Dlaczego w erze online, konsumenci przez cały czas potrzebują fizycznych doświadczeń? Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi stoi branża motoryzacyjna? Na te i inne pytania odpowiada Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska. Arval Store to salon samochodowy nowej generacji, w którym można wybrać dla siebie auto spośród kilkudziesięciu modeli oraz przetestować rozwiązania mobilnościwe. Z kolei Arval Flex to oferta pozwalająca użytkować auta w miesięcznej subskrybcji.
Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się proces zakupu auta przez Polaków - gdzie kupujemy, jak kupujemy, na co zwracamy uwagę?
– Coraz większą popularność zdobywa możliwość wynajmu długo- i średnioterminowego auta. Jest to usługa, która może mieć w sobie cały pakiet usług. To znaczy, iż oprócz tego, iż mamy możliwość użytkowania samochodu, mamy zapewniony serwis, opony do tego samochodu, ubezpieczenie. Czyli cały pakiet związany z...