Po wprowadzeniu na rynek Royal Enfield Guerilla 450 będzie mógł rywalizować z wieloma modelami roadsterów z tej serii, m.in. Triumph Speed 400, Hero Mavrick 440 i Harley Davidson X440.
Royal Enfield oficjalnie zapowiedział swojego nadchodzącego roadstera o pojemności 450 cm3 i tak, będzie on nosił nazwę „Guerilla”. Producent rowerów z siedzibą w Chennai potwierdził również, iż zadebiutuje na całym świecie 17 lipca 2024 r. w Barcelonie w Hiszpanii. Za pośrednictwem wielu postów w mediach społecznościowych na temat klamek Royal Enfield firma potwierdziła najnowsze osiągnięcie.
Szpiegowskie zdjęcia tego motocykla cieszą się ogromną popularnością od prawie dwóch lat. Jak wspomniano w poprzednich raportach, ten roadster o pojemności 450 cm3 będzie oparty na tej samej platformie, co Royal Enfield Himalayan 450 nowej generacji. Zdjęcia zwiastuna ujawniają wiele szczegółów wizualnych nadchodzącego naked roadstera.
Royal Enfield Guerilla 450: Oczekiwany projekt i funkcje
Jak widać na poprzednich zdjęciach szpiegowskich, Guerilla zachowała pewne charakterystyczne elementy stylistyczne Royal Enfield, takie jak okrągły reflektor, przesunięta okrągła konsola wskaźników i okrągłe lusterka wsteczne. Jednak większość komponentów jest zupełnie nowa, jak wyrzeźbiony, ale muskularny zbiornik paliwa, pływająca część tylna, jednoczęściowe siedzenie, dzielone poręcze, listwa zderzakowa pod brzuchem i krótki tłumik wydechowy, zupełnie jak ten widziany w Himalayan 450.

Porównanie specyfikacji BSA Gold Star i Royal Enfield Interceptor

BS-VI Royal Enfield Classic 350 wprowadzony na rynek w cenie 1,65 lakh rupii w dwóch nowych wersjach kolorystycznych

Elektryczny rower GT Texa wprowadzony na rynek za 1,19 lakh rupii: sprawdź specyfikacje i funkcje

5 skuterów w Indiach z najniższą wysokością siedzenia dla niskich kierowców: TVS Scooty, Honda Activa i inne!
Jeśli chodzi o funkcje, przesunięty zestaw wskaźników może być częściowo cyfrowym wyświetlaczem LCD lub w pełni cyfrowym wyświetlaczem TFT, tak jak Himalayan. Inne oczekiwane funkcje obejmują łączność Bluetooth, reflektory LED, kierunkowskazy LED, wiele trybów jazdy i port ładowania USB.
Royal Enfield Guerilla 450: Oczekiwany sprzęt
Ze zdjęć wynika, iż motocykl porusza się na 17-calowych przednich i tylnych felgach aluminiowych, podobnie jak Hunter 350, co dodaje odrobinę zwartości, które są obute w opony z bieżnikiem blokowym. Zdjęcia teaserowe pokazują, iż Guerilla ma widelec teleskopowy z przodu i tylny amortyzator monoshock z regulacją napięcia wstępnego. Za hamowanie będzie odpowiadał hamulec tarczowy z przodu i z tyłu.
Royal Enfield Guerilla 450: Oczekiwane dane techniczne układu napędowego
Podobnie jak Himalayan 450, Guerilla 450 będzie napędzany tym samym, jednocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem serii Sherpa o pojemności 452 cm3. W modelu Adventure Tourer silnik ten osiąga moc 39 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 40 Nm przy 5500 obr./min. Jednak w przypadku nadchodzącego roadstera może otrzymać inne dostrojenie z nieco innymi mocami wyjściowymi. Za przeniesienie napędu odpowiadać będzie 6-biegowa skrzynia biegów ze sprzęgłem poślizgowym i wspomagającym.
Royal Enfield Guerilla 450: Przewidywana cena
Jeśli chodzi o cenę, spodziewamy się, iż Guerilla 450 będzie o pewien margines niższa od swojego brata ADV. Prawdopodobnie będzie miała cenę katalogową około 2,30–2,40 lakh (ex-showroom).