Porsche pokazało odświeżone logo

1 rok temu
Słynna marka motoryzacyjna stworzyła nowe logo z okazji 75. urodzin. Według Porsche jest „o wiele bardziej nowocześnie, a jednocześnie z zachowaniem tradycyjnego charakteru". Był taki moment w branży marketingowej, w którym wiele marek motoryzacyjnych zaczynało odświeżać swój wizerunek. Efektem było najczęściej nowe logo – potwierdzeniem są działania takich producentów jak BMW, Škoda, Citroen, czy Audi.
Teraz przyszedł czas na kultową markę Porsche, która nowym logo postanowiła uczcić 75. rocznicę powstania brandu.


Jeśli spodziewacie się wizerunkowej rewolucji to musimy Was rozczarować – nowy herb marki uległ tylko małej modyfikacji w zakresie projektu. Projektanci postanowili jedynie poszerzyć górną części herbu, zwężyć dolną, zagłębić niektóre elementy i podnieść inne w celu uzyskania bardziej trójwymiarowego projektu.
Kolejnymi zmianami jest użycie...
Idź do oryginalnego materiału