Samochód w subskrypcji? Jak dziś wygląda proces wyboru nowego auta | Piotr Wójcik, ARVAL [podcast]

11 miesięcy temu
Dlaczego w erze online, konsumenci przez cały czas potrzebują fizycznych doświadczeń? Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi stoi branża motoryzacyjna? Na te i inne pytania odpowiada Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska. Arval Store to salon samochodowy nowej generacji, w którym można wybrać dla siebie auto spośród kilkudziesięciu modeli oraz przetestować rozwiązania mobilnościwe. Z kolei Arval Flex to oferta pozwalająca użytkować auta w miesięcznej subskrybcji.
Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się proces zakupu auta przez Polaków - gdzie kupujemy, jak kupujemy, na co zwracamy uwagę?
– Coraz większą popularność zdobywa możliwość wynajmu długo- i średnioterminowego auta. Jest to usługa, która może mieć w sobie cały pakiet usług. To znaczy, iż oprócz tego, iż mamy możliwość użytkowania samochodu, mamy zapewniony serwis, opony do tego samochodu, ubezpieczenie. Czyli cały pakiet związany z...
Idź do oryginalnego materiału