Świetnie wygląda, ale nie jest tani. Peugeot 208 wyceniony

profiauto.pl 1 rok temu

Niedawno Peugeot 208 przeszedł lifting, który uatrakcyjnił jego sylwetkę. Teraz ten najpopularniejszy samochód na Starym Kontynencie trafił do cennika.

Peugeot 208 jest bestsellerem na rynku i jednym z najciekawszych przedstawicieli segmentu B. Atutem drugiej generacji, którą poznaliśmy w 2019 roku, jest wygląd. Lifting sprowadzał się więc do niewielkich zmian, tak by niczego nie zepsuć. Objęły one przede wszystkim przedni pas i światła LED w kształcie pazurów oraz wzór na grillu. Niby niewiele, ale auto dzięki temu wizualnie zdecydowanie zyskało.

Ile trzeba zapłacić za odświeżonego Peugeota 208?

Cena startuje z poziomu 82 000 zł. Za taką kwotę kupimy wersję Active z manualną klimatyzacją i stalowymi obręczami. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. światła LED, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka. Pod maską pracuje 75-konna jednostka PureTech, którą zestawiono z 5-stopniową manualną przekładnią. Za dopłatą 5000 zł można jednak otrzymać 25 KM więcej (silnik PureTech 100) i skrzynię 6-biegową.

Znacznie więcej oferuje wersja Allure w cenie 95 600 zł

Dla większości nabywców będzie stanowić optymalny wybór. Posiada już automatyczną klimatyzację, przyciemniane szyby i czujniki parkowania (przód, tył). Dzięki aluminiowym felgom w rozmiarze 16 cali będzie się również lepiej prezentowała na mieście. Standardem jest już benzynowy silnik PureTech, który generuje 100 KM, dopłaty nie wymaga też manualna 6-biegowa przekładnia.

Najbogatsza wersja ma oznaczenie GT i kosztuje 105 750 zł

W tym przypadku Peugeot 2008 ma lepsze reflektory w rozszerzonej technologii Peugeot Full LED ze światłami do jazdy dziennej LED w kształcie trzech pazurów oraz 17-calowe aluminiowe felgi. Na pokładzie jest już system i-cockpit 3D, kamera cofania, bezkluczykowy dostęp, czy bezprzewodowa ładowarka.

Zapytacie, a co z hybrydami?

Są. Peugeot przygotował dwa warianty wyposażone w układ miękkiej hybrydy.Słabszy o mocy 100 KM kosztuje równe 100 000 zł. Mocniejszy, 136-konny to wydatek 124 750 zł. Obydwie wersje występują ze skrzynią e-DCS6.

Swoje miejsce w cenniku ma także odmiana elektryczna, czyli Peugeot e-208

Dostępna będzie w dwóch wersjach silnikowych: 156 KM (akumulator o pojemności 51 kWh, 410 km zasięgu) i 136 KM (bateria 50 kWh, zasięg 362 km). Pierwsza startuje od 163 700 zł, druga – od 158 900 zł. W topowej wersji GT cena za elektryka może sięgnąć choćby 181 880 zł – to całkiem spora suma, jak za niewielkie auto do miasta, choćby uwzględniając możliwą dopłatę z programu „Mój elektryk”.

Zdjęcia: Peugeot

Idź do oryginalnego materiału