Projekt Dlaczego warto czekać: Pokryty Zbrojownią Czerwonej Wieży

1 rok temu

Uwierzycie, iż zbliża się sześć lat, odkąd po raz pierwszy zacząłem projekt Dlaczego czekać? Prawie nie mogę i byłem tym, który to robił. Ale na początku 2021 roku wydaje się, iż wreszcie zbliża się koniec.

Aby pomóc rozpalić ogień w ramach projektu, Jeff Wybrow i ja opracowaliśmy plan wprowadzenia Project Why Wait do jego sklepu IssyFab Speed ​​& Engineering Ten Czerwiec.

Jeff dokończy okablowanie i odpali ciężarówkę, a także kilka innych problemów związanych z jazdą, w których specjalizuje się jego warsztat. Kiedy #siegmc się skończy, przyniosę moje łóżko z podwórka i rozpocznę tam naprawę metalu i wykończenie.

Ciężarówka pojedzie też za granicę do warsztatu blacharskiego, ale o planach napiszemy w innym poście. Zanim jednak ciężarówka odjedzie, muszę zająć się listą, którą widziałeś na górze tego posta.

Pomimo tego, iż czasami wygląda na całkiem kompletną, wiele ciężarówek zostało właśnie „złożonych”. Kilka elementów wymagało powlekania, dokręcania, malowania i tak dalej, aby można je było uznać za kompletne.

Obejmuje to tylną połowę, która po ostatnim sprawdzeniu wyglądała tak:

Całkiem „blisko”, ale oczywiście taśma maskująca, ochronny plastik i niepowlekane zbiorniki Airlift Performance musiały zniknąć. Chodziłem tam iz powrotem, jaki kolor zrobić czołgi. Wahałam się nad kontrastowym kolorem, ale jak najbardziej

Najprostszy, ale najbardziej oczywisty.

Kolor wybrany, moją kolejną drobną przeszkodą była powłoka. Chciałem czegoś, co nie byłoby zbyt błyszczące ani grube, ale bardziej naturalne wykończenie, aby pasowało do sprężarek powietrza. Po obejrzeniu kilku rzeczy zrobionych w Cerakote w GT Custom Exhaust Oshawa postanowiłem spróbować.

Jeśli nie jesteś zaznajomiony, Cerakote to wykończenie ceramiczne. Jest znacznie cieńsza niż farba proszkowa, ale przez cały czas zapewnia odporność na ścieranie/zużycie, ochronę chemiczną i ogólnie jest twardsza niż farba.

Tutaj, w regionie Durham w Ontario, firma Red Tower Armory jest liderem w dziedzinie powłok ceramicznych. jeżeli wymaga powłoki, prawdopodobnie to zrobili. A jeżeli nie jesteś pewien, czy wymaga powłoki, pomogą Ci zdecydować, jak i czego potrzebuje.

Ponieważ moje czołgi były raczej niskie w skali złożoności pracy, którą wykonali, po prostu wyrzucili je z parku.

Jest też kilka innych rzeczy, które dla mnie zrobili, wisi w moim garażu. Ale do nich przejdziemy później, kiedy będę montował wnętrze.

Zbiorniki są teraz czarne, ale ziarno aluminium jest przez cały czas widoczne, podobnie jak spawy i cały kunszt Air Lift oryginalnie włożony w elementy.

Co ważniejsze, świetnie prezentuje się w zestawieniu z pozostałymi czarnymi elementami. Ogniwo paliwowe RCI, sprężarki Viair i przewody hamulcowe. Warto również zauważyć, iż na tych zdjęciach obudowa jest prawie całkowicie okablowana.

Główna uprząż tylnego podwozia została poprowadzona przez ramę, oprócz głównej uprzęży Airlift prowadzonej w tym poście z 2018 roku.

Od czasu powyższych zdjęć spędzam w garażu co najmniej trzy noce w tygodniu, wycinając pozycje z mojej listy. Do połowy czerwca zostało około trzydziestu dni, a ja mam mnóstwo pracy!

Jak zawsze śledź mnie na Instagramie, aby uzyskać krótsze aktualizacje na temat postępów w miarę postępów.

Idź do oryginalnego materiału