Recenzja jazdy próbnej Renault kwid amt

2 lat temu

Kompaktowy SUV to taki, który zapewnia wiele emocji, jeżeli chodzi o jazdę, jeżeli silnik daje euforia z jazdy. Jest wielu ludzi, którzy wolą mały samochód ze względu na oszczędność paliwa i budżet, w jakim można go mieć. jeżeli jest jeden hatchback, który ma styl i budżet, to z pewnością Renault Kwid może być z pewnością bardzo dobrym wyborem. Oto recenzja po przejechaniu Renault Kwid AMT.


Wygląd zewnętrzny Renault Kwid

Renault Kwid ma bardzo ładny wygląd
Stylistyka Renault Kwid bardzo podoba się młodszemu pokoleniu, ponieważ po faceliftingu wygląda znacznie lepiej ze względu na dobrze wykonaną pozycję DRL. jeżeli kochasz limitowane edycje, to z pewnością Climber jest najlepszy pod względem wyglądu. Każdy ma swój gust, ale Kwid trafia w ich gusta doskonale. Przedlifting nie był zbyt atrakcyjny z przodu, ale najnowszy z pewnością przyciąga wiele oczu.Opinie o renault kwid są bardzo pozytywne

Kołpaki sprawiają, iż czujesz się, jakby felgi aluminiowe były zamontowane, więc felgi aluminiowe z rynku wtórnego nie są wymagane, gdy posiadasz wariant wspinaczkowy. Młody student z pewnością będzie bardziej zainteresowany tym modelem niż Spresso, ponieważ jest to coś, co wygląda trochę jak odważny samochód. Jedną z rzeczy, które osobiście lubię, są relingi dachowe, które oczywiście nie służą do utrzymywania masy, ale dzięki czemu Renault Kwid jest fenomenalnie wyglądającym samochodem.

Tylne światła LED przyciągają bardzo dużą prezencję
Wersja elektryczna sprzedawana w Chinach jest również bardzo podobna do wersji ICE Kwid, która jest sprzedawana w Indiach. Maruti Suzuki powinien uczyć się od Renault, jak sprawić, by samochód wyglądał atrakcyjnie jak Kwid. Tam, gdzie jednym ze sposobów Maruti Suzuki psuje wygląd samochodów, Renault poprawia wygląd, a także produkty masowe. Skupienie się na rynku masowym przyniosło korzyść również Kwidowi, dzięki czemu jest to świetny produkt ze wszystkim, czego się chce.

Wnętrze Renault Kwid

Cena Renault Kwid India jest uzasadniona w stosunku do tego, co oferuje w swoim segmencie

Wnętrze posiada dużo schowków, co czyni go bardzo praktycznym samochodem do codziennego użytku w miastach. Ekran dotykowy obsługuje oczywiście Android Auto i Apple Car, a jakość dźwięku jest przyzwoita jak na segment systemu muzycznego. Kamera cofania to świetna oferta, w której brakuje Spresso, ale inny konkurent Redigo ma tę funkcję. Zestaw wskaźników jest po prostu znacznie lepszy dzięki oferowanemu cyfrowemu wyświetlaczowi. Wnętrze nie jest klaustrofobiczne dzięki większej przedniej szybie i oknom, które zapewniają doskonałą widoczność. Elektrycznie sterowane tylne szyby to funkcja, którą Renault oferuje w Kwid, co czyni go najbardziej pakietem VFM. Tarcza AMT jest całkiem chłodna, oferuje przyzwoitą praktyczność, ale nie tak świetną, jak automatyczna skrzynia biegów z drążkiem zmiany biegów.

Jazda próbna Renault Kwid

Jeśli jesteś entuzjastą, to z pewnością AMT nie jest w ogóle polecany, ponieważ jest bardziej zorientowany na wygodę, a nie na osiągi silnika. Wybierz instrukcję, jeżeli chcesz wydobyć osiągi z 1-litrowego silnika. jeżeli jesteś entuzjastą to i tak Spresso jest lepsze ze względu na lepszy stosunek mocy do masy, ale brakuje bezpieczeństwa w samochodach Maruti. ORVM mają świetną widoczność, więc oczywiście nie ma napięcia podczas zmiany pasa ruchu. Poza tym Kwid jest bardzo wygodnym samochodem w sytuacjach drogowych, a AMT jest koniecznością, jeżeli ruch uliczny jest Twoim codziennym wrogiem podczas podróży. Kierownica jest wygodna i zapewnia duży komfort jazdy po mieście, co czyni go idealnym autem miejskim. Hamowanie nie stanowi problemu, ponieważ hamuje idealnie. jeżeli codziennie pokonujesz wyboje i progi zwalniające, to jazda nie jest zbyt sztywna. Klakson jest po twardszej stronie, więc Renault musi popracować nad tym, aby klakson był łatwy do naciśnięcia, w przeciwnym razie głośność jest świetna. Hałas silnika nie jest duży, jeżeli jedziesz z niższymi prędkościami. Jazda AMT z piwnicy do wyjścia jest świetna, a samochód nie toczy się do tyłu, ale nie jest szybki na podjazdach.

Bezpieczeństwo Renault Kwid

Bezpieczeństwo jest po prostu świetne, a w ofercie otrzymujesz dwie poduszki powietrzne i ABS. Renault Kwid RXL i podstawowy wariant są teraz wyposażone również w podstawowe elementy bezpieczeństwa. Jakość wykonania jest przyzwoita jak na segment, ale byłoby wspaniale, gdyby Renault uczynił go jeszcze bezpieczniejszym, podobnie jak wersja brazylijska i afrykańska.

Idź do oryginalnego materiału