Grupa CANAL+ i Renault ogłaszają wyjątkową współpracę, w ramach której wprowadzą aplikację CANAL+ w samochodach z dostępem do sieci wyposażonych w technologię openR link we Francji, w Szwajcarii i w Polsce.
Aplikacja CANAL+ będzie dostępna do pobrania w tych krajach od 4 października 2024 roku. Aplikacja będzie również fabrycznie instalowana w kompatybilnych samochodach Renault, aby zaoferować abonentom CANAL+ zupełnie nowy sposób dostępu do najlepszego kina z ponad 300 nowymi filmami każdego roku, oryginalnych produkcji CANAL+, najlepszych światowych seriali, filmów dokumentalnych, rozrywki i sportu na żywo lub na życzenie.
Abonenci CANAL+ będą mogli korzystać ze wszystkich możliwości aplikacji bezpośrednio w samochodzie, w tym z funkcji Expert Mode, która zapewni jeszcze pełniejsze wrażenia z oglądania największych wydarzeń sportowych w piłce nożnej, sportach motorowych czy rugby w Renault 5 E-Tech 100% electric lub w Scenic E-Tech 100% electric, na przykład podczas parkowania w celu naładowania akumulatora.
Odwiedzający Międzynarodowy Salon Samochodowy 2024 w Paryżu (14–20 października) będą mogli wypróbować aplikację CANAL+ we wszystkich samochodach wyposażonych w system openR link, od Captura po Rafale.
Renault zapewnia użytkownikom swoich modeli jeszcze więcej rozrywki dzięki unikalnym materiałom audiowizualnym dostarczanym przez liderów rynku muzyki, podróży czy kina, czego przykładem jest kooperacja z CANAL+. Przyjemność z jazdy Renault – za każdym razem. – Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu marki
Waiting is the new cool – dwa spoty reklamowe z okazji wdrożenia aplikacji
Aby wypromować tę współpracę i dostęp do wysokiej jakości materiałów wideo CANAL+ w samochodach Renault, FACTORY, agencja kreatywna CANAL+ BRAND SOLUTIONS, wyprodukowała dwa spoty reklamowe pod hasłem „waiting is the new cool”, w których wystąpiło Renault 5 E-Tech 100% electric.
Reklamy będą emitowane we Francji na wszystkich kanałach Grupy CANAL+, a także w aplikacjach CANAL+ i MAX od 4 października.
Nowa kooperacja wpisuje się w strategię innowacji i inwestycji Grupy CANAL+, której aplikacje są już dostępne na telefonach, telewizorach smart TV, komputerach i konsolach do gier w ponad 40 krajach i terytoriach, a teraz pojawią się również w kompatybilnych samochodach Renault we Francji, w Polsce i w Szwajcarii. – Philippe Schwerer, dyrektor ds. współpracy branżowej i pozyskiwania nowych klientów, Grupa CANAL+