Relacja z wydarzenia: ImportExpo Toronto 2022

1 rok temu

Gdybyś powiedział mi w 2020 roku, iż następna impreza halowa, o której będę pisać, odbędzie się w 2022 roku, nazwałbym cię szaleńcem.

Jednak ostatnie dwa lata były absolutnie szalone, więc myślę, iż to wszystko ma sens. Dla mieszkańców spoza miasta Ontario było jedną z najbardziej restrykcyjnych prowincji w Kanadzie z ograniczeniami Covid-19.

Oznaczało to, iż prawie każdy pokaz w pomieszczeniach musiał się spieszyć i czekać. Sobota 9 kwietnia oznaczała, iż ​​czekanie się skończyło z ImportExpo Toronto.

Nie jest żadną tajemnicą, iż byłem na wielu imprezach, po obu stronach granicy kanadyjskiej i amerykańskiej. Dzięki tym informacjom mogę szczerze powiedzieć bez przesady, iż ImportExpo było jednym z najbardziej ruchliwych pokazów, na jakich kiedykolwiek byłem.

Przybyłem dwie godziny po otwarciu drzwi, a wokół budynku wciąż była kolejka. Wewnątrz ludzie byli wszędzie.

Jako fan lokalnej społeczności motoryzacyjnej wspaniale było zobaczyć wsparcie dla pierwszego pokazu od dwóch lat.

Jako fotograf miałem przed sobą trudne zadanie. Ludzie robią bardzo kiepskie okna, więc musiałem ostrożnie dobierać ujęcia.

W większości przypadków najlepszą taktyką były zdjęcia portretowe, ponieważ miałem mniejsze szanse na złapanie kogoś przechodzącego przez kadr.

To sprawia, iż ​​ta runda relacji jest trochę inna niż moja typowa, ale zawsze mam ochotę zrobić lemoniadę z cytryn.

Jeśli liczby „Expo” są wskazówką, powinien to być całkiem bogaty w wydarzenia sezon pokazowy tutaj w Ontario.

Podczas Covid naturalną rzeczą dla ludzi zajmujących się samochodami jest budowanie i kluczowanie. Cały ten czas oznaczał, iż wielu było szczęśliwych, mogąc pokazać swoją ostatnią rundę modyfikacji.

Samochody, do których przyzwyczaiłem się patrzeć w jedną stronę, łączyły się z remontami wizualnymi lub mechanicznymi. Lub często jedno i drugie.

Dzięki temu program nie wydawał się zbyt powtarzalny.

Już dałem trochę blasku Prazis Air JP M45, ale było sporo takich, które miały zremiksowany klimat.

Jednym z takich przykładów jest Import Expo NSX. Brett ma ten NSX od wielu lat i co roku poddaje go lekkiej metamorfozie.

Dla porównania, ostatnim razem, gdy pojawił się na stronie, wyglądał jak powyżej. Siedząc na Mag Blue TE37.

Tegoroczne zmiany są o wiele bardziej znaczące niż nowe wykończenie kół.

Samochód jest teraz świeżo naładowany podwójnie. Z doładowaniem na jednym końcu silnika i turbosprężarką na drugim.

Nie wiem, czy samochód jest w tej chwili w pełni dostrojony w tej konfiguracji, ale mimo wszystko było to niesamowicie imponujące.

To cholernie dużo, w niezbyt dużej przestrzeni. Być może trzeba będzie zobaczyć, czy możliwe jest przyjrzenie się bliżej temu samochodowi innego dnia.

Skoro mówimy o Hondach, zawsze miło jest zobaczyć więcej niż jeden czysty EF na imprezie. Franka Vitulli widzieliśmy już kilka razy, ale turkusowy jest dla mnie nowy.

Nic na to nie poradzę, iż kręcę głową na myśl o tym, jak wiele z tych samochodów trafiło tutaj do wczesnych grobów.

Tuned By Nick miał również jeden z moich ulubionych pojazdów napędzanych Hondą na tym wydarzeniu. Tak, powiedziałem, iż napędzany Hondą.

Nick wymienił turbodoładowany silnik Hondy K.

To naprawdę faszerowane w tam, ale wóz robi prace raczej dobrze jeżeli jego kanał YouTube żeby opowiedzieć historię.

Wiecie już, iż uwielbiam wymianę dobrych marek, a ta naprawdę u purystów Porsche zastanawia się, czy coś pozostało święte.

Będąc tak zajętym jak program, czas płynął szybko, gdy podskakiwałem i tkałem ludzi, którzy pozostali.

Po drodze spotkałem jeden samochód, któremu koniecznie musiałem jeszcze raz przyjrzeć się tej wspaniałej czerwonej Toyocie Supra mk3

Chyba już widziałem ten samochód, ale jak to mówią, koła mogą całkowicie odmienić pojazd.

3-częściowa konwersja do tych fabrycznych kół Toyoty całkowicie zmienia ich wygląd i szczerze mówiąc, zawstydza wiele kół z rynku wtórnego.

Jak mówią trofea Import Expo, Saturday Night z pewnością była na żywo. Miejmy nadzieję, iż na następne wydarzenie uda im się uzyskać nieco więcej miejsca, aby umożliwić zarówno więcej samochodów, jak i więcej osób.

Tak czy inaczej, nie mogę się doczekać, co Ontario ma do zaoferowania na rok 2022. Nareszcie wracamy!

Idź do oryginalnego materiału