym o mocy 122 KM. W trybie hybrydowym silnik benzynowy zasila w zasadzie generator prądu, a koła napędza silnik elektryczny. Dzięki temu spalanie w mieście to choćby 3,9 l/100 km. Samochód potrafi też powoli poruszać się bez spalenia kropli benzyny. Silnika spalinowego w zasadzie używa się głównie w trasie.

Jak na segment B to ten quasi-crossover jest dość pakowny. Podstawowa pojemność bagażnika to 304 litry, ale po złożeniu tylnej kanapy powiększamy tę przestrzeń do 1205 litrów. Na praktyczność Jazza wpływa też system Magic Seats, który pozwala złożyć nie tylko oparcia, ale też siedzisko tylnej kanapy.

fot. materiały prasowe

Bogaty i jedyny standard

Auto występuje tylko w jednej wersji wyposażenia Crosstar Advance. Standard jest dość bogaty, bo od razu dostajemy 16-calowe alufelgi przednie i tylne światła LED, w tym przeciwmgielne LED-y. Bez dopłaty mamy czujniki parkowania nie tylko z tyłu, ale i z przodu.

Dodatkowo jest kamera cofania, z której obraz oglądamy na 9-calowym ekranie dotykowym. Włączymy na nim też nawigację satelitarną, radio cyfrowe oraz sparujemy ze telefonem. Z przodu i z tyłu mamy po dwa porty USB. Do tego klimatyzacja jest automatyczna, podobnie jak wycieraczki z czujnikiem deszczu.

fot. materiały prasowe

Tapicerka jest hydrofobowa, a system podgrzewanie ma kierownica i fotele przednie. Istotnym elementem jest też zestaw systemów asystujących Honda Sensing. Oprócz tego mamy system bezkluczykowy. Pełne wyposażenie można sprawdzić w oficjalnym cenniku.

Idź do oryginalnego materiału