Ten Nissan Skyline GT-R ma zmodyfikowany sześciocylindrowy silnik o pojemności 2,6 litra z podwójnym turbodoładowaniem z R34
przez Brada Andersona
8 godzin temu
przez Brada Andersona
Obszernie zmodyfikowany Nissan Skyline GT-R z 1990 roku szuka nowego domu w Stanach Zjednoczonych i choć nie jest tani, może okazać się opłacalną inwestycją.
GT-R, o którym mowa, został sprowadzony do Stanów Zjednoczonych i zakupiony przez sprzedawcę w 2016 roku. Zachowuje oryginalny układ z kierownicą po prawej stronie i od nowości przejechał około 103 000 km (~64 000 mil). Dla tych na rynku R32 Skyline, który jest kością, to nie jest samochód dla ciebie.
Począwszy od nadwozia, Nissan jest wykończony w kolorze Gun Grey Metallic i ma osłony tylnego błotnika Greddy oraz osłonę przedniego zderzaka w stylu Nismo N1. Ma również 18-calowe koła Advan GT Racing z oponami Nankang Sportnex AR-1.
Przeczytaj: Nissan dokucza specjalnemu R32 GT-R z elektrycznym układem napędowym
Poważne modyfikacje zaczynają się wtedy pod skórą. Obejmują one nowe przednie drążki napinające SPL Titanium Series, niestandardowe zawory gwintowane ZR1 firmy Stance oraz górne wahacze GT Tech. Lista Bring a Trailer zauważa również, iż samochód kołysze kanałami hamulcowymi z rynku wtórnego, nowymi przewodami hamulcowymi oraz przednimi i tylnymi tarczami EBC. Usunięto również system ABS i układ czterech kół skrętnych, aby zwiększyć surowe wrażenia z jazdy.
Potem jest silnik. Jest to 2,6-litrowy silnik RB26DETT pochodzący z modelu generacji R34 i zmodyfikowany dzięki tłoków 86,5 mm, wałków rozrządu Tomei Poncams, łożysk ACL, łożyska głównego ARP i kołków głowicy cylindrów, nowych turbosprężarek i chłodnicy powietrza doładowującego HKS. W silniku wprowadzono wiele innych zmian, a arkusze hamowni pokazują, iż generuje ponad 500 KM i 400 lb-ft (542 Nm) momentu obrotowego.
przewiń reklamę, aby kontynuować
Cała ta moc jest obsługiwana przez nową pięciobiegową manualną skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem Nismo Super Coppermix. GT-R ma również nowe przednie i tylne mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu ATS Hybrid Carbon oraz układ wydechowy Tomei.
Gdybyśmy wymyślili zmodyfikowanego R32 Skyline GT-R, prawdopodobnie wyglądałby właśnie tak. Co o tym myślisz?