Świetnie wygląda, ale nie jest tani. Peugeot 208 wyceniony

profiauto.pl 11 miesięcy temu

Niedawno Peugeot 208 przeszedł lifting, który uatrakcyjnił jego sylwetkę. Teraz ten najpopularniejszy samochód na Starym Kontynencie trafił do cennika.

Peugeot 208 jest bestsellerem na rynku i jednym z najciekawszych przedstawicieli segmentu B. Atutem drugiej generacji, którą poznaliśmy w 2019 roku, jest wygląd. Lifting sprowadzał się więc do niewielkich zmian, tak by niczego nie zepsuć. Objęły one przede wszystkim przedni pas i światła LED w kształcie pazurów oraz wzór na grillu. Niby niewiele, ale auto dzięki temu wizualnie zdecydowanie zyskało.

Ile trzeba zapłacić za odświeżonego Peugeota 208?

Cena startuje z poziomu 82 000 zł. Za taką kwotę kupimy wersję Active z manualną klimatyzacją i stalowymi obręczami. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. światła LED, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Pod maską pracuje 75-konna jednostka PureTech, którą zestawiono z 5-stopniową manualną przekładnią. Za dopłatą 5000 zł można jednak otrzymać 25 KM więcej (silnik PureTech 100) i skrzynię 6-biegową.

Znacznie więcej oferuje wersja Allure w cenie 95 600 zł

Dla większości nabywców będzie stanowić optymalny wybór. Posiada już automatyczną klimatyzację, przyciemniane szyby i czujniki parkowania (przód, tył). Dzięki aluminiowym felgom w rozmiarze 16 cali będzie się również lepiej prezentowała na mieście. Standardem jest już benzynowy silnik PureTech, który generuje 100 KM, dopłaty nie wymaga też manualna 6-biegowa przekładnia.

Najbogatsza wersja ma oznaczenie GT i kosztuje 105 750 zł

W tym przypadku Peugeot 2008 ma lepsze reflektory w rozszerzonej technologii Peugeot Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów oraz 17-calowe aluminiowe felgi. Na pokładzie jest już system i-cockpit 3D, kamera cofania, bezkluczykowy dostęp, czy bezprzewodowa ładowarka.

Zapytacie, a co z hybrydami?

Są. Peugeot przygotował dwa warianty wyposażone w układ miękkiej hybrydy.Słabszy o mocy 100 KM kosztuje równe 100 000 zł. Mocniejszy, 136-konny to wydatek 124 750 zł. Obydwie wersje występują ze skrzynią e-DCS6.

Swoje miejsce w cenniku ma także odmiana elektryczna, czyli Peugeot e-208

Dostępna będzie w dwóch wersjach silnikowych: 156 KM (akumulator o pojemności 51 kWh, 410 km zasięgu) i 136 KM (bateria 50 kWh, zasięg 362 km). Pierwsza startuje od 163 700 zł, druga – od 158 900 zł. W topowej wersji GT cena za elektryka może sięgnąć choćby 181 880 zł – to całkiem spora suma, jak za niewielkie auto do miasta, choćby uwzględniając możliwą dopłatę z programu „Mój elektryk”.

Zdjęcia: Peugeot

Idź do oryginalnego materiału