Cóż, minęło trochę czasu od mojej ostatniej aktualizacji, prawda?
Po pierwsze szczęśliwego nowego roku, po drugie nie martw się. Praca, adekwatnie jej duża część, trwała, kiedy byłem z dala od komputera.
Po pierwsze, jak być może widzieliście na Instagramie, ciężarówka wróciła z malowania.
Profesjonalny lakier został wykonany przez lokalnego lakiernika (Al) tutaj w Whitby, który wykonuje niestandardowe prace z boku w swoim domowym warsztacie.
Al został polecony przez Blaira z Taylor’d Customs, który ostatnio wykorzystywał go do swojego osobistego projektu.
Biorąc pod uwagę to, od czego zaczął, Al wykonał absolutnie fenomenalną robotę na zaporze ogniowej, wewnętrznych błotnikach, drzwiach, desce rozdzielczej i dachu.
Sprawienie, by ciężarówka wyglądała jak milion dolarów, było dla mnie kopem w gacie, którego potrzebowałem, aby regularnie wracać do garażu.
W ciągu kilku dni od powrotu ciężarówki nie minęło dużo czasu, zanim chęć zamontowania wewnętrznych i zewnętrznych błotników stała się zbyt wielka, by ją zignorować.
Jednak zanim przód mógł wrócić, musiałem wymyślić dość istotny element układanki; kaloryfer.
Z powodu mojej wymiany front-endu nie było standardowego grzejnika. Podobnie, z powodu mojego napędu akcesoriów, wentylator mechaniczny również nie wchodził w grę.
Na szczęście, ponieważ mam po swojej stronie Andy’ego McJannetta i Performance Improvements, znalezienie rozwiązania nie było trudne.
Andy zasugerował, żebym wybrał grzejnik z serii ProForm Parts 1-2-3 skonfigurowany dla Projet, po co czekać.
Seria 1-2-3 lub grzejniki są zaprojektowane jako uniwersalne wpuszczane, z wyjątkiem kilku drobnych wykończeń, które trzeba było wykonać w moim już mocno zmodyfikowanym wsporniku grzejnika.
Zestaw ProForm 1-2-3 zawiera również wszystkie przekaźniki, złącza i wtyczki do sterowania dostarczonym wentylatorem. Będę używał mojego fabrycznego PCM do sterowania moim wentylatorem, ale fajnie, iż wszystko, czego potrzebujesz, jest dołączone.
W razie czego.
Wyraźnie wydrukowane instrukcje są również dołączone, a jego moc znamionowa wynosi 600 KM. Trochę więcej niż potrzebuję. Na razie.
Wreszcie, jakby wszystkiego innego było mało, chłodnica jest również wyposażona w port pary. Ważna cecha dla pojazdów z silnikami LS V8, takimi jak mój.
Pod maską chłodnica jest dobrze dopasowana, ale jest wystarczająco dużo miejsca, aby wszystko mogło działać. A ponieważ jest to rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, nie ma powodu, żebym znowu się nim zajmował.
Issyfab Speed & Engineering zajmie się zarówno hydrauliką, jak i okablowaniem.
Jestem bardzo zainteresowany, aby zobaczyć, jak Jeff (z IssyFab) udaje się sprawić, by to wszystko działało, ale zapewnia mnie, iż „nie będzie problemu”.
Po wybraniu i dopasowaniu chłodnicy mogłem zainstalować wewnętrzne i zewnętrzne błotniki i luźno skręcić wszystko razem.
Ponieważ rad będzie musiał wchodzić i wychodzić, zostawiłem wyłączony grill. Na razie.
Po zamontowaniu przedniego końca poprosiłem lokalnego prefekta, Stripes By Square, aby przyszedł i ustawił ciężarówkę między kolorem Mazda Rally White a patynowym niebieskim lakierem.
Pasek naprawdę łączy wszystko razem. Navy czerpie z ciemniejszego błękitu znalezionego w mojej patynie i zapewnia doskonałą definicję.
Wspaniale jest widzieć, jak ten render staje się coraz bliższy rzeczywistości.
Jak zawsze, wszystko, co zostało, to wszystko inne, ale mam kilka asów w rękawie, ponieważ ciężarówka zbliża się do statusu godne drogi w tym roku.
Zgadza się. Powiedziałem, iż w tym roku. Naprawdę chcę poprowadzić tę ciężarówkę w 2022 roku i postawić stopę na podłodze, aby w końcu to się stało!
Dziękujemy za dotychczasowe wsparcie i czekamy na więcej w krainie Why Wait w tym roku.